• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Gamintojų strategija: kuria nuo elektrinių dviračių iki elektromobilių

Prancūzijos „Peugeot“ žinomas kaip automobilių gamintojas. Tačiau ne kiekvienas žino, kad kompanija, savo istoriją pradėjusi nuo kavos malūnėlių gamybos, daugiau nei šimtą metų savo gamoje turi ir dvirates transporto priemones. Dviračiai tobulėja panašiais tempais kaip ir automobiliai, o elektrifikkacija kai kuriais aspektais šiuos netgi lenkia.Daugelį metų „Peugeot“ yra vienas iš elektrinio mobilumo srities lyderių, daug investuojantis į tvarų judėjimą ir elektra varomų transporto priemonių entuziastams siūlantis galybę pasirinkimų: nuo asmeninių ir komercinių automobilių iki elektrinių motorolerių ar dviračių.Prancūzijos gamintojo gamoje yra tokie elektra varomi modeliai kaip 2020-ųjų Europos metų automobiliupaskelbtas elektrinis e-208 ir kompaktinis miesto visureigis „Peugeot e-2008“ arba komerciniai „e-Expert“ ir „e-Traveller“. Be to, intensyviai kuriamos ir hibridinės pavaros, todėl siūlomas iš tinklo įkraunamas „3008 Hybrid4“, taip pat ir hibridinės 508 modelio sedano ir SW universalo versijos. Tarp pasirinkimų yra visiškai elektrinis motoroleris „e-Ludix“ ir elektra varomi dviračiai.Kaip niekad reikalingiPrasidėjus pasaulinei koronaviruso pandemijai ir tebegaliojant rekomendacijoms laikytisfikzinės distancijos, elektrinį dviratį labiau nei bet kada anksčiau galima vadinti geriausia viešojo transporto alternatyva, todėl jai gamintojas skiria ypač daug dėmesio.Anot gamintojo, svarbu ne tik tai, kad elektriniai dviračiai yra tinkami šiuo metu susirūpinusiems savosveikata. Gyvenantiems miestuose, kurių gatvės pilnos automobilių, tokia transporto priemonė padeda išvengtispūsčių, parkavimo mokesčių ir galvos skausmo ieškant laisvos vietos stovėjimo aikštelėje. Be to, važinėjantdviračiais prisidedama prie aplinkos taršos mažinimo. Galiausiai tokia transporto priemonė leidžia žmonėmsbūti fikziškai aktyviems.Vis daugiau valstybių skelbia apie papildomas finansines paskatas tiems, kurie rengiasi taršias transportopriemones pakeisti tvaresnėmis ir ekologiškesnėmis. Ne išimtis ir Lietuva: įsigyjant elektrinį paspirtuką galimagauti iki 300 Eur kompensaciją, elektrinį dviratį – iki 700 Eur, o elektra varomą motorolerį ar motociklą – netiki 1000 Eur.Minėtos paskatos Lietuvoje įsigaliojo tik šiemet, tad jų naudą įvertinti dar sunku. Tačiau Prancūzijoje, kuriojetokios lengvatos galioja jau anksčiau, elektrinių dviračių augimas pernai siekė 12 proc., palyginti su 2018 m.Skaičiuojama, kad šioje šalyje iš visų 2,65 mln. dviračių 380 tūkst. yra varomi elektra.130 metų patirtis„Peugeot“ turi gilias dviračių gamybos verslo šaknis: tai liudija tiek įprastų, tiek elektrinių dviračių kokybė beielektrinės daugelio pamėgtų tradicinių modelių versijos. Elektra varomų transporto priemonių dizainą sukūrė„Peugeot“ dizaino laboratorija Prancūzijoje. Vienu įspūdingiausių jos sukurtų dviračių galima vadinti „Neo-retro“ dizaino modelį „eLC01“, kurio klasikinės linijos primena 6–8 dešimtmečiais „Peugeot“ gamintus dviračius.Kiekvienas dviratis surenkamas gamykloje Prancūzijoje. Nuo pat 2009 m., kai buvo pagamintas pirmasis„Peugeot“ elektrinis dviratis, prancūzai dirba rankomis sukirtę su „Bosch“, kuriam patikėta beveik visų elektra varomų dviračių variklių ir baterijų gamyba. Elektriniai dviračiai gali visiškai atstoti kasdienę transporto priemonę, priklausomai nuo baterijos talpos, jais galima įveikti 70–130 km.Verta pabrėžti, kad elektrinis dviratis nebūtinai turi būti miesto gyventojo atributas, jis tinka ir sportui: važiuoti treke, kalnuose ar plentu. Kiekvienai paskirčiai sukurti skirtingi elektrinių dviračių modeliai.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Vairavimas pavasarį
Skaityti

