Birželio 20d. Ketvirtadienis

Vairo perkėlimas iš dešinės į kairę

Peržiūrų skaičius: 120160
Vairo perkėlimas iš dešinės į kairę

Vairo perkėlimo iš dešinės į kairę galimybės

Ši gana sudėtinga procedūra pagal Lietuvos įstatymus nepažeidžia jokių teisės aktų reglamentuojančių saugų transporto priemonės eksploatavimą. Vairo perkėlimas, kaip paslauga, Lietuvoje gana nemenkai išvystyta ir lyginant su kitomis Europos Sąjungos valstybėmis ir greičiausiai užimtų pirmąją vietą pagal profesionalumą. Šis verslas, kaip ir bet kuris kitas, turi savo niunasų, kurie paprastam žmogui mažai žinomi ir pažįstami. Todėl čia pabandysime į vairo perkėlimą - procedūrą pažvelgti ne žmonių norinčių sutaupyti įsigyjant anglišką automoblį, o specialistų akimis.

Taigi pagrindiniai klausimai į kuriuos reiktų atsakyti būtų tokie:

  • Vairo perkėlimo kaina
  • Vairo perdejimas iš dešinės į kairę - pats procesas
  • Dalių klausimas ir angliškų automobilių perdarymas važinėjimui sau klausimas


Norint atlikti kokybišką angliško automobilio perdarymą reikia:

  • Geriausio autoelektriko
  • Geriausio suvirintojo
  • Kruopščiausio autošaltkalvio

Jei kalbėsime apie sudėtingesnės komplektacijos automobilius, galima sudaryti reikalingų dalių ir mechanizmų sąrašą, kuris atrodytų maždaug taip: priekinė salono panelė, pečiukas, kartais kondicionierius, vairo kolonėlė, pedalų mechanizmas, laidynas, automatinės pavarų dėžės svirtis, (bėgių rankena), ir dar daugybė smulkių detalių, be kurių bet kada pamatysime vairo perkėlimo broką. Prie viso to dar galime pripliusuoti vairuotojo pusės durų perdarymą , tai yra langų valdymo mechanizmo perdarymą. Dažnai skiriasi ir sėdynės, kurios keičiamos į standartinį variantą. Jei pažvelgtume į perdaromų automobilių markes, tai pamatytume, kad šešiems iš dešimt populiariausių perdarymui markių reikalinga pakeisti pertvarą skiriančią variklio skyrių nuo salono – o tai ir yra pats sudėtingiausias ir labiausiai atidumo bei kruopštumo reikalaujantis darbas, kai atliekamas vairo perkelimas ..

Pertvaros keitimas

Šiam darbui atlikti reikalingas aukščiausios kategorijos suvirintojas. Tik savo darbą profesionaliai dirbantis suvirintojas gali garantuoti, kad vairo perkėlimas , nebus ta priežąstis, del kurios automobilio geometrija pradės „vaikščioti“, jau nekalbant apie tai, kad po nekokybiškų suvirinimo darbų, jausmas važiuojant daugiau negu 100km/h greičiu primena skrendantį lėktuvą, kuris papuolęs į oro duobę tampa sunkiai valdomas. Taigi saugumas dabar ir ateityje priklauso nuo tikslių suvirinimo darbų. Taigi kalbant apie kainos ir kokybės santykį tai šioje vietoje teiginys „pigiai ir gerai nebūna“ būtų turbūt pats tinkamiausias imant visą autoremonto sektorių. Todėl be galo džiaugiamės turėdami specialistą, kuris ilgus metus dirbo AB „KD“, kurioje dirba tik aukščiausios klasės suvirintojai virinantys ir tiesiantys dujotiekio vamzdyną.

Elektros instaliacijos korekcija

Galvojate, kad kokybiškai perdaryti elektros instaliaciją iš angliško į europietišką variantą vieni niekai. Taip, perdaryti nėra sudėtinga, tačiau apie kokybę čia nutylėsime. Jeigu automobilis skirtas pardavimui, tada visada ieškosime kur pigiau, nes kol automobilis parsidavinėja greičiausiai nieko blogo neatsitiks. Tačiau laikui bėgant, artėjant drėgnajam ir šaltajam metų periodui artėja klaidų padarytų perdarymo metu pasireiškimui. Drėgmė ir šaltis pagrindiniai elektronikos gedimų veiksniai.

