Rugsėjo 21d. Šeštadienis

Automobilių dažymo kameros

Peržiūrų skaičius: 59848
Automobilių dažymo kameros

Lietuvoje automobiliams dažyti naudojamos kelių tipų dažymo kameros:

• automobilis pastatomas taip vadinamoje saloje, aplink jį yra vanduo. Taip siekiama
išvengti dulkių. Dažant tokiose kamerose, nuodingi garai išleidžiami iš kameros, o šviežias oras įleidžiamas pro filtrus. Džiovinimo metu oras kameroje cirkuliuoja ratu ir yra filtruojamas. Tokių kamerų šiuo metu jau yra nedaug.

• Dažniausiai automobiliams dažyti šiuo metu įsigyjamos įvairių užsienio firmų dažymo kameros (belgų firma SIMA, vokiečių HERBERTS ir kt.). Jos yra modernios, valdomos kompiuterių, džiovinama infraraudonaisiais spinduliais arba spec. lempomis. Dažant oras imamas iš atmosferos ir patenka į rupaus valymo filtrą (pašalinamos dulkės). Oro traukimo ventiliatoriai nukreipia oro srautą į kaitintuvus, kuriuose sušyla iki 20 °C. Toks oras ventiliaciniais kanalais pro smulkaus valymo filtrus patenka į dažymo kamerą.

Smulkaus valymo filtrai išdėstyti visame kameros lubų plote, todėl oro srautas tolygiai teka iš viršaus į apačią apgaubdamas automobilio kėbulą. Dažant šiose kamerose gaunama geresnė dažyto paviršiaus kokybė.

Vandens pagrindu pagaminti dažai

Vandens pagrindu pagaminti dažai

Lietuvoje sparčiai populiarėja vandens pagrindu pagaminti automobilių dažai. Remiantis Europos Sąjungos direktyvomis, dažant automobilius ir kitas transporto priemones, reikalinga naudoti tik šiuos – vandens pagrindu pagamintus bazinius dažus.


Šlifavimo žymės

Šlifavimo žymės

Požymiai: Išilginės juostos su pažymėtais kraštais lako struktūroje. Priežastys:  Glaistas užteptas pernelyg grubiai ir nepakankamai plonai nušveistas.  Grubiai šlifuotas užpildas. Jeigu buvo naudojama technologija „šlapias ant...


Dažymo brokas: Dėmės (metalikas)

Dažymo brokas: Dėmės (metalikas)

Požymiai: Neuždažytas plotas metaliko efekte. Priežastys Užpildo ir glaisto sluoksnis kai kuriose vietose galėjo būti prašveistas. Kietintojo perdozavimas poliesteriniame glaiste.


Žalų administravimas - kodėl man to reikia?

Žalų administravimas - kodėl man to reikia? (1)

Autoįvykis - tai ne tik nemalonus automobilio susidūrimas su judančia ar stacionaria kliūtimi...


Dažų atspalvio parinkimas

Dažų atspalvio parinkimas

Dalinai perdažant automobilius būtina, kad remontinės emalės spalva sutaptų su buvusia automobilio spalva. Nuo 1996 metų Europoje yra daugiau kaip 23000 atspalvių dažų. Be gausybės atspalvių, dažai tampa vis reiklesni darbo kokybei ir laiko...


Amerikiniams automobiliams – kėbulo geometrijos egzaminas

Amerikiniams automobiliams – kėbulo geometrijos egzaminas

Sausio 1-ąją įsigaliojo Susisiekimo ministro įsakymas, kuriuo keičiama naudotų automobilių, į Lietuvą atkeliaujančių iš trečiųjų šalių, patikra. Nuo šiol bus vertinamas ne tik tokių transporto priemonių apšvietimo ir šviesos siganalizacijos...


Kėbulo geometrijos atstatymas

Kėbulo geometrijos atstatymas

Autoįvykio metu dažniausiai pažeidžiama ir brangiausia automobilio dalis - kėbulas. Stipresni susidūrimai su kliūtimis dažniausiai pažeidžia ir rėmą, atramines kėbulo dalis. Tokiu atveju pagrindinis automobilio kėbulo remonto uždavinys - atstatyti...


Pirežastys kodėl dažant atsiranda poros

Pirežastys kodėl dažant atsiranda poros

Požymiai: Mažos, adatos dūrio dydžio, skylutės siekiančios užpildo sluoksnį. Priežastys: Storas užpildo sluoksnis ir per greitas jo džiūvimas (Kamera / Infraraudonųjų spindulių generatorius). Neuždarytos poros viršutiniame glaisto sluoksnyje.

www.filtru-centras.lt

www.filtru-centras.lt

Alyvos ir visi filtrai visai technikai !
NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Čia galite užsisakyti AUTOMEDIA.LT savaitraštį!