• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Devyni įdomūs faktai apie pirmąjį „Lexus“ elektromobilį „UX 300e“

Naujas vien tik elektra varomas „Lexus UX 300e“ atspindi penkiolika „Lexus“ patirties gaminti automobilius su elektros pavara metų. Dėmesys detalėms matyti kiekviename naujo „UX 300e“ elemente – pavyzdžiui, net valytuvai sustoja atidarius automobilio dureles ir taip apsaugo keleivius nuo aptaškymo. 

Naujo automobilio dizainas ir pažangios funkcijos įgyvendintos pasitelkus inovacijas, tikslią inžineriją ir kruopštų meistriškumą. Pateikiame kelis mažiau žinomus faktus, susijusius su šiuo modeliu.

Aerodinaminiai elementai

Daug pažangių aerodinaminių sprendimų užtikrino puikias technines naujo „UX 300e“ savybes, pagerino garso izoliaciją ir nuvažiuojamą atstumą. Pagal aušinimo poreikį priekinės grotelės automatiškai atsidaro arba užsidaro. Galiniai žibintai sumažina oro slėgį maždaug 16 proc., taip didindami stabilumą posūkiuose ir esant šoniniam vėjui. Be to, ratlankiai turi aerodinaminius elementus, panašius į F1 lenktynių automobilių, kurie optimizuoja oro srautą.  

Didesnis bagažo skyrius

Daugumos elektromobilių bagažinė yra gana maža, o salonas – ankštas. Bet dėl sumanios konstrukcijos ir po galinėmis sėdynėmis bei grindimis sumontuotų kompaktiškų ličio ir jonų akumuliatorių naujo „UX 300e“ bagažinė yra netgi didesnė nei „UX 250h“ modelio, o gale sėdintys keleiviai turi beveik tiek pat erdvės virš galvų.    

Šildomos galinės sėdynės, didinančios nuvažiuojamą atstumą

„UX 300e“ turi šildomas galines sėdynes, kurios ne tik užtikrina keleiviams geresnį komfortą, bet ir didina nuvažiuojamą atstumą, kadangi salono šildymui sunaudojama mažiau energijos.

„Sashiko“ odinių sėdynių dygsniavimas

„UX 300e“ sportinės sėdynės su odiniais apmušalais sudygsniuotos pritaikius tradicinę japonišką „Sashiko“ technologiją, naudojamą itin tvirtiems dziudo ir kendo kimono siūti. Dygsniavimo raštas atkartoja priekinių grotelių dizainą, o siūlės išdėstytos lygiagrečiai sėdynių vėdinimo angų. 

Durelių garso mokslas

Kadangi durelės yra pirmoji vairuotojo kontakto su automobiliu vieta, „Lexus“ akustikos inžinieriai, siekdami geriausio durelių uždarymo garso, bendradarbiavo su neuromokslininkais. Remdamasi smegenų impulsais, kuriuos sukelia durelių uždarymas, grupė pritaikė geriausias medžiagas bei dešimtųjų milimetro dalių tikslumu – durelių formą ir užtikrino švelniausią uždarymo garsą.

Belaidžiai apšviesti vėdinimo sistemos valdikliai

„UX 300e“ versijos „Luxury“ vėdinimo sistemos valdikliai turi belaidį LED apšvietimą, veikiantį elektromagnetinės indukcijos principu. Toks pažangus ir elegantiškas sprendimas padeda tamsoje vairuotojui ir priekiniam keleiviui nustatyti salono temperatūrą.

Automatiškai išsijungiantys valytuvai

„UX 300e“ valytuvai turi ne tik automatinį lietaus jutiklį, jie taip pat nustoja veikti pamažu, neblaškydami vairuotojo dėmesio. Kai atidaromos durelės, valytuvai išsijungia, kad neaptaškytų įsėdančių ar išlipančių keleivių.

Itin tiksliai sumontuotos bagažinės durelės

Siekiant itin sklandaus veikimo, kiekvieno „UX 300e“ bagažinių durelės prieš sumontuojant išmatuojamos maždaug 200 skirtingų vietų, o skaitmeninė matavimo įranga įvertina netgi mažiausius temperatūros ir oro drėgnumo pokyčius. Gauti duomenys leidžia patyrusiems „Lexus“ specialistams itin tiksliai sumontuoti kiekvieno UX modelio dureles ir užtikrinti, kad jos ilgus metus veiks itin sklandžiai. 

Pirmasis Japonijoje pagamintas aukščiausios klasės elektromobilis

Naujas modelis dar labiau įtvirtina pirmaujančias „Lexus“ pozicijas, penkiolika metų kuriant alternatyvias pavaras ir per tą laiką pristačius ne mažiau kaip dešimt savaime įsikraunančių hibridinių modelių, iš kurių net keli turi naujausią, ketvirtosios kartos hibridinę pavarą. Būdamas „Lexus“ kelio į elektrifikaciją priekyje, naujas „UX 300e“ pasižymi išskirtiniu charakteriu, kurį lemia Japonijos paveldu ir kultūra paremti dizaino elementai ir medžiagos. 

