Spalio 23d. Antradienis

Kėbulo virinimo darbai Vilniuje

2018 Birželio 4d.
Peržiūrų skaičius: 5052
Kėbulo virinimo darbai Vilniuje

Kėbulo karkasas yra vienas iš pagrindinių vairuotojo ir keleivių saugumo elementų, todėl jis turi būti tinkamai prižiūrimas. Korozija – amžinas visų automobilių priešas, neaplenkiantis nė vienos transporto priemonės, net pačios naujausios. Metalų korozija – savaiminis metalų irimas, vykstantis dėl cheminės ar elektrocheminės metalų ir aplinkos sąveikos.

Atsiradusios rūdys – tai  rezultatas, o korozija – tai ilgalaikis procesas, todėl korozija tuo ir pavojinga, kad kai jos rezultatai tampa matomi – paprastai ką nors daryti jau būna vėlu arba labai brangu. Korozijos židiniai atsiranda net nedaug įbrėžus kėbulą. Dažnai į tai  nekreipiant dėmesio pažeistą vietą tik uždažome. Deja, tai rūdijimo proceso nesustabdo - korozija prasideda ir po dažų sluoksniu. Rūdys dažniausiai pažeidžia automobilio sparnus, arkas, durų apačias, dugną. Jei norite toliau būti saugūs kelyje, teks kreiptis į meistrus, kurie stipriai pažeistas vietas pakeis nauju metalu. Rekomenduojame J&R Service Group autoserviso meistrus. Kurie kruopsčiai atliks apžiūrą, įvertins korozijos pažeidimus ir kokybiškai atliks virinimo darbus, padengs antikorozine danga ir galėsite vėl saugiai eksplotuoti transporto priemonę.
Automobilo kėbulo darbai: dugno remontas ir virinimas, slenksčiu remontas ir virinimas, padengimas antikorozinia danga, aliuminio ir kitų metalų virinimas, ratlankių suvirinimas ir visi kiti automobilių virinimo darbai.

Daugiau informacijos:
868540195
Žalgirio g. 131, Vilnius

Automobilių dažymo kameros

Automobilių dažymo kameros

Lietuvoje automobiliams dažyti naudojamos kelių tipų dažymo kameros: automobilis pastatomas taip vadinamoje saloje, aplink jį yra vanduo. Taip siekiama
išvengti dulkių. Dažant tokiose kamerose, nuodingi garai išleidžiami iš kameros, o...


Automobilių dažymas

Automobilių dažymas

Bėgant laikui automobilio spalva ima blankti, atsiranda įvairiausių įbrėžimų, dėmių. Tada turbūt ne vienas savininkas susimąsto, kad transporto priemonę reikia perdažyti. Tačiau ne visi žino, kam ryžtasi. Jei nusprendėte, kad laikas atnaujinti...


Vandens dėmės

Vandens dėmės

Požymiai:  Apvalios, išryškėjusios dėmės ant viršutinės lako dangos. Priežastys:  Lašų patekimas ant šviežiai dažyto ir pilnai nesukietėjusio paviršiaus, dažniausiai ant horizontalių paviršių.


"Spygliai" (Metalikas)

"Spygliai" (Metalikas)

Požymiai:  Pirminio (bazinio) lako struktūros paviršiuje – išlindę „spygliai“. Priežastys: Pirminės dangos (bazinis) lakas-metalikas užpūstas neskiestas, dėl ko pigmento dalelės negalėjo ištirpti lake. Skaidrus lakas negalėjo...


Korozija

Korozija

Požymiai:  Mechaniniai pažeidimai su korozija po dažų sluoksniu. Priežastys:  Druskų ir drėgmės poveikis paviršiui, turinčiam įbrėžimus nuo akmenų. Prieš apdirbant, šlifuotas metalas gavo drėgmės.


Dažų atspalvio parinkimas

Dažų atspalvio parinkimas

Dalinai perdažant automobilius būtina, kad remontinės emalės spalva sutaptų su buvusia automobilio spalva. Nuo 1996 metų Europoje yra daugiau kaip 23000 atspalvių dažų. Be gausybės atspalvių, dažai tampa vis reiklesni darbo kokybei ir laiko...


Dėmės nuo poliravimo

Dėmės nuo poliravimo

Požymiai:  Apvalios poliravimo žymės su sumažėjusiu blizgesiu. Priežastys:  Netinkamų poliravimo medžiagų naudojimas, pernelyg kruopštus atstatomojo paviršiaus poliravimas, dengiamasis lakas nepakankamai išdžiūvęs.


Pirežastys kodėl dažant atsiranda poros

Pirežastys kodėl dažant atsiranda poros

Požymiai: Mažos, adatos dūrio dydžio, skylutės siekiančios užpildo sluoksnį. Priežastys: Storas užpildo sluoksnis ir per greitas jo džiūvimas (Kamera / Infraraudonųjų spindulių generatorius). Neuždarytos poros viršutiniame glaisto sluoksnyje.

www.filtru-centras.lt

www.filtru-centras.lt

Alyvos ir visi filtrai visai technikai !
NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Čia galite užsisakyti AUTOMEDIA.LT savaitraštį!