• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Continental“ gamins kontaktinę elektros įrangą sunkvežimiams

Technologijų kompanijos „Continental“ padalinys „Continental Engineering Services“ ir „Siemens Mobility“ kartu kurs ir gamins sunkvežimiams skirtus srovės imtuvus, dar kitaip žinomus kaip pantografus. Taip bus siekiama labiausiai apkrautuose greitkelių ruožuose naudoti elektros tinklą sunkvežimiams ir žymiai sumažinti CO2 emisijas. Šiose atkarpose su elektros laidais sunkvežimiai, turintys elektros pavarą (hibridiniai, vandeniliniai ar naudojantys akumuliatorius), galės važiuoti naudodami virš kelio nutiestos elektros linijos tiekiamą energiją, taip pat įkrauti akumuliatorius. „Keliuose pritaikysime elektrinių traukinių principą, o srovės imtuvai bus kuriami ir gaminami laikantis automobilinių standartų. Šis mūsų kompanijų bendradarbiavimas yra didelis žingsnis link klimatui poveikio nedarančio krovinių pervežimo“, – sako dr. Christoph Falk-Gierlinger, „Continental Engineering Services“ vykdomasis direktorius.

„Siemens Mobility“ sukurta „eHighway“ technologija jau yra naudojama, tad dabar svarbiausia sukurti sunkvežimiams pritaikytų elektros imtuvų įrangą, kurią galėtų naudoti gamintojai. „Pervežimai keliais daro itin didelę įtaką klimato kaitai, – sako Michaelis Peteris, „Siemens Mobility“ generalinis direktorius. – Vien tik Vokietijoje pervežimai sudaro trečdalį visų transporto CO2 emisijų, todėl gamintojai ieško skirtingų sprendimų kaip jas mažinti. Mes sukūrėme „eHighway“ technologiją, kuri tinka skirtingas pavaros koncepcijas turintiems sunkvežimiams ir leidžia važinėti efektyviai ir be emisijų. Tai gali tapti kertiniu sprendimu, susijusiu su aplinkosauga krovinių pervežimo sektoriuje“.

Geležinkelio principas: daugiau kaip 4000 kilometrų elektrifikuotų greitkelių

Siekiant šių tikslų, bus elektrifikuojamos ne visos atkarpos – Federalinė Vokietijos Transporto ministerija rekomenduoja, kad iki 2030 metų kontaktinis elektros tinklas būtų įrengtas virš 4000 kilometrų greitkelių, kadangi Vokietijos greitkeliuose iš 13 000 kilometrų pagrindinių tolimojo pervežimo magistralių, maždaug du trečdaliai degalų sunaudojama labiausiai apkrautose 4000 kilometrų atkarpose. Virš jų įrengus elektros tinklą, kuris sunkvežimiams su elektros pavara tiektų energiją, bus galima greitai pasiekti itin efektyvaus emisijų sumažinimo. Šis principas pritaikytas vadovaujantis traukinių maršrutais, iš kurių tik maždaug 60 procentų yra elektrifikuoti. Tačiau dėl itin intensyviai naudojamų atkarpų, daugiau kaip 90 proc. visų traukinių Vokietijoje važinėja elektra. Pasak Transporto ministerijos atliktos studijos, labiausiai apkrautų Vokietijos kelių atkarpų elektrifikavimas kasmet leis sutaupyti nuo 10 iki 12 mln. tonų CO2 emisijų, jei elektra bus išgaunama iš atsinaujinančių šaltinių.

Šiuo metu Vokietijoje technologija bandoma trijose viešojo naudojimo keliuose: A5 greitkelyje tarp Frankfurto oro uosto ir Darmštato, A1 greitkelyje tarp Reinfeldo ir Liubeko, ir federaliniame B462 greitkelyje tarp Kuppenheimo ir Gaggenau, vėliau ją ketinama pristatyti ir kitose Europos šalyse.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Skaityti

Kodėl naudoti automobiliai lietuviams patinka BMW, o nauji Toyota?

