Rugsėjo 21d. Šeštadienis

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

Peržiūrų skaičius: 15050

Auto įvykio metu pažeidus kėbulą ar laikui bėgant eksploatuojant automobilį neišvengiamai atsiranda kėbulo dažų dangos pažeidimų, kurie paspartina korozijos židinių atsiradimą.  Nereikėtų labai džiaugtis  automobilių gamintojų ir pardavėjų reklama, jog kėbulas yra cinkuotas. Kėbulo cinkavimas reiškia, kad prieš kėbulą dažant  jis yra dengiamas  gruntu kuriame  yra cinko mikrodalelės.  Šis gruntas  apsaugo kėbulą nuo rūdijimo, tačiau ne visiškai - jei auto įvykio metu kėbulas pažeidžiamas ir vėliau nesuremontuojamas, toje kėbulo  vietoje cinko danga korozijos nesustabdys.  Netvarkomi kėbulo pažeidimai gilėja, patekus drėgmei  ir druskoms ant pažeistų, dažais nepadengtų vietų, korozija neišvengiamai ima gadinti brangiausią automobilio dalį – kėbulą.

Specialistų teigimu, automobilių industrijoje naudojami įvairūs cinko mišiniai, tačiau kiekvieno jų storis skiriasi, o nuo to priklauso ir atsparumas korozijai. Natūralu, kad kuo storesnė danga, tuo automobilis tampa sunkesnis.Atsižvelgus į dabar gaminamų automobilių tendenciją, kai pagrindinis siekis – mažos kuro sąnaudos, gaminami kuo lengvesni automobiliai, todėl neverta stebėtis, kad automobiliui nesulaukus nė dešimtmečio išlenda kėbulo korozijos problemos.

Korozijos pažeistas kėbulas ne tik estetinė problema. Specialistų teigimu, esant drėgnam klimatui, dideliam oro temperatūros svyravimui ir druskoms gatvėse,neremontuojama ir  nestabdoma korozija per metus sugraužia beveik  milimetrą metalo. Lietuvoje jūrinis klimatas, ypač užterštas oras miestuose, gausiai naudojami druskos mišiniai kelių priežiūrai, sudaro ypatingai palankias sąlygas korozijai vystytis žiemos periodu.

Rūpestingas automobilio savininkas  prieš prasidedant šaltajam periodui, turėtų pasirūpinti automobilio apsauga nuo korozijos.

Antikorozinis padengimas paprastai atliekamas taip: automobilis nuplaunamas aukštu spaudimu, džiovinamas ir valomas panaikinant senąjį kėbulo padengimą ir matomas rūdis. Po to, naudojant aukšto spaudimo režimą, antikorozine medžiaga padengiama iš pradžių vidines, vėliau – išorines kėbulo dalis.
Kokybiškai atlikti antikoroziniai darbai iš tiesų ilgam apsaugo automobilį nuo rūdžių susidarymo ir plitimo. Tačiau antikorozinis padengimas skirtas tam, kad automobilis nerūdytų, o ne surūdijusį automobilį sutaisyti.

Pasirūpinus automobilio ilgaamžiškumu ir apsauga nuo rūdžių svarbu pasirūpinti ir gera jo estetine išvaizda. Visuomet maloniau važiuoti tvarkingu automobiliu.

Dažymo kokybę, veiksmingą kėbulo paviršiaus apsaugą ir gerą galutinį estetinį automobilio vaizdą lemia specialistų darbo patirtis, profesionali įranga ir  kokybiškų medžiagų panaudojimas.

Kebulų antikorozinis padengimas
Automobilių dažymas

www.autopaint.lt

Kodėl dažomi automobiliai ir kokia dažymo paskirtis?

Kodėl dažomi automobiliai ir kokia dažymo paskirtis?

Automobilių dažymo paskirtis: siekti apsaugoti kėbulą nuo korozijos, nes kėbulai dažniausiai gaminami iš lakštinio plieno. Be to, kėbulo dalys (metalai ir plastmasės) nuolat veikiami žalingų aplinkos veiksnių: drėgmės, purvo, druskų, kintančių oro...


Automobilio poliravimas - kaip tai teisingai atlikti pačiam

Automobilio poliravimas - kaip tai teisingai atlikti pačiam

Greičiausia, kad daugelis vairuotojų kartas nuo karto susimasto, kas gi tas automobilio poliravimas, ir kaip gi jį atlikti. Tam tereikia tik šiek tiek įgūdžių ir kantrybės, kad jūsų automobilio išvaizdą blizgėtų kaip veidrodis. Visą automobilio...


Automobilių dažymo kameros

Automobilių dažymo kameros

Lietuvoje automobiliams dažyti naudojamos kelių tipų dažymo kameros: automobilis pastatomas taip vadinamoje saloje, aplink jį yra vanduo. Taip siekiama
išvengti dulkių. Dažant tokiose kamerose, nuodingi garai išleidžiami iš kameros, o...


Dėmių sudarymas

Dėmių sudarymas

Požymiai: Atskiros dėmės ant dažų paviršiaus. Priežastys: Agresyvios substancijos poveikis, pvz., netoliese esančių cemento gamyklų dulkiniai dariniai, aukštos koncentracijos valymo priemonių naudojimas, paukščių ekskrementai ir t.t.


Dažymo klaidos: (nuovarvos)

Dažymo klaidos: (nuovarvos)

Požymiai: Lako nuovarvos ant vertikalių kėbulo dalių. Priežastys: Netolygus lako užpūtimas. Nesilaikyta medžiagos klampumo reikalavimų. Naudojamas netinkamas tirpiklis (skiediklis).


Automobilių kėbulų paruošimas perdažymui

Automobilių kėbulų paruošimas perdažymui

Visiškai paruošiami ir perdažomi naujesni, dažniausiai avarijose apgadinti automobiliai. Perdažymas priklauso nuo apgadinimo lygmens. Automobiliams taikomas: dalinis perdažymas, kai perdažomos durelės, variklio dangčiai, sparnai ir kt.; visas...


Automobilių dažymas

Automobilių dažymas

Bėgant laikui automobilio spalva ima blankti, atsiranda įvairiausių įbrėžimų, dėmių. Tada turbūt ne vienas savininkas susimąsto, kad transporto priemonę reikia perdažyti. Tačiau ne visi žino, kam ryžtasi. Jei nusprendėte, kad laikas atnaujinti...


Vandens dėmės

Vandens dėmės

Požymiai:  Apvalios, išryškėjusios dėmės ant viršutinės lako dangos. Priežastys:  Lašų patekimas ant šviežiai dažyto ir pilnai nesukietėjusio paviršiaus, dažniausiai ant horizontalių paviršių.

www.filtru-centras.lt

www.filtru-centras.lt

Alyvos ir visi filtrai visai technikai !
NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Čia galite užsisakyti AUTOMEDIA.LT savaitraštį!