Vasario 21d. Trečiadienis

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

2017 Vasario 9d.
Peržiūrų skaičius: 6680

Auto įvykio metu pažeidus kėbulą ar laikui bėgant eksploatuojant automobilį neišvengiamai atsiranda kėbulo dažų dangos pažeidimų, kurie paspartina korozijos židinių atsiradimą.  Nereikėtų labai džiaugtis  automobilių gamintojų ir pardavėjų reklama, jog kėbulas yra cinkuotas. Kėbulo cinkavimas reiškia, kad prieš kėbulą dažant  jis yra dengiamas  gruntu kuriame  yra cinko mikrodalelės.  Šis gruntas  apsaugo kėbulą nuo rūdijimo, tačiau ne visiškai - jei auto įvykio metu kėbulas pažeidžiamas ir vėliau nesuremontuojamas, toje kėbulo  vietoje cinko danga korozijos nesustabdys.  Netvarkomi kėbulo pažeidimai gilėja, patekus drėgmei  ir druskoms ant pažeistų, dažais nepadengtų vietų, korozija neišvengiamai ima gadinti brangiausią automobilio dalį – kėbulą.

Specialistų teigimu, automobilių industrijoje naudojami įvairūs cinko mišiniai, tačiau kiekvieno jų storis skiriasi, o nuo to priklauso ir atsparumas korozijai. Natūralu, kad kuo storesnė danga, tuo automobilis tampa sunkesnis.Atsižvelgus į dabar gaminamų automobilių tendenciją, kai pagrindinis siekis – mažos kuro sąnaudos, gaminami kuo lengvesni automobiliai, todėl neverta stebėtis, kad automobiliui nesulaukus nė dešimtmečio išlenda kėbulo korozijos problemos.

Korozijos pažeistas kėbulas ne tik estetinė problema. Specialistų teigimu, esant drėgnam klimatui, dideliam oro temperatūros svyravimui ir druskoms gatvėse,neremontuojama ir  nestabdoma korozija per metus sugraužia beveik  milimetrą metalo. Lietuvoje jūrinis klimatas, ypač užterštas oras miestuose, gausiai naudojami druskos mišiniai kelių priežiūrai, sudaro ypatingai palankias sąlygas korozijai vystytis žiemos periodu.

Rūpestingas automobilio savininkas  prieš prasidedant šaltajam periodui, turėtų pasirūpinti automobilio apsauga nuo korozijos.

Antikorozinis padengimas paprastai atliekamas taip: automobilis nuplaunamas aukštu spaudimu, džiovinamas ir valomas panaikinant senąjį kėbulo padengimą ir matomas rūdis. Po to, naudojant aukšto spaudimo režimą, antikorozine medžiaga padengiama iš pradžių vidines, vėliau – išorines kėbulo dalis.
Kokybiškai atlikti antikoroziniai darbai iš tiesų ilgam apsaugo automobilį nuo rūdžių susidarymo ir plitimo. Tačiau antikorozinis padengimas skirtas tam, kad automobilis nerūdytų, o ne surūdijusį automobilį sutaisyti.

Pasirūpinus automobilio ilgaamžiškumu ir apsauga nuo rūdžių svarbu pasirūpinti ir gera jo estetine išvaizda. Visuomet maloniau važiuoti tvarkingu automobiliu.

Dažymo kokybę, veiksmingą kėbulo paviršiaus apsaugą ir gerą galutinį estetinį automobilio vaizdą lemia specialistų darbo patirtis, profesionali įranga ir  kokybiškų medžiagų panaudojimas.

Kebulų antikorozinis padengimas
Automobilių dažymas

www.autopaint.lt

Debesuotumas / juostų susidarymas

Debesuotumas / juostų susidarymas

Požymiai:  Įvairių spalvinių tonų susidarymas. Priežastys: Blogai išplautas pulverizatorius. Neatitaikytas purškimo spaudimas, taikytas netinkamas skiediklis, netinkanti dažymo įranga, nesilaikyta medžiagos klampumo reikalavimų.


Kodėl dažant atsiranda dulkės / šiukšlės

Kodėl dažant atsiranda dulkės / šiukšlės

Požymiai: Dalelė iškilusi iš dengiamojo lako. Priežastys: Dažoma plokštuma blogai nuvalyta. Nešvarus filtras. Žemas spaudimas dažymo kameroje. Nepritaikyta darbo apranga.


Užvirimas dažant automobilį. Kas tai? Kaip to išvengti

Užvirimas dažant automobilį. Kas tai? Kaip to išvengti

Požymiai: Nedidelės dalinai sprogusios pūslytės dengiamojo lako paviršiuje. Priežastys: Lakas užpūstas per storu sluoksniu. Neišlaukta reikiamo laiko prieš pagreitintą džiūvimą. Nesilaikyta medžiagos klampumo reikalavimų.  Naudojamas...


Vandens dėmės

Vandens dėmės

Požymiai:  Apvalios, išryškėjusios dėmės ant viršutinės lako dangos. Priežastys:  Lašų patekimas ant šviežiai dažyto ir pilnai nesukietėjusio paviršiaus, dažniausiai ant horizontalių paviršių.


Matiškumas

Matiškumas

Požymiai: Dengiamas lakas netekęs blizgesio. Priežastys: Neišdžiūvęs užpildo sluoksnis. Naudojamas netinkantis skiediklis. Kietiklių, sureagavusių su vandeniu, naudojimas.


Kėbulo geometrijos atstatymas

Kėbulo geometrijos atstatymas

Autoįvykio metu dažniausiai pažeidžiama ir brangiausia automobilio dalis - kėbulas. Stipresni susidūrimai su kliūtimis dažniausiai pažeidžia ir rėmą, atramines kėbulo dalis. Tokiu atveju pagrindinis automobilio kėbulo remonto uždavinys - atstatyti...


Kodėl dažomi automobiliai ir kokia dažymo paskirtis?

Kodėl dažomi automobiliai ir kokia dažymo paskirtis?

Automobilių dažymo paskirtis: siekti apsaugoti kėbulą nuo korozijos, nes kėbulai dažniausiai gaminami iš lakštinio plieno. Be to, kėbulo dalys (metalai ir plastmasės) nuolat veikiami žalingų aplinkos veiksnių: drėgmės, purvo, druskų, kintančių oro...


Automobilų dažų priežiūra

Automobilų dažų priežiūra

Saulės spinduliai, vabzdžių liekanos, paukščių išmatos – tai kasdieniai mašinos apsauginio dažų sluoksnio (arba lako) kenkėjai. Šį sluoksnį galima apsaugoti poliruojant vašku.

www.filtru-centras.lt

www.filtru-centras.lt

Alyvos ir visi filtrai visai technikai !
NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Čia galite užsisakyti AUTOMEDIA.LT savaitraštį!