Vasario 20d. Ketvirtadienis

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

Peržiūrų skaičius: 15050

Auto įvykio metu pažeidus kėbulą ar laikui bėgant eksploatuojant automobilį neišvengiamai atsiranda kėbulo dažų dangos pažeidimų, kurie paspartina korozijos židinių atsiradimą.  Nereikėtų labai džiaugtis  automobilių gamintojų ir pardavėjų reklama, jog kėbulas yra cinkuotas. Kėbulo cinkavimas reiškia, kad prieš kėbulą dažant  jis yra dengiamas  gruntu kuriame  yra cinko mikrodalelės.  Šis gruntas  apsaugo kėbulą nuo rūdijimo, tačiau ne visiškai - jei auto įvykio metu kėbulas pažeidžiamas ir vėliau nesuremontuojamas, toje kėbulo  vietoje cinko danga korozijos nesustabdys.  Netvarkomi kėbulo pažeidimai gilėja, patekus drėgmei  ir druskoms ant pažeistų, dažais nepadengtų vietų, korozija neišvengiamai ima gadinti brangiausią automobilio dalį – kėbulą.

Specialistų teigimu, automobilių industrijoje naudojami įvairūs cinko mišiniai, tačiau kiekvieno jų storis skiriasi, o nuo to priklauso ir atsparumas korozijai. Natūralu, kad kuo storesnė danga, tuo automobilis tampa sunkesnis.Atsižvelgus į dabar gaminamų automobilių tendenciją, kai pagrindinis siekis – mažos kuro sąnaudos, gaminami kuo lengvesni automobiliai, todėl neverta stebėtis, kad automobiliui nesulaukus nė dešimtmečio išlenda kėbulo korozijos problemos.

Korozijos pažeistas kėbulas ne tik estetinė problema. Specialistų teigimu, esant drėgnam klimatui, dideliam oro temperatūros svyravimui ir druskoms gatvėse,neremontuojama ir  nestabdoma korozija per metus sugraužia beveik  milimetrą metalo. Lietuvoje jūrinis klimatas, ypač užterštas oras miestuose, gausiai naudojami druskos mišiniai kelių priežiūrai, sudaro ypatingai palankias sąlygas korozijai vystytis žiemos periodu.

Rūpestingas automobilio savininkas  prieš prasidedant šaltajam periodui, turėtų pasirūpinti automobilio apsauga nuo korozijos.

Antikorozinis padengimas paprastai atliekamas taip: automobilis nuplaunamas aukštu spaudimu, džiovinamas ir valomas panaikinant senąjį kėbulo padengimą ir matomas rūdis. Po to, naudojant aukšto spaudimo režimą, antikorozine medžiaga padengiama iš pradžių vidines, vėliau – išorines kėbulo dalis.
Kokybiškai atlikti antikoroziniai darbai iš tiesų ilgam apsaugo automobilį nuo rūdžių susidarymo ir plitimo. Tačiau antikorozinis padengimas skirtas tam, kad automobilis nerūdytų, o ne surūdijusį automobilį sutaisyti.

Pasirūpinus automobilio ilgaamžiškumu ir apsauga nuo rūdžių svarbu pasirūpinti ir gera jo estetine išvaizda. Visuomet maloniau važiuoti tvarkingu automobiliu.

Dažymo kokybę, veiksmingą kėbulo paviršiaus apsaugą ir gerą galutinį estetinį automobilio vaizdą lemia specialistų darbo patirtis, profesionali įranga ir  kokybiškų medžiagų panaudojimas.

Kebulų antikorozinis padengimas
Automobilių dažymas

www.autopaint.lt

Dažų – spalvų kodai

Dažų – spalvų kodai

Ko gero papraščiausia dažant automobilį, jį dažyti pagal standartinius automobilių dažų arba spalvų kodus. Tiesa kiekviename automobilyje tie kodai slepiami vis kitoje vietoje. Dažų spalvos kodą galima sužinoti iš lipduko. Kiekviename automobilyje...


Kontūrai automobilio spalvoje

Kontūrai automobilio spalvoje

Požymiai: Išryškėja kraštai to ploto, kuris padengtas dažais. Priežastys: Sena dažų danga kruopščiai nenuvalyta ir nenušlifuota. Buvo glaistomas ir purškiamas užpildas ant nepakankamai išdžiūvusios dažų dangos. Nesukietėjęs užpildas buvo...


Kėbulo virinimo darbai Vilniuje

Kėbulo virinimo darbai Vilniuje

Kėbulo karkasas yra pagrindinis vairuotojo ir keleivių saugumo elementas, todėl jis turi būti tinkamai prižiūrimas. Korozija – amžinas visų automobilių priešas, neaplenkiantis nė vienos transporto priemonės, net pačios naujausios. Metalų...


Dažymo klaidos: (nuovarvos)

Dažymo klaidos: (nuovarvos)

Požymiai: Lako nuovarvos ant vertikalių kėbulo dalių. Priežastys: Netolygus lako užpūtimas. Nesilaikyta medžiagos klampumo reikalavimų. Naudojamas netinkamas tirpiklis (skiediklis).


Vandens dėmės

Vandens dėmės

Požymiai:  Apvalios, išryškėjusios dėmės ant viršutinės lako dangos. Priežastys:  Lašų patekimas ant šviežiai dažyto ir pilnai nesukietėjusio paviršiaus, dažniausiai ant horizontalių paviršių.


Automobilio poliravimas - kaip tai teisingai atlikti pačiam

Automobilio poliravimas - kaip tai teisingai atlikti pačiam

Greičiausia, kad daugelis vairuotojų kartas nuo karto susimasto, kas gi tas automobilio poliravimas, ir kaip gi jį atlikti. Tam tereikia tik šiek tiek įgūdžių ir kantrybės, kad jūsų automobilio išvaizdą blizgėtų kaip veidrodis. Visą automobilio...


Užpildo krateriai

Užpildo krateriai

Požymiai:  Kraterio pavidalo įdubimai su aukštai iškilusiais kraštais. Priežastys:  Pagrindo paviršius nepakankamai nuvalytas su priemone skirta silikono valymui.  Naudojamas dažymui oras užterštas tepalu ir vandens kondensatu. Blogas filtras.


Šlifavimo žymės

Šlifavimo žymės

Požymiai: Išilginės juostos su pažymėtais kraštais lako struktūroje. Priežastys:  Glaistas užteptas pernelyg grubiai ir nepakankamai plonai nušveistas.  Grubiai šlifuotas užpildas. Jeigu buvo naudojama technologija „šlapias ant...

www.filtru-centras.lt

www.filtru-centras.lt

Alyvos ir visi filtrai visai technikai !
NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Čia galite užsisakyti AUTOMEDIA.LT savaitraštį!