Skaityti

„Regitra“ siunčia žinią Rusijos gerbėjams Lietuvoje: nebelieka vardinių numerių su dviem užrašais

Skaityti

Laivas su beveik 4000 automobilių atsidūrė 3,5 kilometro gylyje: nuostoliai siekia apie 140 mln. eurų

Skaityti

Ateitis su debesijos technologijomis: daugybės vartotojų gyvenimas gerokai pasikeis

Skaityti

Naudotų automobilių rinkos apžvalga: nuo ridos klastojimo ir vagysčių iki populiariausių 2021 m. modelių

Skaityti

Automobilio pripažinimas neatsiejamas nuo gero dizaino. Kaip jis kuriamas?

Skaityti

„Toyota“ pristatė ambicingą planą: greičiau nei per dešimtmetį elektromobilių gamą praplės iki 30 modelių

Skaityti

Vairuotojai įpročio viršyti greitį neatsikrato: pažeidimų skaičius šiemet – netoli milijono

Skaityti

Parodė „Metų automobilio“ rinkimų užkulisius: papasakojo, kaip kadaise buvo renkami geriausi automobiliai

Skaityti

Penki mitai apie elektromobilius: kas tiko prieš dešimtmetį – šiandien nebegalioja

Skaityti

Koncepcinis „Audi skysphere“ – ateitis yra atvira

Skaityti

Biržuose – senovinių automobilių magija

Skaityti

Pavojai automobilio salone: ne tik karštis, bet ir oras

Skaityti

Lietuvos žemėlapyje nupiešė didžiulį „Kia“ logotipą: raidžių aukštis – net 160 km

Skaityti

Benzingalvių laukia ypatingas reginys: pirmasis sezono japoniškų automobilių gerbėjų susitikimas

Skaityti

Kaip gimsta unikalūs, patys greičiausi „Jaguar“ automobiliai?

Skaityti

Nomeda Marčėnaitė ekstremalų važiavimą siūlytų įtraukti į vairuotojų mokymus

Skaityti

Ieškantiems racionalaus šeimos automobilio specialistai turi gerą žinią: vienatūrius nurašyti dar anksti

NAUJIENOS

Vairavimas pavasarį

Pavojingiausi dalykai vairuotojams pavasarį: didelį dėmesį skirkite ir motociklininkams

Mercedes-AMG S klasė

Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

Automobilių sukčiai, kaip neapsigauti

Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

vairavimas keleivio komentarai

Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Vilnius Trakai viaduko remontas

Pradedamas remontuoti viadukas kelyje nuo Vilniaus į Trakus: numatomi eismo pokyčiai

Elektromobilių įkrovimo stotelės

Įkrovimo srityje atsiliekančiai Lietuvai – ekspertų perspėjimas

PATARIMAI

Kaip rasti geriausią vairavimo instruktorių Vilniuje? 

5 mitai apie automobilių saugumą, kuriais žmonės dar patiki

Mikroautobusas su dirbtiniu intelektu: į „Mercedes-Benz“ V klasę montuojama MBUX sistema

Kaip prižiūrėti automobilį karštą vasarą?

Kas trečias automobilis – greitesnis nei nurodo gamintojas

120 metų besitęsianti pažangių „Renault“ automobilių istorija: vis dar geriausi sprendimai patogesniam gyvenimui

PARTNERIO TURINYS

Mikroautobusų remontas Vilniuje

Automobilio gedimo priežastys ir kaip jų išvengti

Tinkamiausių ratų montavimo staklių pasirinkimas: aspektai, kuriuos reikia įvertinti

Mikroautobusų nuoma

Lengvųjų automobilių padangų rinka

Testuojame produktą NANO DIAMOND SHIELD

STRAIPSNIAI

Pavasarinio vairavimo ypatumai

Per senas vairuoti

Automobilių įlenkimų lyginimas be dažymo

Hyundai i30 Naujas rūbas

Techninė pagalba kelyje – vairuotojų pagalbininkas žiemą

Padangų oro slėgio kontrolė

Saugos pagalvių servisas
Turbinų remontas
Padangos, ratlankiai
  • dideli ratlankiai
    Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?
  • „Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.