Pavojingiausi dalykai vairuotojams pavasarį: didelį dėmesį skirkite ir motociklininkams

Mercedes-AMG S klasė
Skaityti

Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

Automobilių sukčiai, kaip neapsigauti
Skaityti

Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

vairavimas keleivio komentarai
Skaityti

Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Vilnius Trakai viaduko remontas
Skaityti

Pradedamas remontuoti viadukas kelyje nuo Vilniaus į Trakus: numatomi eismo pokyčiai

Elektromobilių įkrovimo stotelės
Skaityti

Įkrovimo srityje atsiliekančiai Lietuvai – ekspertų perspėjimas

Eismo pralaidumas Vilniuje
Skaityti

Vilniaus padangėje – dažnesni dronų skrydžiai: renkami duomenys eismo pralaidumui gerinti

motociklai
Skaityti

Dviratės transporto priemonės sugrįžo: atidumo egzaminą laiko visi

Tiltai
Skaityti

Susisiekimo ministerija ir Lietuvos automobilių kelių direkcija dar šiemet planuoja atnaujinti tiltų techninės priežiūros taisykles, tariasi su ekspertais ir mokslininkais

elektromobilių įkrovimo stotelių plėtra
Skaityti

„Ignitis“ ruošiasi elektromobilių įkrovimo stotelių plėtrai Baltijos šalyse – prie komandos prisijungė Eimantas Balta

Elektromobilio įkroviklis
Skaityti

(Ne)žinomi elektromobilių įkrovimo pajėgumai: nuo efektyvesnio energijos naudojimo iki papildomų pajamų

parkingai avarijos
Skaityti

Incidentai požeminėse stovėjimo aikštelėse: kokių taisyklių geriau nepamiršti

Elektromobilio krovimas
Skaityti

Elektromobilio krovimas namų sąlygomis: patogumas ar padidinta įtampa?

Skuodis
Skaityti

M. Skuodis Ženevoje diskutuos apie transporto sektoriaus transformaciją

Automobilių gadinimas
Skaityti

Nuo meilės iki neapykantos: automobilius niokoja ir iš keršto, ir iš pavydo

Duobės keliuose
Skaityti

Žiemai baigiantis duobės keliuose be gailesčio kapoja automobilių padangas

Moller auto
Skaityti

„Moller Auto“ ekspertai apie tai, kokius naudotus automobilius renkasi vairuotojai

driftas
Skaityti

Gera žinia auto sporto mėgėjams – prasideda ir drifto sezonas!

NAUJIENOS

carVertical

“carVertical” – “Financial Times” greičiausiai augančių Europos įmonių sąraše

Automobilių apgadinimai

Naudotų automobilių rinka 2022: nuo dažniausiai vogtų automobilių iki didžiausių apgadinimų

Autoservisai

Autoservisai – lyg Lietuvos verslo rizikingumo veidrodis

Starinskaitė

Dainininkė Justė Starinskaitė apie vairavimą ir mylimą automobilį: “Jis yra neatsiejama mano kasdienybės dalis”

skalbimo mašinos

Skalbimo mašinos – ir skalbimas nebėra daug laiko reikalaujantis procesas!

Audi e tron

„Moller Auto“: praėjusių metų populiariausi automobilių modeliai Baltijos šalyse – „Volkswagen Tiguan“ ir „Audi e-tron“

PATARIMAI

Ekspertai pasidalino praktiniais patarimais, ką svarbu žinoti patekus į eismo įvykį: neskubėkite dėti parašo deklaracijoje

Vairavimo mokymai kitaip: teorijos mokymasis namuose, praktinio vairavimo pamokos – autodrome

Kaip pasirinkti tinkamas žiemai padangas?

Profesionalus starterių remontas Panevėžyje

Kaip prižiūrėti valytuvus

Kur vežti taisyti savo automobilį?

PARTNERIO TURINYS

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

GREGAUTO – NAUJAS AUTOELEKTRIKONIKOS SERVISAS VILNIUJE!

Automobilių stiklų keitimas, įdaužų remontas, poliravimas

GPS meistras pataria

Tekinimo staklės: gamintojai ir savybės

Automobilio gedimo priežastys ir kaip jų išvengti

STRAIPSNIAI

Alyvos keitimas – tai pagrindinė techninės priežiūros operacija

Apsaugos sistemos

Automobilio pakabos būklė padangų dilimo spartai įtakos beveik neturi

Pažangi „Continental“ technologija leidžia matyti aklosiose zonose

Patarimai, kaip keisti ir prižiūrėti akumuliatorių patiems

Koks automobilio greitis yra ekonomiškiausias?

Saugos pagalvių servisas
Padangos
Padangos, ratlankiai
  • dideli ratlankiai
    Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?
  • „Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.