• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Ministrė: automobilių stovėjimas prie Greitosios pagalbos ligoninės Vilniuje liks nemokamas

Ministerijai perduodant dalies automobilių stovėjimo aikštelių valdymą Vilniaus universitetinei ligoninei, automobilių stovėjimas pacientams ir medikams išliks nemokamas, sako sveikatos apsaugos ministrė Rimantė Šalaševičiūtė.

Ministrė BNS teigė, kad šiuo metu Sveikatos apsaugos ministerijai (SAM) perėmus tris greta greitosios pagalbos ligoninės Vilniuje esančias aikšteles iš sostinės savivaldybės, vyksta jų perdavimo ligoninei procedūros.

„Yra įsipareigojimas ligoninės prisiimtas ir oficialiai visur teigiama, kad šios aikštelės bus tikrai nemokamos tiek pacientams, tiek darbuotojams“, – sakė ministrė.

Klausimas, kam priklauso aikštelės ir ar jos turi būti apmokestintos, kilo 2011-aisiais, kuomet ligoninė iš savivaldybės rankų perėjo SAM. Pasak ligoninės atstovų, perduodant ligoninę esą dėl neaiškių priežasčių nebuvo perduoti teritorijoje esantys inžineriniai statiniai: keliai, šaligatviai, taip pat aikštelės.

 

Esą būtent tai atrišo rankas ligoninei su savivaldybės leidimu 2011-aisiais sudaryti sutartį su bendrove „Parkingas“ ir apmokestinti automobilių stovėjimą – sutartis galiojo iki pat 2013-ųjų, kuomet ją ligoninės reikalavimu leido nutraukti teismas ir mokestis už automobilių stovėjimą buvo panaikintas.

Pati ligoninė prieš dešimtmetį pirko įvairios medicininės įrangos bei atnaujino antrąjį korpusą. Nors įstaiga perėjo ministerijos žinion, ligoninės modernizacijai imta paskola liko ant savivaldybės pečių. Dėl šios skolos savivaldybė ėmė bylinėtis su ministerija, kuri savo ruožtu reikalavo perduoti jos žiniai aikšteles.

Pasak R. Šalaševičiūtės, su savivaldybe galiausiai buvo sudaryta taikos sutartis: SAM 2014-ųjų gruodį savivaldybei pervedė minėtą įsiskolinimą – 5,68 mln. litų (1,64 mln. eurų), o savivaldybė atidavė ministerijai tris stovėjimo aikštelės, kurios Vyriausybės sprendimu ir perduodamos valdyti ligoninei. Dar dėl dviejų aikštelių perdavimo teismo procesai esą nėra pasibaigę, bet tikimasi, kad ir jos bus perduotos SAM.

Tuo metu Vilniaus savivaldybė BNS informavo, jog neplanuoja ministerijai perduoti šios nuosavybės.

„Šiuo metu svarstoma galimybė šioje vietoje įrengti automobilių dalinimosi punktą“, – nurodoma savivaldybės atsakyme BNS.

Miesto atstovai taip pat informavo, kad šios dvi aikštelės nebus apmokestinamos vykdant teismo sprendimą.

Vilniaus universitetinės ligoninės direktorius Algimantas Pamerneckas BNS tvirtino, kad net ir perėmus tris aikšteles ligoninės personalui bei pacientams trūksta dar bent „kelių šimtų“ stovėjimo vietų, todėl bus svarstoma galimybė įvesti mokestį, tik ne medikų ir pacientų, o kitų atvykstančiųjų automobiliams.

„Galvojant apie visą ligoninės teritoriją, kadangi esame tarp gyvenamų namų ir norėtumėme išvengti pašalinių automobilių, kurie „gyvena“ aikštelėse mėnesių mėnesius, galbūt būtų galima kontroliuoti automobilių įvažiavimą.

Tai yra tik kaip svarstymo variantas, kad išvažiuojant, priklausomai nuo to, ką veikei toje teritorijoje, tu arba atsiskaitai už stovėjimą, arba neatsiskaitai. Arba sumos skiriasi priklausomai nuo to, kokioje esi kategorijoje. Ūkiškai administruoti teritoriją tikrai yra galimybių, bet kad būtų tikslas iš to gyventi – to nėra“, – BNS sakė ligoninės vadovas.

Anot jo, ligoninei priimtiniausias būdas padidinti trūkstamų vietų skaičių – įrengti daugiaaukštę, pusiau atvirą stovėjimo aikštelę, kurios statybos esą galėtų būti finansuojamos iš europinių lėšų arba vykdant viešos ir privačios partnerystės projektą su verslu. Patogiausia vieta tam, anot jo, yra būtent viena iš dviejų vis dar Vilniaus savivaldybei priklausančių aikštelių.

„Tuomet mes keltumėme reikalavimą, kad mūsų pacientai ir darbuotojai neturėtų mokėti, o jei yra kažkokie kiti lankytojai, gal juos tada jau galima apmokestinti“, – svarstė jis.

Tačiau R. Šalaševičiūtė tvirtino besitikinti, jog „ligoninė elgsis protingai“ ir visiškai nekeis automobilių statymo tvarkos. Ji taip pat nepritaria investicijoms į daugiaaukštę stovėjimo aikštelę.

„Manau, kad ligoninė savo lėšų daugiaaukštės stovėjimo aikštelės statybai tikrai neturės. Yra tikrai daug problemų, kurias ligoninė turi išspręsti, ką reikia renovuoti, statyti ir nemanau, kad prioritetinis dalykas yra spręsti stovėjimo vietų klausimą tokiu būdu. Pirmiausia yra pacientai, kurie atvyksta gauti paslaugų – jie turi turėti tinkamas patalpas, tinkamą aparatūrą, įrengimus ir taip toliau“, – savo nuomonę pateikė ministrė.

