• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Intriga vaikų elektromobilių varžybose – didesnė nei suaugusiųjų

2,5 metų – tokio amžiaus vaikas jau sugeba valdyti transporto priemonę ir dalyvauti varžybose, tai pavyko įrodyti „ERGO Vaikų elektromobilių varžybose“. Jos kasmet pirmą gegužės penktadienį vyksta kartu su „Įsikrauk su „Energijos tiekimu“: Vilnius – Palanga“  elektromobilių varžybomis, kuomet keliolika ekipažų bando kuo greičiau įveikti atstumą nuo Vilniaus iki Palangos.

„Elektra yra transporto ateitis, o vaikai – visų mūsų ateitis, todėl mažųjų elektromobilių varžybos jau tapo neatsiejama novatoriško „Įsikrauk su „Energijos tiekimu“: Vilnius–Palanga“ renginio dalimi. Tai puikus ir patogus laiko praleidimas tiek tėvams, tiek ir jų vaikams, nes renginys vyksta Palangos centre, o savo elektromobilį turėti nėra būtina“, – sako elektromobilių varžybų organizatorius Darius Grinbergas.

Elektromobilių varžybų „Įsikrauk su „Energijos tiekimu“: Vilnius–Palanga“ dalyviai, beveik 20 ekipažų, startuos nuo Vilniaus savivaldybės, o finišuos priešais Palangos savivaldybę. Po to visi dalyviai išsirikiuos J. Basanavičiaus gatvės pabaigoje, kur entuziastai galės apžiūrėti naujausius „Hyundai Ioniq“, „Kia Soul EV“, „Nissan LEAF“, „Volkswagen e-Golf“ ir kitus elektromobilius. Tuo pačiu metu J. Basanavičiaus gatvės gale, Jūratės ir Kastyčio skvere, vyks ir kitas renginys, skirtas išskirtinai mažiesiems eismo dalyviams – jo pradžia skelbiama gegužės 4 d., 16 val.

Dalyviams – trys skirtingos klasės

Vaikai varžysis trijose grupėse: „Mikro Drag“ (iki 6 metų), „Slalom“ (iki 10 metų ir iki 30 kg) bei „Mini Drag PRO“ (turintys savo elektromobilius).

„Mikro Drag“ ir „Slalom“ grupės dalyviams transporto priemones parūpins „ERGO Vaikų elektromobilių varžybų“ organizuojantis automobilių sporto klubas „Žaibelis“. Tai nedideli elektromobiliai, kuriuos valdyti gali ir 3–4 metų sulaukęs vaikas, tačiau jų maksimalus greitis yra ribojamas, trasa aptverta, prie jos budi keli teisėjai, tad varžybos – visiškai saugios. Be to, visi dalyviai turi dėvėti šalmus, o jų neturintiems apsaugą suteikia organizatorius. Taip vaikams parodoma, kad vairuojant bet kokią transporto priemonę ypatingai svarbus yra saugumas.

„Mikro Drag“ klasės dalyviai varžysis tiesioje distancijoje ir sieks kuo greičiau įveikti 60 pėdų (18,288 metro) ilgio atstumą. Vaikai varžysis poromis, tad azartas – garantuotas. Juolab kad startas duodamas traukos lenktynėse („drage“) naudojamu šviesoforu, o galutinis rezultatas bus skaičiuojamas sudedant reakcijos ir trasos įveikimo laikus. Kaip ir tikrame „drage“, taip ir čia dalyviai bus baudžiami už važiavimą neužsidegus žaliam šviesoforo signalui („falšstartą“) – prie bendro laiko bus pridedamos trys sekundės.

„Slalom“ klasės dalyviai turės įveikti „gyvatuką“ – manevruoti tarp kūgelių. Šios rungties dalyviams bus svarbu ne tik kuo greičiau įveikti trasą, bet ir nekliudyti ją žyminčių kūgelių – už kiekvieną nuverstą arba pastumtą iš vietos bus pridedama po sekundę baudos. Kaip ir kitose klasėse, taip ir čia dalyviams reikia dėvėti šalmą.

„Mini Drag PRO“ klasėje dalyvaus vaikai su savo nuosavais mažaisiais elektromobiliais. Juos galima modifikuoti, tačiau maksimalus greitis trasoje negali viršyti 12 km/val. Varžybas organizuojanti „Žaibelio“ komanda dažnai dirba traukos lenktynėse, įvairių šalių čempionatuose, tad turi itin tikslią laiko bei greičio matavimo įrangą. Didžiausią greitį turi kontroliuoti pats vaikas.

Skirtumai – dešimtosios sekundės dalys

Ankstesnėse vaikų elektromobilių varžybose dalyvaudavo daugiau nei pusšimtis jaunųjų entuziastų. Iš jų beveik dešimt atvykdavo su savo asmeniniais mažaisiais elektromobiliais.

Šiose varžybose intrigos yra ne ką mažiau nei pagrindinėse. Netgi priešingai: jeigu „Įsikrauk su „Energijos tiekimu“: Vilnius–Palanga“ varžybose skirtumai tarp dalyvių laikų skaičiuojami minutėmis, tai vaikų elektromobiliai finišuoja vienas greta kito. Pavyzdžiui, 2017 m. „Mikro Drag“ įskaitoje pirmą ir antrą vietas užėmusius dalyvius skyrė vos 0,07 sek. „Slalom“ klasėje – 0,2 sek., o „Mini Drag PRO“ – 0,68 sek.

