• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Kaip laužomos tradicijos: vadovai iš sedanų lipa į visureigius

Jei skaičiuotume, kokia yra vidutinė „Lietuvos metų automobilio 2020“ rinkimuose dalyvaujančio automobilio kaina, gautume maždaug 51 tūkst. eurų. Ši suma yra didesnė nei Lietuvoje tyrimais nustatytas rinkos vidurkis, tačiau rinkimuose yra ne vienas modelis, kuris perlipa ir šią sumą. Dar įdomiau yra tai, kad bendra daugelį modelių vienijanti savybė – visureigio kėbulas.

Tiesa, ši tendencija bendra visai automobilių rinkai. 2018-aisiais rinkimuose visureigio kėbulą turėjo daugiau nei pusė visų modelių, ne kitokia situacija yra ir šiemet, mat visureigių ir krosoverių skaičius pranoksta kitokį kėbulą turinčių modelių skaičių. Visureigiai taip pat yra ir patys prabangiausi rinkimų automobiliai.

Vertinant automobilio kainą, vienbalsiai lyderiu būtų pripažintas „Mecedes-Benz GLS“. Dyzelinį trilitrį variklį, pneumatinę važiuoklę turintis prabangus visureigis stebina ne tik savo dinaminėmis savybėmis – iki 100 km/val. pagreitėja per 6,3 sek. Pigiausią GLS visureigį būtų galima įsigyti už 92 601 eurą, o rinkimuose pristatomo automobilio kaina siekia kone 129 tūkst. eurų.

Ne tiek daug nuo šio modelio atsilieka „Audi e-tron“ – elektra varomas įspūdingas visureigis. Nors pigiausias modelis kainuoja kiek daugiau nei 83 tūkst. eurų, rinkimuose esantis visureigis ženkliai pranoksta pigiausią galimą šio modelio versiją. Automobilis turi ne tik gausybę papildomos įrangos salone, gausų saugumo sistemų paketą, bet ir išorėje vietoje įprastų šoninių veidrodėlių įrengtas vaizdo kameras, transliuojančias vaizdą tiesiai į saloną. Toks modelis kainuoja daugiau nei 103 tūkst. eurų.

Tarp brangiausių be jokios abejonės atsiduria ir „Porsche Cayenne Coupe“ visureigis, turintis trilitrį benzininį V6 formos variklį, tačiau palyginti trumpą papildomos įrangos sąrašą. Jei pigiausias toks modelis kainuoja apie 85 tūkst. eurų, rinkimuose esančio kaina siekia kone 99 tūkst. eurų.

Tarp prabangiausių rinkimų automobilių patenka ir „Mercedes-Benz GLE“, turintis trilitrį dyzelinį variklį ir netrumpą papildomos įrangos sąrašą. Šis automobilio kainą išaugina reikšmingai – standartinę įrangą turinčio modelio kaina siekia beveik 68 tūkst. eurų, o esančio rinkimuose – 93 tūkst. eurų.

Nedaug nuo pastarojo modelio atsilieka japoniškas „Lexus RX450h“. Pradinė visureigio kaina siekia apie 68 tūkst. eurų, tačiau „Lietuvos metų automobilio 2020“ rinkimuose esančio modelio kainoraštyje įrašyta didesnė nei 84 tūkst. eurų suma.

Prigijo ne iš karto

Ne vienas rinkimų komisijos narys pastebėjo, kad jeigu dar prieš kelerius metus patys prabangiausi modeliai būdavo sedanai, šiandien šis segmentas traukias ir užleidžia vietą visureigiams. Jie įsibrovė ne tik į privačių šeimų garažus – ne taip retai į brangius visureigius sėda ir stambių bendrovių vadovai, nusprendę šiais pakeisti iki šiol naudotus brangius sedanus.

„Prieš kelerius metus kalbantis su įvairiausių Lietuvos bendrovių vadovais visi kaip vienas jie kalbėjo apie tai, kad verslo klasės automobilis gali būti tik sedanas. Visureigis tuomet laikytas išsišokimu ir netakto ženklu“, – sakė Dina Sergijenko, „DELFI Auto“ rubrikos redaktorė ir „Lietuvos metų automobilio 2020“ komisijos narė.

