Liepos 17d. Trečiadienis

Rinkodaros triukai: kodėl meluoja automobilio spidometras?

Peržiūrų skaičius: 25920
Rinkodaros triukai: kodėl meluoja automobilio spidometras?

„Toyota Yaris“ sumontuotas spidometras rodo, kad šis mažylis gali važiuoti 140 mylių per valandą greičiu. Vis dėlto realiai 106 AG automobilis neperkopia 109 mylių per valandą ribos, rašo AP. Tad kodėl šis ir daugelis kitų modelių turi spidometrus, kuriuose šviečiantys skaičiai nėra pasiekiami?

Atsakymo į šį klausimą reikėtų ieškoti galvojant apie vairuotojų kultūrą ir apie jų pomėgį važiuoti greitai. Gamintojų marketingo specialistai yra laimingai sukurdami iliuziją, kad net ir šeimyniniai automobiliai „gali“ pasiekti greitį, koks įmanomas tik lenktynių trasose. Be to, kompanijos naudoja tokio pat tipo spidometrus daugeliui modelių ir taip taupo gamybos kaštus.

Tačiau kritikai teigia, kad dideli skaičiai yra netinkamai suprantami. Kai kas teigia, kad tai kelia saugumo problemų, mat vairuotojai klaidingai galvoja, jog gali viršyti greitį.

„Taip pasiekiama absurdiška riba. Daugiau nei 80 proc. automobilių nėra sukurti važiuoti greičiau nei 110 mylių per valandą“, – teigė buvęs „Nissan“ produkto vadovas Larry Dominique'as.

Pastebima, kad pernai „Honda Accord“, „Ford Fusion“ ir „Chevrolet Malibu“ spidometruose maksimalus greitis buvo padidintas nuo 120 ar 140 iki 160 mylių per valandą.

Yra daugybė paaiškinimų, kodėl gamintojai keičia spidometrus.

Pastebima, kad kai pirkėjai dairosi automobilio, jie mieliau renkasi tą, kurio spidometre nurodytas didesnis skaičius, nes tai sukuria sportiškumo įspūdį. Vis dėlto retas vairuotojas viršija 100 mylių per valandą greitį.

„Žmonės tikrai nori matyti didesnius skaičius. Tai tarsi suprantama, kad automobilis turi galingesnį variklį. Tai marketinginiai žaidimai“, – įsitikinęs Fawazas Baltajis, „Yazaki North America“ plėtros vadovas. Ši kompanija automobilių gamintojams tiekia spidometrus.

Tiesa, itin galingus variklius turintys automobiliai galėtų išvystyti ir didesnį greitį nei nurodyta spidometre, tačiau yra elektroniškai apriboti. Viena iš to priežasčių – važiuojant dideliu greičiu padangos gali perkaisti. Masinės gamybos automobiliuose įprastai montuojamos padangos, kurios nepritaikytos važiuoti didesniu nei 210 km/val. greičiu.

Be to, dauguma gamintojų taupo ir visame pasaulyje parduoda automobilius, turinčius tokius pat spidometrus. Pavyzdžiui, Kinijoje ir Europoje, reikalaujama, kad spidometrai rodytų daugiau nei automobilis gali važiuoti. Natūralu, kad europiečiams siūlomi automobiliai turi važiuoti greičiau, nes, pavyzdžiui, Vokietiją yra apraizgęs greitkelių tinklas, kur greitis nėra ribojamas. Tad parduodant tokius pat automobilius skirtingose šalyse jų spidometrai turi rodyti daugiau nei maksimalus greitis, teigia „General Motors“ atstovas Kurtas Tesnowas.

Pabaigai, tyrimai rodo, kad dauguma žmonių mėgsta važiuodami greitkeliu greitį rodančią rodyklę matyti ties spidometro viduriu, todėl gamintojai stengiasi, kad maždaug 115-130 km/val. riba būtų ties viduriu.

Šaltinis: Technologijos.lt
Neatsakingai parduotas automobilis – didelių rūpesčių pradžia

Neatsakingai parduotas automobilis – didelių rūpesčių pradžia

Naujieji savininkai mašinas perparduoda, sukelia eismo įvykių, o atsakyti tenka buvusiems teisėtiems savininkams. Tai kainuoja daug pinigų ir dar daugiau sveikatos. Pasak VĮ „Regitra” Alytaus filialo viršininko Jurgio Valiūno, siekiant...


Kokius automobilius renkasi lietuviai?

Kokius automobilius renkasi lietuviai?

Nors vairuotojus domina ir nauji, ir naudoti automobiliai, tačiau ilgalaikės tendencijos kardinaliai nesikeičia: dauguma vairuotojų gali įsigyti tik naudotą ir ne brangesnį nei dvi dešimtis tūkstančių litų kainuojantį automobilį. O degalų kainoms...


„Camaro“: agresyvus sportininkas iš Amerikos

„Camaro“: agresyvus sportininkas iš Amerikos

Sportinis „Chevrolet Camaro“ buvo kurtas septintojo dešimtmečio viduryje Amerikoje kaip alternatvyna „Ford Mustang“ modeliui. Pirmoji „Chevy Camaro“ karta pasirodė 1966 metais ir turėjo didelį pasisekimą. Iš...


Atsargiai, daužtas!

Atsargiai, daužtas!

Gražiai sutvarkytas: tokių automobilių kaip šis komisuose tūkstančiai Daužtas ar ne? Iš pirmo žvilgsnio tai nustatyti labai sunku. Mes patarsime, į ką būtina atkreipti dėmesį, renkantis ir perkant naudotą automobilį. Taip gražiai, kaip šioje...


Greičių dėžių „mados“

Greičių dėžių „mados“

Ar 2014 m. vis dar norėsime mechaninės greičių dėžės, o gal visi vairuosime automobilius su protingomis automatinėmis transmisijomis? Kas jos viduje? Krumpliaračių rinkinys ir pedalu valdoma sankaba Kas ją naudoja? Beveik kiekvienas automobilių...


Kada laikas keisti mašiną?

Kada laikas keisti mašiną?

Kiekviena mašina turi savo gyvavimo laikotarpį, kuris dažnai būna apsrendžiamas jos savininko. Kai kurie vyrukai mėgsta naudotis ta pačia mašina tam tikrą laikotarpį, pvz., 5 ar 10 metų. Kiti nusprendžia, kad nuvažiavus tam tikrą kilometrų...


Lietuviai – patiklūs automobilių pirkėjai

Lietuviai – patiklūs automobilių pirkėjai

Automobilio įsigijimas lietuviams atrodo kaip įprastas ir kasdienis procesas – dalis jį perka su niekuo nepasitarę ar nesibaimindami į apžiūrą vežasi reikalingą grynųjų pinigų sumą. Įdomu, kad gerokai daugiau vyrų (30 proc.) įsigijo...


Kaip pakeisti transporto priemonės klasę iš N1 į M1

Kaip pakeisti transporto priemonės klasę iš N1 į M1

Renkantis naudotą automobilį dažniausiai lemia jo kaina. Paprastai automobiliai, kurie buvo naudoti komerciniams tikslams, parduodami pigiau, nes buvo registruoti kaip lengvieji krovininiai automobiliai (N1 klasė).


www.filtru-centras.lt

www.filtru-centras.lt

Alyvos ir visi filtrai visai technikai !
NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Čia galite užsisakyti AUTOMEDIA.LT savaitraštį!

Mes jau čia Mes jau čia