Varžybose matuojamas ne tik trasos įveikimo, bet ir reakcijos laikas – kaip greitai jaunasis vairuotojas pajudėjo užsidegus žaliam šviesoforo signalui. Geriausias rezultatas praėjusiais metais „Slalom“ klasėje – vos 0,02 sek., o jį užfiksavo 2,5 metų amžiaus vaikas.

Daugelis vaikų kartu su tėvais atvyksta iš aplinkinių miestų – Palangos, Klaipėdos, tačiau kai kurie nepasibodi atkeliauti ir iš Kauno ar Vilniaus. Praėjusiais metais pasirodė netgi vienas dalyvis iš Rygos.

Užsiregistruoti į „ERGO Vaikų elektromobilių varžybas“ galima paspaudus šią nuorodą arba www.minidrag.lt

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Skaityti

Kodėl naudoti automobiliai lietuviams patinka BMW, o nauji Toyota?

Skaityti

„Regitra“ siunčia žinią Rusijos gerbėjams Lietuvoje: nebelieka vardinių numerių su dviem užrašais

Skaityti

Laivas su beveik 4000 automobilių atsidūrė 3,5 kilometro gylyje: nuostoliai siekia apie 140 mln. eurų

Skaityti

Ateitis su debesijos technologijomis: daugybės vartotojų gyvenimas gerokai pasikeis

Skaityti

Naudotų automobilių rinkos apžvalga: nuo ridos klastojimo ir vagysčių iki populiariausių 2021 m. modelių

Skaityti

Automobilio pripažinimas neatsiejamas nuo gero dizaino. Kaip jis kuriamas?

Skaityti

„Toyota“ pristatė ambicingą planą: greičiau nei per dešimtmetį elektromobilių gamą praplės iki 30 modelių

Skaityti

Vairuotojai įpročio viršyti greitį neatsikrato: pažeidimų skaičius šiemet – netoli milijono

Skaityti

Parodė „Metų automobilio“ rinkimų užkulisius: papasakojo, kaip kadaise buvo renkami geriausi automobiliai

Skaityti

Penki mitai apie elektromobilius: kas tiko prieš dešimtmetį – šiandien nebegalioja

Skaityti

Koncepcinis „Audi skysphere“ – ateitis yra atvira

Skaityti

Biržuose – senovinių automobilių magija

Skaityti

„Continental“ gamins kontaktinę elektros įrangą sunkvežimiams

Skaityti

Pavojai automobilio salone: ne tik karštis, bet ir oras

Skaityti

Lietuvos žemėlapyje nupiešė didžiulį „Kia“ logotipą: raidžių aukštis – net 160 km

Skaityti

Benzingalvių laukia ypatingas reginys: pirmasis sezono japoniškų automobilių gerbėjų susitikimas

Skaityti

Kaip gimsta unikalūs, patys greičiausi „Jaguar“ automobiliai?

Skaityti

Nomeda Marčėnaitė ekstremalų važiavimą siūlytų įtraukti į vairuotojų mokymus

NAUJIENOS

Vairavimas pavasarį

Pavojingiausi dalykai vairuotojams pavasarį: didelį dėmesį skirkite ir motociklininkams

Mercedes-AMG S klasė

Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

Automobilių sukčiai, kaip neapsigauti

Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

vairavimas keleivio komentarai

Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Vilnius Trakai viaduko remontas

Pradedamas remontuoti viadukas kelyje nuo Vilniaus į Trakus: numatomi eismo pokyčiai

Elektromobilių įkrovimo stotelės

Įkrovimo srityje atsiliekančiai Lietuvai – ekspertų perspėjimas

PATARIMAI

Automobilio gedimas judrioj gatvėj

Dėmesio: atbuline eiga važiuokite atsargiai

Automobilio priežiūra

Ką reikėtų patikrinti naudoto automobilio variklyje?

Kada laikas keisti padangas?

automobilio variklio apsauga

Ką daryti nuplėšus variklio dugno apsaugą?

PARTNERIO TURINYS

Taxi Vilniuje: mobiliųjų programėlių privalumai

Kaip žinoti, kad metas naujam akumuliatoriui ir kaip išsirinkti patikimą?

Sėdynių užvalkalai internetu. Kaip ir kur juos pirkti?

Kodėl naudotas dviratis – tarsi katė maiše?

Kemperių remontas Vilniuje

„CityBee“: 2017-aisiais Lietuvoje įvyko automobilių dalijimosi paslaugos lūžis

STRAIPSNIAI

Kokios automobilių dalys gaminamos Lietuvoje?

Padangų laikymo sąlygos

Amortizatorių tikrinimas ir jų būklės diagnozavimas

Geometrija po remonto

Atsargiai, daužtas!

Apie GPS

Saugos pagalvių servisas
Vairavimo mokykla Vilniuje
Padangos, ratlankiai
  • dideli ratlankiai
    Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?
  • „Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.