Rugsėjo 20d. Trečiadienis

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

2017 Vasario 9d.
Peržiūrų skaičius: 4202

Auto įvykio metu pažeidus kėbulą ar laikui bėgant eksploatuojant automobilį neišvengiamai atsiranda kėbulo dažų dangos pažeidimų, kurie paspartina korozijos židinių atsiradimą.  Nereikėtų labai džiaugtis  automobilių gamintojų ir pardavėjų reklama, jog kėbulas yra cinkuotas. Kėbulo cinkavimas reiškia, kad prieš kėbulą dažant  jis yra dengiamas  gruntu kuriame  yra cinko mikrodalelės.  Šis gruntas  apsaugo kėbulą nuo rūdijimo, tačiau ne visiškai - jei auto įvykio metu kėbulas pažeidžiamas ir vėliau nesuremontuojamas, toje kėbulo  vietoje cinko danga korozijos nesustabdys.  Netvarkomi kėbulo pažeidimai gilėja, patekus drėgmei  ir druskoms ant pažeistų, dažais nepadengtų vietų, korozija neišvengiamai ima gadinti brangiausią automobilio dalį – kėbulą.

Specialistų teigimu, automobilių industrijoje naudojami įvairūs cinko mišiniai, tačiau kiekvieno jų storis skiriasi, o nuo to priklauso ir atsparumas korozijai. Natūralu, kad kuo storesnė danga, tuo automobilis tampa sunkesnis.Atsižvelgus į dabar gaminamų automobilių tendenciją, kai pagrindinis siekis – mažos kuro sąnaudos, gaminami kuo lengvesni automobiliai, todėl neverta stebėtis, kad automobiliui nesulaukus nė dešimtmečio išlenda kėbulo korozijos problemos.

Korozijos pažeistas kėbulas ne tik estetinė problema. Specialistų teigimu, esant drėgnam klimatui, dideliam oro temperatūros svyravimui ir druskoms gatvėse,neremontuojama ir  nestabdoma korozija per metus sugraužia beveik  milimetrą metalo. Lietuvoje jūrinis klimatas, ypač užterštas oras miestuose, gausiai naudojami druskos mišiniai kelių priežiūrai, sudaro ypatingai palankias sąlygas korozijai vystytis žiemos periodu.

Rūpestingas automobilio savininkas  prieš prasidedant šaltajam periodui, turėtų pasirūpinti automobilio apsauga nuo korozijos.

Antikorozinis padengimas paprastai atliekamas taip: automobilis nuplaunamas aukštu spaudimu, džiovinamas ir valomas panaikinant senąjį kėbulo padengimą ir matomas rūdis. Po to, naudojant aukšto spaudimo režimą, antikorozine medžiaga padengiama iš pradžių vidines, vėliau – išorines kėbulo dalis.
Kokybiškai atlikti antikoroziniai darbai iš tiesų ilgam apsaugo automobilį nuo rūdžių susidarymo ir plitimo. Tačiau antikorozinis padengimas skirtas tam, kad automobilis nerūdytų, o ne surūdijusį automobilį sutaisyti.

Pasirūpinus automobilio ilgaamžiškumu ir apsauga nuo rūdžių svarbu pasirūpinti ir gera jo estetine išvaizda. Visuomet maloniau važiuoti tvarkingu automobiliu.

Dažymo kokybę, veiksmingą kėbulo paviršiaus apsaugą ir gerą galutinį estetinį automobilio vaizdą lemia specialistų darbo patirtis, profesionali įranga ir  kokybiškų medžiagų panaudojimas.

Kebulų antikorozinis padengimas
Automobilių dažymas

www.autopaint.lt

Automobilio vaškavimas - kaip jis atliekamas?

Automobilio vaškavimas - kaip jis atliekamas?

Automobilio vaškavimas ne tik suteikia jūsų automobiliui natūralų blizgesį, bet ir padeda apsaugoti dažų sluoksnį nuo atšiaurios aplinkos. Atliekant vaškavimą susidaro skaidrus ir blizgantis vaško sluoksnis virš automobilio dažų. Šis sluoksnis...


Žalų administravimas - kodėl man to reikia?

Žalų administravimas - kodėl man to reikia? (1)

Autoįvykis - tai ne tik nemalonus automobilio susidūrimas su judančia ar stacionaria kliūtimi, tai - kasdieninį ritmą ir planus sujaukianti nelaimė, kuri visuomet vairuotoją užklumpa staiga ir nepasiruošusį. Kaip byloja lietuvių išmintis - bėda...


Poliesterinių medžiagų suaižėjimas

Poliesterinių medžiagų suaižėjimas

Požymiai:  Sutrūkinėjusios vietos poliesteriniame glaiste. Priežastys:  Kruopščiai nebuvo paruoštas paviršius. Kruopščiai nebuvo paruoštas paviršius.
 Nesuderinamas poliesterinis glaistas. Klaida džiovinant spinduliais.


Pūslių susidarymas

Pūslių susidarymas

Požymiai:  Maži, taško dydžio iškilimai dengiamojo lako sandaroje. Priežastys:  Į pagrindą įsigėrusi drėgmė. Apdirbtas paviršius nepilnai išdžiovintas po „šlapio“ šlifavimo (ypač tai būdinga poliesterinėms medžiagoms). Per didelis...


Automobilių dažymo kameros

Automobilių dažymo kameros

Lietuvoje automobiliams dažyti naudojamos kelių tipų dažymo kameros: automobilis pastatomas taip vadinamoje saloje, aplink jį yra vanduo. Taip siekiama
išvengti dulkių. Dažant tokiose kamerose, nuodingi garai išleidžiami iš kameros, o...


Dažų atspalvio parinkimas

Dažų atspalvio parinkimas

Dalinai perdažant automobilius būtina, kad remontinės emalės spalva sutaptų su buvusia automobilio spalva. Nuo 1996 metų Europoje yra daugiau kaip 23000 atspalvių dažų. Be gausybės atspalvių, dažai tampa vis reiklesni darbo kokybei ir laiko...


Vandens pagrindu pagaminti dažai

Vandens pagrindu pagaminti dažai

Lietuvoje sparčiai populiarėja vandens pagrindu pagaminti automobilių dažai. Remiantis Europos Sąjungos direktyvomis, dažant automobilius ir kitas transporto priemones, reikalinga naudoti tik šiuos – vandens pagrindu pagamintus bazinius dažus.


Kodėl dažant atsiranda dulkės / šiukšlės

Kodėl dažant atsiranda dulkės / šiukšlės

Požymiai: Dalelė iškilusi iš dengiamojo lako. Priežastys: Dažoma plokštuma blogai nuvalyta. Nešvarus filtras. Žemas spaudimas dažymo kameroje. Nepritaikyta darbo apranga.


www.filtru-centras.lt

www.filtru-centras.lt

Alyvos ir visi filtrai visai technikai !
www.admita.eu

www.admita.eu

Automobilių nuoma
NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Čia galite užsisakyti AUTOMEDIA.LT savaitraštį!

Autocom Autocom Autocom Autocom