• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Dukart geriausias Lietuvos vairuotojas papasakojo, kaip nugalėti konkurse

Lietuvoje įsibėgėjo atranka į Geriausio Lietuvos vairuotojo konkursą, kuris šiemet
organizuojamas jau 20-ąjį kartą. Pirmasis atrankos etapas laukia Vilniuje rugsėjo 5-ąją,
transporto inovacijų parodoje „Auto Bazar“, parodų centre „Litexpo“. Čia tie, kurie įveikė pirmąjį
atrankos laiptelį geriausio vardo link, susikaus atrankos į finalą etape. Ir, kaip pasakoja dukart
konkurse pergalę šventęs vilnietis Dominykas Danys, namų darbai gali tapti keliu į pergalę.
D. Danys prisipažino, kad šiemet konkurse nusprendė nedalyvauti ir nemėginti iškovoti titulo
trečią kartą.

„Kai laimėjau pirmą kartą, man atrodė, kad ne aš gerai pasirodžiau, o visi kiti labai prastai. O kai
laimėjau antrą kartą ir solidžia persvara pirmavau prieš likusį antroje vietoje žmogų, tada
įrodžiau sau, kad čia ne šiaip sėkmė, – kalbėjo jis. – Todėl šiemet, sakiau, dar luktelėsiu ir
kažkada vėl grįšiu dalyvauti.“

Ruošiasi visus metus

D. Danys pasakojo, kad vargu ar scenarijus, kai ateini nesiruošęs ir nugali, įmanoma. Jis pats,
minėjo, ruošiasi ne prieš pat konkursą, o kone visus metus iki jo pradžios. Patarimų šių metų
konkurso dalyviams jis negaili.

„Ruošdamasis teorinei konkurso daliai aš visuomet pirmiausia persižiūrėdavau, kokie renginio
partneriai. Nes, natūralu, kiekvienas jų norės turėti klausimų, susijusių su jų vykdoma veikla“ –
strategiją išdavė pašnekovas, primindamas, kad šiemet tarp konkurso partnerių yra „Škoda“,
„Autoaibė“ ir „Regitra“.

Be to, pasak jo, būtinai reikia kartotis ir kelių eismo taisykles, mat be to, kad jas žinoti geram
vairuotojui privaloma, ir nuolatinė konkurso partnerė „Regitra“ šių nepagaili užduotyse.
„Aš specialiai nieko nedarydavau, tačiau per visus metus kas kelis mėnesius sėsdavau prie
kompiuterio ir išspręsdavau vieną kitą Kelių eismo taisyklių (KET) bilietą, kad palaikyčiau
formą“, – pasakojo D. Danys.

Anot jo, būtina stebėti ir tai, kaip vyksta konkurso etapai skirtinguose miestuose. Dukart
geriausio Lietuvos vairuotojo titulą pelnęs vilnietis sakė, kad visuomet persižiūrėdavo vaizdo
medžiagą, reportažus iš skirtingų etapų, kad žinotų, ko galima tikėtis konkurse.

„Kadangi konkursas vyksta jau 20 metų, ruošiantis tikrai verta peržiūrėti visą medžiagą, kokia
yra socialiniuose tinkluose, – patarė jis, prisiminęs, kad viename iš konkursų teko susidurti su
situacija, kai dalyviams reikėjo atpažinti padangas ir jų tipus surašyti į užduočių lapą. – Tada
atspėjau gal tik dvi ir taip supykau, kad iškaliau viską atmintinai. O kitąmet tokia užduotis buvo
atrankoje ir viską padariau.“

Galop, pabrėžė jis, itin svarbu nepulti į paniką ir suvokti, kiek laiko skirta užduočiai atlikti. Pasak
D. Danio, geriausia gavus užduotį perskaityti viską, kas parašyta, nuo pradžios iki galo, o
tuomet ramiai užsipildyti laukelius, į kuriuos atsakymas yra tikrai žinomas.

„O likusį laiką galima išnaudoti galvosūkių sprendimui. Mat tikrai yra tekę matyti atvejų, kai
žmonės skubėdami net dygliuotas padangas žymėdavo kaip nedygliuotas“, – akcentavo jis.
Galop, pabrėžė D. Danys, būtina ir šiek tiek domėtis automobilių kultūra ir automobiline
žiniasklaida, mat neretai pasitaiko klausimų, susijusių su transporto pasaulio naujovėmis.

Svarbiausia – teorinė dalis

Nors D. Danys neslėpė, kad labiausiai jam patinka vairavimo užduotys, ypač – įdomesnės, kur,
pavyzdžiui, tenka manevruoti su priekaba ar važiuoti atbulomis, daugiausiai dėmesio reikia
sutelkti į teorines užduotis.

„Manyčiau, kad ji pati svarbiausia, galbūt netgi kelialapis į finalą. Teorijoje visada stengiausi
pasirodyti kuo geriau ir padaryti kuo mažiau klaidų, mat kiekviena klaida verčiama 3 baudos
sekundėmis slalome. Ir, įsivaizduok, tu padarai 5 klaidas, o už tavęs esantis padaro 8 klaidas, ir
tu jau turi 9 sekundžių pranašumą slalomo rungtyje, kas yra velniškai daug. Tai reiškia, kad
važiavimo rungtį gali atlikti per daug neskubėdamas ir susikaupęs, nes čia numuštas kūgelis
kainuos jau 10 sekundžių“, – strategiją dėstė patyręs konkurso dalyvis.