Pasak jos, toks požiūris į visureigius tais laikais nė kiek nestebino – dauguma prabangius automobilius gaminančių ženklų neturėjo, arba turėjo vos vieną kitą modelį, iš kurio verslininkai galėjo rinktis. Neretai pirmieji prabangūs visureigiai buvo lyg savotiškas kompromisas tarp prabangos ir praktiškumo, tad gautas rezultatas tenkino ne visus.

Situacija pasikeitė, kai visureigiai atsirado ir itin išskirtinių automobilių rinkos žaidėjų kainoraščiuose. Vienas po kito į juos ėmė lipti ir anksčiau raukęsi verslininkai, pagaliau pripažinę, kad visureigis taip pat gali būti verslo klasės automobilis.

„Žinoma, tokia mada seka ne visi, tačiau ne vienas įmonės vadovas, verslininkas akcentavo, kad visureigiai geriau nei sedanai tenkina pačius įvairiausius poreikius. Labai dažnai tokį, aukštesnę prošvaisą, keturis varančiuosius ratus, daug erdvės salone renkasi ir tie, kurie automobilį naudoja ne tik kelionėms į darbą, bet ir šeimos reikalams“, – vardijo D. Sergijenko.

Vis dar nori sedanų

Apie tai, kad renkantis automobilį, kuris atspindi verslą, nebelieka stereotipų, kalba ir Saulius Gražys, oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje UAB „Silberauto“ marketingo vadovas. Tuo, pasak jo, prabangius vokiškus automobilius parduodančios įmonės darbuotojai patys įsitikina kasdien.

„Vis dažnesnis atvejis, kai yra derinami ir asmeniniai poreikiai bei lūkesčiai, ir verslo interesai“, – sutiko S. Gražys, pridūręs, kad šiuolaikinis verslininkas nesibodi sėsti nei į sportišką A 45 AMG hečbeką, nei į išskirtinį G klasės visureigį.

Nepaisant to, ilgamečių tradicijų visureigiai, net ir patys prabangiausi, pakeisti negali. Anot S. Gražio, nepaisant gausaus pasirinkimo rinkoje, sedanai tebeišlieka verslo klasės etalonu ir juos vis dar renkasi labai didelė dalis verslo.

„Ypatingai dažnai sedanas perkamas tada, kai automobilis naudojamas pasitinkant svečius, ar juo vykstama į tolimas, ilgas keliones“, – aiškino S. Gražys.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Audi e tron
Skaityti

„Moller Auto“: praėjusių metų populiariausi automobilių modeliai Baltijos šalyse – „Volkswagen Tiguan“ ir „Audi e-tron“

Bentley atstovybė
Skaityti

Naudotus automobilius „Bentley Vilnius“ pirkėjams parduoda tik po griežčiausių patikrų

suklastota automobilio rida
Skaityti

Kas septintas naudotas elektromobilis gali turėti suklastotą ridą

Driftas žiemą
Skaityti

Kelių chuliganai už nebrangių automobilių vairo šiurpina miestiečius ir gatvėse, ir kalėdinėse aikštėse

alyva automobiliams
Skaityti

Ar variklio alyvai gresia išnykti?

moller auto
Skaityti

„Moller Auto“: šiemet naudotų automobilių paklausa išaugo 20 proc.

Naudoto automobilio pirkimas pardavimas
Skaityti

Naudotų automobilių rinka labai globali – lietuviui pirkti iš Vokietijos ar vokiečiui iš Lietuvos tapo normalia praktika

Iki 2035 m. valstybinės reikšmės kelių tinkle turėtų nelikti prastos būklės tiltų ir viadukų
Skaityti

Iki 2035 m. valstybinės reikšmės kelių tinkle turėtų nelikti prastos būklės tiltų ir viadukų

Beveik kasdien įvyksta susidūrimai su viešuoju transportu – priminė, kokių taisyklių nesilaikoma
Skaityti