„Ligoninė nėra uždaroji akcinė bendrovė – ji yra ministerijos pavaldume. (…) Automobilių stovėjimo vietų tikrai užtenka“, – sakė R. Šalaševičiūtė.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Audi e tron
Skaityti

„Moller Auto“: praėjusių metų populiariausi automobilių modeliai Baltijos šalyse – „Volkswagen Tiguan“ ir „Audi e-tron“

Bentley atstovybė
Skaityti

Naudotus automobilius „Bentley Vilnius“ pirkėjams parduoda tik po griežčiausių patikrų

suklastota automobilio rida
Skaityti

Kas septintas naudotas elektromobilis gali turėti suklastotą ridą

Driftas žiemą
Skaityti

Kelių chuliganai už nebrangių automobilių vairo šiurpina miestiečius ir gatvėse, ir kalėdinėse aikštėse

alyva automobiliams
Skaityti

Ar variklio alyvai gresia išnykti?

moller auto
Skaityti

„Moller Auto“: šiemet naudotų automobilių paklausa išaugo 20 proc.

Naudoto automobilio pirkimas pardavimas
Skaityti

Naudotų automobilių rinka labai globali – lietuviui pirkti iš Vokietijos ar vokiečiui iš Lietuvos tapo normalia praktika

Iki 2035 m. valstybinės reikšmės kelių tinkle turėtų nelikti prastos būklės tiltų ir viadukų
Skaityti

Iki 2035 m. valstybinės reikšmės kelių tinkle turėtų nelikti prastos būklės tiltų ir viadukų

Beveik kasdien įvyksta susidūrimai su viešuoju transportu – priminė, kokių taisyklių nesilaikoma
Skaityti

Beveik kasdien įvyksta susidūrimai su viešuoju transportu – priminė, kokių taisyklių nesilaikoma

Aplinkos apsaugos departamentas pradeda antrąjį akcijos „Garažiukas – Kaminukas 2022“ etapą
Skaityti

Aplinkos apsaugos departamentas pradeda antrąjį akcijos „Garažiukas – Kaminukas 2022“ etapą

Siūloma griežtinti reikalavimus transporto priemonių techninei priežiūrai, remontui ir techninei pagalbai
Skaityti

Siūloma griežtinti reikalavimus transporto priemonių techninei priežiūrai, remontui ir techninei pagalbai

Diana be automobile
Skaityti

Diena be automobilio – ne tik kartą per metus: patarimai, kaip sumažinti kasdienį automobilio naudojimą

pasitikėjimo lygis naudotų automobilių pardavėjais
Skaityti

Tyrimas: kuriose šalyse pirkėjai labiausiai ir mažiausiai pasitiki naudotų automobilių pardavėjais?

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių
Skaityti

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių

viešajam transportui skirta šviesoforo sekcija
Skaityti

Vilniuje įrengta pirmoji viešajam transportui skirta šviesoforo sekcija

automobilių teršalų kiekio tikrinimas
Skaityti

Rugsėjį aplinkosaugininkai tikrins automobilių teršalų kiekį

bešeimininkės padangos
Skaityti

Bešeimininkių padangų atliekoms tvarkyti – trečdalis milijono eurų paramos

A+ juostos
Skaityti

Eismo pokyčiai sostinės Kalvarijų gatvėje: atsirado naujos A+ juostos

NAUJIENOS

žiedinė sankryža

Dar vienas etapas sostinės T. Ševčenkos gatvės rekonstrukcijoje: atsiras nauja žiedinė sankryža

Vilniaus autobusai

Į Vilnių grįžta naktiniai autobusų maršrutai

savanorių prospekto danga

Atnaujinama Savanorių prospekto danga

saugus eismas

Baigėsi akcija „Būk saugus, atidus ir sveikas“: dešimtyje renginių dalyvavo apie 2 tūkst. dalyvių

ardomi automobiliai

Vyriausybė pritarė siūlymui, kaip sustabdyti neteisėtą eksploatuoti netinkamų transporto priemonių ardymą

automobilių kondicionierių pildymas

Aplinkosaugininkai tęsia kondicionavimo sistemų pildymo paslaugų teikėjų tikrinimus

PATARIMAI

Patarimai vairuotojams: kaip „išgyventi“ šalčius

Automobilio remontas gali atsieiti pigiau

Stabdymas žiemą: kaip nepadaryti avarijos

Profesionalus starterių remontas Panevėžyje

Kaip pasirinkti tinkamas žiemai padangas?

automobilio variklio apsauga

Ką daryti nuplėšus variklio dugno apsaugą?

PARTNERIO TURINYS

Automobilių stiklų keitimas, įdaužų remontas, poliravimas

Į Lietuvą atkeliauja Gladiator®!

Nanotechnologijos danga automobilių stiklams – ne mitas, o realybė

Naujo automobilio nuoma Vilniuje

Kada keičiamos padangos?

Profesionalus važiuoklės remontas

STRAIPSNIAI

Mokslas apie teisingą pavarų perjungimą

Starterių ir generatorių remontas

Kapitalinis variklio remontas per 30 min.

Krovinių Gabenimas

Viskas viename: BMW 3 GT – sportiškumas, elegancija bei praktiškumas

Sportinių automobilių gerbėjams – pirmasis dvivietis MINI Coupe

Saugos pagalvių servisas
Padangos
Padangos, ratlankiai
  • dideli ratlankiai
    Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?
  • „Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  Epadangos24.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.