Balandžio 24d. Trečiadienis

Vienašės ir dviašės priekabos

2019 Sausio 29d.
Peržiūrų skaičius: 1258
Vienašės ir dviašės priekabos

Įsivaizduokite, kad jums reikia priekabos, tačiau, kaip išsirinkti, jeigu apie jas visai nieko neišmanote. Pagrindinis klausimas - ar turėčiau pirkti vienašę ar dviašę priekabą? Tai yra klausimas, kurį pardavėjams užduoda daugelis priekabų pirkėjų. Neretai pasitaiko atvejų, kai pardavėjai, norėdami parduoti jums brangiausią variantą, siūlo ne tai, kas jums geriausiai tinka. Čia aptarsime skirtumus tarp vienašės ir dviašės priekabos ir kokiais atvejais kuri yra tinkamesnė.

Vienašių priekabų privalumai:

  • Mažesnė kaina;
  • Mažesnis svoris;
  • Naudoja mažiau kuro;
  • Pigesnis išlaikymas, nes reikia mažiau padangų ir pan.
  • Lankstesnė manevruojant.

Trūkumai:

  • Negalima gabenti tiek pat krovinių, kiek su dvigubos ašies priekabomis;
  • Padangų susidėvėjimas gali būti intensyvesnis;
  • Gali turėti arba neturėti stabdžių.

Dviašės priekabos privalumai:

  • Didesnis stabilumas;
  • Daugiau padangų, todėl bus mažesnis poveikis, jei vieną iš jų netikėtai nuleis;
  • Didesnė apkrova;
  • Šios priekabos turi turėti stabdžius, o tai leidžia geriau valdyti priekabą;
  • Mažiau tikėtina, kad jį paveiks kelio būklė ar oro sąlygos;
  • Dviašę priekabą lengviau perparduoti, nes rinkoje jos yra paklausesnės.

Trūkumai:

  • Didesnė kaina;
  • Reikia daugiau degalų;
  • Joje yra daugiau dalių (stabdžiai, padangos), todėl brangesnis išlaikymas.

Sprendžiant, kokią priekabą – vienos ašies ar dviejų ašių – pasirinkti, pagrindinis kriterijus yra svorio ribos. Jei vešite lengvesnius krovinius, jums tinka vienos ašies priekaba, tačiau jeigu svoris padidėja, sumažėja tokios priekabos manevringumas. Dviejų ašių krovininė priekaba yra pritaikyta sunkesniems kroviniams gabenti. Nesvarbu, kokią priekabą jūs nuspręsite pasirinkti, įsitikinkite, kokio maksimalaus svorio krovinius konkreti priekaba gali gabenti ir ar tai atitinka jūsų poreikius. Įvyko daug nelaimingų atsitikimų dėl perkrautos priekabos. Neleiskite, kad taip atsitiktų jums. Jei jums reikia papildomų paaiškinimų dėl vienos ar dviejų ašių priekabų ar jų atitinkamų svorio ribų, nedvejodami kreipkitės į specialistus.

Taigi vienašės ir dviašės priekabos turi savų privalumų bei trūkumų. Vienašės ir dviašės priekabos yra skirtos skirtingo svorio kroviniams gabenti. Vienašės priekabos tinka mažesnio svorio kroviniams pervežti. Jos yra manevringesnės. Jeigu reikia gabenti didelio svorio krovinius, rinkitės dviašę priekabą, kuri turi stabdžius, yra stabilesnė.

"Skyflash": įsibėgėjanti reaktyvinė skraidyklė

"Skyflash": įsibėgėjanti reaktyvinė skraidyklė

Užuot laukę, kol rinkoje pasirodys įperkamos reaktyvinės skraidyklės, vokietis Fricas Ungeris (Fritz Unger) su bendraminčiais nusprendė susikonstruoti tokią pats. Rezultatas – kuklaus biudžeto vienvietė reaktyvinė skraidyklė, pavadinimu...


Automobilių pasirinkimą lemia instinktai

Automobilių pasirinkimą lemia instinktai

Tai, kad žmonės renkasi BMW, „Volvo“ ar „Alfa Romeo“, gali nulemti ne tiek skonis, bet daug svarbesnės priežastys, pavyzdžiui, instinktai. Kaip rašo portalas „Live Science“, žmonių instinktai priverčia pirkėjus...


Chevrolet pristato Corvette Stingray kabrioletą

Chevrolet pristato Corvette Stingray kabrioletą

Praėjo mažiau nei du mėnesiai nuo tada, kai visiškai nauja Chevrolet Corvette Stingray pribloškė minias žmonių Detroito automobilių parodos metu, bet štai jau gamintojas pateikia ir kabrioleto versiją.


Nuleista uždanga nuo paties brangiausio ir pasiučiausio automobilio pasaulyje: „Lamborghini Veneno“

Nuleista uždanga nuo paties brangiausio ir pasiučiausio automobilio pasaulyje: „Lamborghini Veneno“

Taip, tai jis – automobilis-svajonė – pasakiškai brangus (kaip ir prabangus) sportinis superautomobilis „Lamborghini Veneno“! Ženevos automobilių parodoje ekskliuzyvinio naktinio pristatymo, skirto firmos „Automobili...


Mokslas apie teisingą pavarų perjungimą

Mokslas apie teisingą pavarų perjungimą

KTM gaminamuose produktuose įprasta matyti tik du ratus. Šįkart pristatomi keturi puikiai atlieka savo darbą. Austrijos motociklų gamintoja KTM pastaraisiais dešimtmečiais pagamino ne vieną naujoviško dizaino, originaliomis techninėmis savybėmis...


Automobiliai, kurių niekada nevairuosite

Automobiliai, kurių niekada nevairuosite

Kai kurių automobilių negali įpirkti net ir patys turtingiausi kolekcionieriai. CNBC pateikia įspūdingiausių tokių automobilių, kurie niekada neišriedėjo į gatves, sąrašą.


Septintos kartos „Porsche 911“: lengvesnis, taupesnis, greitesnis

Septintos kartos „Porsche 911“: lengvesnis, taupesnis, greitesnis

Nuo pat 1963-iųjų, kai pasaulį išvydo pirmasis „Porsche 911 Carrera“, buvo sukurta keliasdešimt šio modelio modifikacijų – pradedant bestogiais kabrioletais, baigiant sportinėmis versijomis. Visaapimančių ir naujos kartos...


„Volkswagen“ pagamino „Golf“ superautomobilį, kurio vertė daugiau nei 12 milijonų litų

„Volkswagen“ pagamino „Golf“ superautomobilį, kurio vertė daugiau nei 12 milijonų litų

Trijų litrų darbo tūrio variklis. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h mažiau nei per keturias sekundes. Kaina – daugiau nei 12 milijonų litų. Sunku patikėti, bet tai „Volkswagen Golf“.

www.filtru-centras.lt

www.filtru-centras.lt

Alyvos ir visi filtrai visai technikai !
NAUJIENLAIŠKIO PRENUMERATA

Čia galite užsisakyti AUTOMEDIA.LT savaitraštį!