Šiemet Geriausio Lietuvos vairuotojo paieškos vyks rugsėjo 5-ąją Vilniuje, „Auto Bazar“
renginyje parodų ir konferencijų centre „Litexpo“. Antrasis etapas laukia rugsėjo 12-ąją
Šiauliuose, Šiaulių Darbo rinkos mokymo centre. Konkurso finalas numatytas rugsėjo 13-ąją,
ten pat, Šiaulių Darbo rinkos mokymo centre.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Kartlandas Max
Skaityti

Vilniuje įvyko oficiali ,,Kartlandas Max” kartodromo atidarymo šventė. Pamatykite kaip atrodo didžiausias vidaus kartodromas Baltijos šalyse!

Augintinis automobilyje
Skaityti

Lietuvos vairuotojai dažniau nei latviai ir estai augintinius automobiliuose palieka vienus

miegas prie vairo
Skaityti

Miegas prie vairo: kokie pagrindiniai ženklai ir kaip išvengti nelaimės?

Saugumas kelyje
Skaityti

Lietuvos automobilių kelių direkcija primena saugaus eismo taisykles: svarbiausia dalyvaujant eisme yra atidumas ir dėmesingumas

Nauji mokslo metai eismas
Skaityti

Nauji mokslo metai prasideda ir keliuose: kaip apsaugoti vaikus nuo nelaimių

Būk saugus, atidus ir sveikas
Skaityti

Lietuvos automobilių kelių direkcijos organizuotoje akcijoje „Būk saugus, atidus ir sveikas“ apsilankė daugiau kaip 5 tūkst. dalyvių

Plikos padangos pavojus kelyje
Skaityti

Kelyje paslysti galima ir vasarą: kaip saugiai važiuoti pilant lietui

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Renkantis naują automobilį jo poveikis aplinkai svarbus tik 17 proc. gyventojų

Elektromobiliai Lietuvoje
Skaityti

Naujausia statistika: Lietuvos keliais rieda daugiau nei 16 tūkst. elektromobilių

Juodosios dėmės keliuose
Skaityti

Juodąsias dėmes Lietuvos keliuose trina ir žiedinės sankryžos, ir greičio matuokliai

M. Švaikauskas
Skaityti

Vilnių ir Uteną jungianti „betonkė“ per dvejus metus virs vienu moderniausių šalies kelių: papasakojo apie vykstančius darbus

autobusų ir troleibusų parkų atnaujinimas
Skaityti

Lietuvos miestai atnaujina autobusų ir troleibusų parkus: dėmesys – keleivių patogumui ir ekologijai

Elektromobiliai parama
Skaityti

Viešąjį sektorių rinktis elektromobilius skatins 38 mln. eurų ES investicijos

Dviračių takų plėtra
Skaityti

Pėsčiųjų ir dviračių takų plėtra: gyventojai dviratį ima matyti ne tik kaip laisvalaikio priemonę

Ignitis ON
Skaityti

„Ignitis ON“ elektromobilių įkrovimo tinklo plėtra: pirmosios įkrovimo stotelės prie „Maxima“ parduotuvių

Sustojimai pagal pareikalavimą
Skaityti

Kauno viešajame transporte startavo naujovės – sustojimai „pagal pareikalavimą“

Auto įvikio draudimo išmoka
Skaityti

užmiesčio keliai
Skaityti

Siauri užmiesčio keliai žaloja automobilius ir kelia grėsmę žmonių sveikatai

NAUJIENOS

Lietuvos vairuotojai

Lietuvos vairuotojai pažeidėjus bando tramdyti patys, nesikreipdami į policiją

Kuro kainos

Saugokite gamtą ir piniginę: vos keliais paspaudimais jūsų išmanusis telefonas gali padėti sutaupyti išlaidas degalams

Elektriniai paspirtukai

Artėja paspirtukininkų nebaudžiamumo saulėlydis, bet ekspertai pasigenda būtiniausio sprendimo

Ignitis elektromobiliai

„Ignitis“ investuos iki 115 mln. eurų į elektromobilių tinklo plėtrą Baltijos šalyse 

Kelių naudotojo mokečių pakeitimai

Vyriausybė pritarė kelių naudotojo mokesčio pakeitimams

Navigacinės programėlės

Nepasimeskite eismo ribojimuose: 5 navigacinės programėlės užtikrinsiančios sklandų judėjimą gatvėmis NATO viršūnių susitikimo metu

PATARIMAI

Namų įpročiai automobilyje gali ir pražudyti

Ką daryti, kad variklis žiemą neužšaltų

Automobilio poliravimas – kaip tai teisingai atlikti pačiam

Kaip nusipirkti patikimą automobilį

karštis automobilyje

Vairuotojams – išbandymas karščiu: gydytojo patarimai, kaip pagerinti važiavimo sąlygas

5 svarbiausios procedūros, atliekamos automobilio techninės priežiūros metu

PARTNERIO TURINYS

Transporto paslaugos: ką renkasi klientai?

Skubus važiuoklės remontas Vilniuje

Kėbulo virinimo darbai Vilniuje

Citroen remontas: patikėkite tik profesionalams

Sunkvežimių padangų rinka: seni stereotipai „žudomi“ mažomis kainomis ir šiuolaikinėmis technologijomis

Sėdynių užvalkalai internetu. Kaip ir kur juos pirkti?

STRAIPSNIAI

Padangos

Patarimai, kurie padės tausoti padangas

Užsisegti saugos diržą turi tapti įpročiu!

“Toyota Avensis” diagnozė: skirtas vyresniems

Svarbiausia automobilio dalis vasarą – kondicionierius

Krovinių gabenimas – greita, patogu ir saugu

BMW dizainas įvertintas prestižiniuose „red dot“ adovanojimuose

Saugos pagalvių servisas
Padangos
Padangos, ratlankiai
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
  • UltraGrip Performance 3
    „Goodyear“ pristato „UltraGrip Performance 3“
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.