Baltijos šalyse „UX 300e“ elektromobilis pasirodys 2021 metais. 

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Elektromobiliai
Skaityti

Elektromobilių vairuotojų privilegijos: nuo viešojo transporto juostų Vilniuje iki didesnio greičio limito Austrijos greitkeliuose

Elektromobiliai taupymas
Skaityti

Vasara – ilgesnių kelionių automobilių metas: kaip maksimaliai sumažinti elektromobilio energijos sąnaudas?

Elektromobilių krovimo stotelės
Skaityti

„Elektrum Lietuva“ į elektromobilių įkrovimo stoteles „Viada“ ir „Baltic Petroleum“ degalinėse investuos 7 mln. eurų

kelionė elektromobiliu
Skaityti

Elektromobiliu į užsienį: į ką reikėtų atsižvelgti, planuojant ilgesnę kelionę? 

Elektromobilių įkrovimo stotelė
Skaityti

„Neste Lietuva” degalinių tinkle – pirmoji 300 kW galios elektromobilių įkrovimo stotelė: naudos tik žaliąją energiją

Elektromobilių įkrovimo stotelės
Skaityti

Elektromobilių įkrovimas mieste ir namuose – kuris būdas efektyvesnis?

Elektromobiliai Lietuvoje
Skaityti

Naujausia statistika: Lietuvos keliais rieda daugiau nei 16 tūkst. elektromobilių

Elektromobiliai parama
Skaityti

Viešąjį sektorių rinktis elektromobilius skatins 38 mln. eurų ES investicijos

Ignitis elektromobiliai
Skaityti

„Ignitis“ investuos iki 115 mln. eurų į elektromobilių tinklo plėtrą Baltijos šalyse 

Elektromobiliai
Skaityti

Autoverslininkų asociacija: įstrigusi parama elektromobiliams kelia grėsmę Lietuvos tikslams

Elektromobilio remontas
Skaityti

Ekspertas apie elektromobilius: tik nesiimkite remonto patys

Erikas Nemeikšis, Elektrum Lietuva
Skaityti

Lietuvos elektromobilių įkrovimo tinklas pildosi naujais taškais: „Elektrum Lietuva“ pradeda viešo įkrovimo stotelių įrengimo darbus

Elektromobiliai krovimas Enefit
Skaityti

Elektromobilis rado įkroviklį: „Nissan“ susitarė su „Enefit“

elektromobilių įkrovimo stotelių plėtra
Skaityti

„Ignitis“ ruošiasi elektromobilių įkrovimo stotelių plėtrai Baltijos šalyse – prie komandos prisijungė Eimantas Balta

Elektromobilio įkroviklis
Skaityti

(Ne)žinomi elektromobilių įkrovimo pajėgumai: nuo efektyvesnio energijos naudojimo iki papildomų pajamų

Elektromobiliai suklastota rida
Skaityti

Kas septintas naudotas elektromobilis gali turėti suklastotą ridą

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių
Skaityti

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių

elektromobiliai
Skaityti

Brangstanti energija verčia skaičiuoti iš naujo – rinktis benzininį, dyzelinį ar elektrinį automobilį?

NAUJIENOS

Vairavimo žinių atnaujinimas

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

PATARIMAI

Kaip išsirinkti akumuliatoriaus kroviklį

Kaip rinktis vasarines padangas?

Elektromobilių vairuotojams netenkant privilegijų svarbus tampa ne tik nuvažiuojamas atstumas

Kaip panaikinti blogą automobilio kvapą?

Automobilio likutinė vertė: numatyti sudėtinga, bet naudinga

Išvengti avarijos – vos viena sekundė

PARTNERIO TURINYS

Testuojame produktą NANO DIAMOND SHIELD

Ar verta į automobilį montuoti ksenonines lemputes?

Automobilio gedimo priežastys ir kaip jų išvengti

Mikroautobusų nuoma

Tekinimo staklės: gamintojai ir savybės

GPS meistras pataria

STRAIPSNIAI

Savadarbis transportas: bet ko įregistruoti nepavyks

Akumuliatoriai automobiliams

Geriausio akumuliatoriaus paieškos: kaip išsirinkti tinkamą akumuliatorių automobiliui?

Išmokos dydį nustato draudikai

“Ferrari” blokuoja naujojo Stratos gamybą

Įsigyjant automobilį būtina pirkimo-pardavimo sutartis

Vandens pagrindu pagaminti dažai

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.