Vairo perkėlimo iš dešinės į kairę procesas

  • Vairo kolonėlės keitimas, kurios neįmanoma perdaryti
  • Vairo mechanizmo keitimas kartu su tvirtinimo kronšteinais
  • Pedalų grupės keitimas
  • Vakuminio stabdžių stiprintuvo keitimas
  • Stabdžių stiprintuvo vamzdelių perdarymas
  • Gazo troso perdarymas
  • Šildymo ventiliacijos bei kondicionavimo sistemos keitimas
  • Šių sistemų vamzdelių pritaikymas
  • Vairuotojo durelių langų mechanizmo perdarymas
  • Sėdynių keitimas
  • Elektros instaliacijos perdarymas
Automobilinė ultragarsinė žvėrių baidyklė

Automobilinė ultragarsinė žvėrių baidyklė

Paskirtis: ultragarsiniai švilpukai žvėrių atbaidymui kelyje. Signalą sukuria važiuojant nuo 50 km/val. 400 m atstumu, veikia žmonėms beveik negirdimame garso diapazone 16 kHz - 20 kHz.


Kada reikia keisti tepalus?

Kada reikia keisti tepalus?

“Alyvos keitimas – tai pinigų švaistymas, kurį lemia didžiųjų alyvas gaminančių koncernų apgavystė. Savo automobiliu, nekeisdamas alyvos, nuvažiavau 350 tūkst. km ir nieko neatsitiko. O tai, kad ji darosi juoda – kalti suodžiai,...


Visa tiesa apie tepalus

Visa tiesa apie tepalus

Dažnai nutinka taip, kad nusipirkusieji automobilį svarsto, keisti ar ne variklio tepalus. Atsakymas paprastas: net jei tepalai ir atrodo šviesūs, juos patartina pasikeisti. Prieš keisdami visuomet pasižymėkite, kiek nuvažiuota kilometrų, ir kito...


Automobilių kabliai

Automobilių kabliai

Yra daugybė priežasčių, kodėl vairuotojui reikalingi automobilių kabliai. Tokių priemonių kaip priekabos, turėjimas labai palengvina daugybės daiktų pervežimą iš vienos vietos į kitą, pvz., baldus, didelių gabaritų daiktus, didelį kiekį tam tikrų...


Kaip žinoti, kad metas naujam akumuliatoriui ir kaip išsirinkti patikimą?

Kaip žinoti, kad metas naujam akumuliatoriui ir kaip išsirinkti patikimą?

Automobilių akumuliatoriai – viena iš tų transporto priemonės dalių, kuri reikalauja ypatingai daug dėmesio. Lietuvos klimatas dažnai lemia mažesnį šios detalės efektyvumą, tačiau gyventojai rūpintis akumuliatoriumi neskuba. Laiku neatlikus...


Rasoja langai – laikas keisti salono oro filtrą

Rasoja langai – laikas keisti salono oro filtrą

Kaip rodo daugiametė patirtis, dauguma vairuotojų salono oro filtrą keičia tik prispausti bėdos – neveikia oro kondicionierius, rasoja automobilio stiklai iš vidaus, nuolat juntamas dulkių kvapas.


Kodėl verta pirkti originalias vokiškų automobilių dalis

Kodėl verta pirkti originalias vokiškų automobilių dalis

Yra dalykų, kurie tiesiog nepakeičiami, pavyzdžiui kaip originalių autodetalių užsakymas. Nes tik Audi, BMW, Mercedes-Benz, Mini, Opel, Porsche, Volkswagen, Škoda koncernų kokybės standartus atitinkančios detalės gali užtikrinti ilgą Jūsų vokiško...


Viskas ką reikia žinoti apie automobilines žvakes ir laidus

Viskas ką reikia žinoti apie automobilines žvakes ir laidus

Vienu pagrindinių pakaitinimo žvakės techninių rodiklių, parodančių jos pajėgumą, yra įkaitimo iki darbinės temperatūros (900 °C) laikas. Dinamiškam automobiliui ko gero netiks 30–sekundinė žvakė, o dyzeliniam „Tranzitui“...

www.filtru-centras.lt

www.filtru-centras.lt

Alyvos ir visi filtrai visai technikai !
NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Čia galite užsisakyti AUTOMEDIA.LT savaitraštį!