Beveik kasdien įvyksta susidūrimai su viešuoju transportu – priminė, kokių taisyklių nesilaikoma

Aplinkos apsaugos departamentas pradeda antrąjį akcijos „Garažiukas – Kaminukas 2022“ etapą
Skaityti

Aplinkos apsaugos departamentas pradeda antrąjį akcijos „Garažiukas – Kaminukas 2022“ etapą

Siūloma griežtinti reikalavimus transporto priemonių techninei priežiūrai, remontui ir techninei pagalbai
Skaityti

Siūloma griežtinti reikalavimus transporto priemonių techninei priežiūrai, remontui ir techninei pagalbai

Diana be automobile
Skaityti

Diena be automobilio – ne tik kartą per metus: patarimai, kaip sumažinti kasdienį automobilio naudojimą

pasitikėjimo lygis naudotų automobilių pardavėjais
Skaityti

Tyrimas: kuriose šalyse pirkėjai labiausiai ir mažiausiai pasitiki naudotų automobilių pardavėjais?

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių
Skaityti

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių

viešajam transportui skirta šviesoforo sekcija
Skaityti

Vilniuje įrengta pirmoji viešajam transportui skirta šviesoforo sekcija

automobilių teršalų kiekio tikrinimas
Skaityti

Rugsėjį aplinkosaugininkai tikrins automobilių teršalų kiekį

bešeimininkės padangos
Skaityti

Bešeimininkių padangų atliekoms tvarkyti – trečdalis milijono eurų paramos

A+ juostos
Skaityti

Eismo pokyčiai sostinės Kalvarijų gatvėje: atsirado naujos A+ juostos

NAUJIENOS

žiedinė sankryža

Dar vienas etapas sostinės T. Ševčenkos gatvės rekonstrukcijoje: atsiras nauja žiedinė sankryža

Vilniaus autobusai

Į Vilnių grįžta naktiniai autobusų maršrutai

savanorių prospekto danga

Atnaujinama Savanorių prospekto danga

saugus eismas

Baigėsi akcija „Būk saugus, atidus ir sveikas“: dešimtyje renginių dalyvavo apie 2 tūkst. dalyvių

ardomi automobiliai

Vyriausybė pritarė siūlymui, kaip sustabdyti neteisėtą eksploatuoti netinkamų transporto priemonių ardymą

automobilių kondicionierių pildymas

Aplinkosaugininkai tęsia kondicionavimo sistemų pildymo paslaugų teikėjų tikrinimus

PATARIMAI

Greitas ir paprastas automobilio valymas: 5 gudrybės, kurios padės švarą palaikyti be vargo

Greitas ir paprastas automobilio valymas: 5 gudrybės, kurios padės švarą palaikyti be vargo

automobilio paruošimas žiemai

Svarbiausi dalykai ruošiant automobilį žiemos sezonui

Automobilinės kėdutės – vežioti, o ne nešioti

Išvengti avarijos – vos viena sekundė

Kuo turi kvepėti automobilis?

Automobilio poliravimas – kaip tai teisingai atlikti pačiam

PARTNERIO TURINYS

Profesionalus važiuoklės remontas

Kėbulo virinimo darbai Vilniuje

Tekinimo staklės: gamintojai ir savybės

Sunkvežimių padangų rinka: seni stereotipai „žudomi“ mažomis kainomis ir šiuolaikinėmis technologijomis

Nevažiuojanti transporto priemonė kieme. Kokias problemas ji gali sukelti?

Stogo skersiniai

STRAIPSNIAI

Kaip prižiūrėti padangas?

Šalyje lieka tik kas trečio išardyto automobilio dalys

Geometrija po remonto

Kelionės nudėvėtomis padangomis palydovė – rizika

Automobilio alyva

Kodėl svarbu pasirūpinti variklio alyva? Atlieka net 7 funkcijas

Automobilių įlenkimų lyginimas be dažymo

Saugos pagalvių servisas
Padangos
Padangos, ratlankiai
  • dideli ratlankiai
    Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?
  • „Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  Epadangos24.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.