Birželio 24d. Sekmadienis

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

2017 Vasario 9d.
Peržiūrų skaičius: 8886

Auto įvykio metu pažeidus kėbulą ar laikui bėgant eksploatuojant automobilį neišvengiamai atsiranda kėbulo dažų dangos pažeidimų, kurie paspartina korozijos židinių atsiradimą.  Nereikėtų labai džiaugtis  automobilių gamintojų ir pardavėjų reklama, jog kėbulas yra cinkuotas. Kėbulo cinkavimas reiškia, kad prieš kėbulą dažant  jis yra dengiamas  gruntu kuriame  yra cinko mikrodalelės.  Šis gruntas  apsaugo kėbulą nuo rūdijimo, tačiau ne visiškai - jei auto įvykio metu kėbulas pažeidžiamas ir vėliau nesuremontuojamas, toje kėbulo  vietoje cinko danga korozijos nesustabdys.  Netvarkomi kėbulo pažeidimai gilėja, patekus drėgmei  ir druskoms ant pažeistų, dažais nepadengtų vietų, korozija neišvengiamai ima gadinti brangiausią automobilio dalį – kėbulą.

Specialistų teigimu, automobilių industrijoje naudojami įvairūs cinko mišiniai, tačiau kiekvieno jų storis skiriasi, o nuo to priklauso ir atsparumas korozijai. Natūralu, kad kuo storesnė danga, tuo automobilis tampa sunkesnis.Atsižvelgus į dabar gaminamų automobilių tendenciją, kai pagrindinis siekis – mažos kuro sąnaudos, gaminami kuo lengvesni automobiliai, todėl neverta stebėtis, kad automobiliui nesulaukus nė dešimtmečio išlenda kėbulo korozijos problemos.

Korozijos pažeistas kėbulas ne tik estetinė problema. Specialistų teigimu, esant drėgnam klimatui, dideliam oro temperatūros svyravimui ir druskoms gatvėse,neremontuojama ir  nestabdoma korozija per metus sugraužia beveik  milimetrą metalo. Lietuvoje jūrinis klimatas, ypač užterštas oras miestuose, gausiai naudojami druskos mišiniai kelių priežiūrai, sudaro ypatingai palankias sąlygas korozijai vystytis žiemos periodu.

Rūpestingas automobilio savininkas  prieš prasidedant šaltajam periodui, turėtų pasirūpinti automobilio apsauga nuo korozijos.

Antikorozinis padengimas paprastai atliekamas taip: automobilis nuplaunamas aukštu spaudimu, džiovinamas ir valomas panaikinant senąjį kėbulo padengimą ir matomas rūdis. Po to, naudojant aukšto spaudimo režimą, antikorozine medžiaga padengiama iš pradžių vidines, vėliau – išorines kėbulo dalis.
Kokybiškai atlikti antikoroziniai darbai iš tiesų ilgam apsaugo automobilį nuo rūdžių susidarymo ir plitimo. Tačiau antikorozinis padengimas skirtas tam, kad automobilis nerūdytų, o ne surūdijusį automobilį sutaisyti.

Pasirūpinus automobilio ilgaamžiškumu ir apsauga nuo rūdžių svarbu pasirūpinti ir gera jo estetine išvaizda. Visuomet maloniau važiuoti tvarkingu automobiliu.

Dažymo kokybę, veiksmingą kėbulo paviršiaus apsaugą ir gerą galutinį estetinį automobilio vaizdą lemia specialistų darbo patirtis, profesionali įranga ir  kokybiškų medžiagų panaudojimas.

Kebulų antikorozinis padengimas
Automobilių dažymas

www.autopaint.lt

Šlifavimo žymės

Šlifavimo žymės

Požymiai: Išilginės juostos su pažymėtais kraštais lako struktūroje. Priežastys:  Glaistas užteptas pernelyg grubiai ir nepakankamai plonai nušveistas.  Grubiai šlifuotas užpildas. Jeigu buvo naudojama technologija „šlapias ant...


Kai švenčiama netoli automobilių

Kai švenčiama netoli automobilių

Didžiosios metų šventės dovanoja ne vien tik džiaugsmą, bet ir rūpesčių. Ypač tų automobilių savininkams, kurių keturračiai pagalbininkai "nakvoja” po atviru dangumi. Ne vienas mūsų po Naujųjų metų sutikimo ar kitos didelės šventės, kai...


Dažų atspalvio parinkimas

Dažų atspalvio parinkimas

Dalinai perdažant automobilius būtina, kad remontinės emalės spalva sutaptų su buvusia automobilio spalva. Nuo 1996 metų Europoje yra daugiau kaip 23000 atspalvių dažų. Be gausybės atspalvių, dažai tampa vis reiklesni darbo kokybei ir laiko...


Kontūrai automobilio spalvoje

Kontūrai automobilio spalvoje

Požymiai: Išryškėja kraštai to ploto, kuris padengtas dažais. Priežastys: Sena dažų danga kruopščiai nenuvalyta ir nenušlifuota. Buvo glaistomas ir purškiamas užpildas ant nepakankamai išdžiūvusios dažų dangos. Nesukietėjęs užpildas buvo...


Dažų – spalvų kodai

Dažų – spalvų kodai

Ko gero papraščiausia dažant automobilį, jį dažyti pagal standartinius automobilių dažų arba spalvų kodus. Tiesa kiekviename automobilyje tie kodai slepiami vis kitoje vietoje. Dažų spalvos kodą galima sužinoti iš lipduko. Kiekviename automobilyje...


Dėmės nuo poliravimo

Dėmės nuo poliravimo

Požymiai:  Apvalios poliravimo žymės su sumažėjusiu blizgesiu. Priežastys:  Netinkamų poliravimo medžiagų naudojimas, pernelyg kruopštus atstatomojo paviršiaus poliravimas, dengiamasis lakas nepakankamai išdžiūvęs.


Poliesterinių medžiagų suaižėjimas

Poliesterinių medžiagų suaižėjimas

Požymiai:  Sutrūkinėjusios vietos poliesteriniame glaiste. Priežastys:  Kruopščiai nebuvo paruoštas paviršius. Kruopščiai nebuvo paruoštas paviršius.
 Nesuderinamas poliesterinis glaistas. Klaida džiovinant spinduliais.


Automobilių kėbulų paruošimas perdažymui

Automobilių kėbulų paruošimas perdažymui

Visiškai paruošiami ir perdažomi naujesni, dažniausiai avarijose apgadinti automobiliai. Perdažymas priklauso nuo apgadinimo lygmens. Automobiliams taikomas: dalinis perdažymas, kai perdažomos durelės, variklio dangčiai, sparnai ir kt.; visas...

www.filtru-centras.lt

www.filtru-centras.lt

Alyvos ir visi filtrai visai technikai !
NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Čia galite užsisakyti AUTOMEDIA.LT savaitraštį!