• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Lietuvoje pradedama prekyba legendiniais „Indian“ motociklais

Daugiau nei šimtą metų visame pasaulyje žinomi „Indian“ motociklai jau turi autorizuotą atstovą ir Lietuvoje – juo tapo Kaune įsikūrusi įmonė „Motorider“. Klasikiniu dizainu ir patikimumu išsiskiriantys motociklai papildys gausias jau keturioliktus metus veikiančios „Motorider“ įmonės atstovaujamų gamintojų gretas.

„Indian“ yra pirmasis JAV motociklų gamintojas, per daugiau nei šimtą metų išgyvenęs daugybę pakilimų ir nuosmukių. Nepaisant to, šie legendiniai motociklai visada garsėjo patikimumu, jais buvo pasiektas ne vienas greičio ir ištvermės rekordas. Pastaruoju metu „Indian“ išgyvena geriausius laikus per visą istoriją – motociklų gama yra didesnė nei anksčiau, o jais patenkintų klientų skaičius auga kiekvienais metais“, – teigia „Motorider“ vadovas Valdas Radvilavičius.

Pradžia – XIX amžiuje

„Indian“ istorija prasidėjo 1897 m., kai George‘as M. Hendee‘s įkūrė dviračių gamybos įmonę „Hendee Manufacturing Company“. Dviračiai buvo vadinami „Silver King“, „Silver Queen“ ir „American Indian“, vėliau pavadinimas sutrumpintas iki „Indian“ ir ilgainiui tapo pagrindiniu „Hendee“ įmonės prekės ženklu.

1901 m. buvęs dviračių lenktynininkas G. Hendee‘s nusamdė inžinierių Oscarą Hedstromą, kad šis sukurtų dviratį su papildomu vidaus degimo benzininiu varikliu. Rezultatas buvo puikus – galingas ir patikimas variklis sulaukė gerų įvertinimų, o jau kitąmet pirmas „Indian Motorcycle“ buvo pristatytas klientui. G. Hendee‘s buvo aktyvus dviratininkas ir rėmė įvairias lenktynes, tad tais pačiais 1902 m. „Indian Motorcycle“ debiutavo ištvermės varžybose iš Bostono į Niujorką. Ir jas laimėjo.

Pirmųjų lenktynių laimėjimas pradėjo erą, kurios metu pasiektas ne vienas įspūdingas rekordas. 1903 m. O. Hedstromas vienu savo sukonstruotu motociklu pasiekė pasaulio greičio rekordą – įsibėgėjo iki 56 mylių per valandą (90 km/val.), o 1906 m. „Indian Motorcycle“ pasiekė ištvermės rekordą, nukeliavęs iš San Francisko į Niujorką per 31 dieną ir 12 valandų ir nepatyręs jokių mechaninių problemų. 1907 m. „Indian Motorcycle“ Anglijoje laimėjo 1000 mylių ištvermės lenktynes, po kelerių metų – ir „Isle of Man TT“.

Antrąjį praėjusio amžiaus dešimtmetį „Indian Motorcycle“ pradėtos montuoti priekinės šakės su spyruoklėmis, automatinis alyvos siurblys, 2 laipsnių pavarų dėžė, elektrinis starteris, elektriniai žibintai, legendinis 1000 cm³ darbinio tūrio „Powerplus“ variklis ir daug kitų. Kai kurios šios inovacijos kaip elektrinis starteris buvo pirmosios motociklų rinkoje.

Klientai netruko įvertinti gamintojo laimėjimus – 1913 m. pasiektas pardavimo rekordas, 32 tūkst. motociklų iškeliavo į laimingų vairuotojų rankas.

Karas nesustabdė inovacijų

Progresą pristabdė prasidėjęs Pirmasis pasaulinis karas ir JAV įsitraukimas į jį – 1917 m. didžioji dalis „Indian Motorcycle“ produkcijos buvo skirta karo reikmėms. Įmonės atsigavimas po karo truko ne vienerius metus, o tarpukariu smogė Didžioji depresija, sumažinusi transporto priemonių pardavimą iki minimumo. 

Šis iššūkis nepalaužė gamintojo ir jau 1936 m. „Indian Motorcycle“ nustebino nauja inovacija – „Exhaust over intake“ (EOI) variklio tipu, padariusiu motociklą efektyvesnį ir lėmusiu naujas pergales tokiose lenktynėse kaip „Daytona 200“.

Netrukus inovacijas teko vėl nukreipti karo reikmėms – Antrojo pasaulinio karo metu „Indian Motorcycle“ tiekė motociklus Prancūzijos bei JAV kariuomenėms.

Šeštąjį dešimtmetį JAV motociklų lenktynėse dominavo po karo susikūrusi „The Indian Motorcycle Wrecking Crew™“ komanda, kuriai atstovavo legendiniai sportininkai Bobbys Hillas, Billas Tumanas ir Ernie‘s Beckmanas – jie laimėjo įvairias lenktynes asfalto bei purvo trasose. Tačiau „Indian“ vardas buvo matomas ir prie įrašų apie pasaulio rekordus.

Vienas iš jų – 1967 m. Naujosios Zelandijos pilietis Burtas Munro modifikuotu 1920 m. „Indian Scout Streamliner“ motociklu Bonevilio druskos ežere pasiekė oficialų žemės greičio rekordą – 184,087 mylios/val. 

Tai buvo pirmosios „Indian Motorcycle“ eros pabaiga – pasikeitus įmonės savininkams, pardavimas pamažu krito, ilgainiui pradėti gaminti tik silpni 50 bei 175 cm³ variklius turintys motociklai, o 1977 m. veikla apskritai buvo nutraukta. 

Sėkmingas prisikėlimas

2008 m. „Indian“ prisikėlė – visą jos turtą įsigijo privačių investuotojų įmonė iš Anglijos „Stellican Ltd.“. Jos pastangomis įrengta nauja „Indian Motorcycle Company“ gamykla Šiaurės Karolinos valstijoje JAV. Vėl pradėti gaminti kokybiški ir patikimi motociklai. Tokie, dėl kurių „Indian“ išgarsėjo prieš šimtą metų.

2011  m. „Indian Motorcycle“ buvo parduota vienam geriausiai žinomų vardų motociklų pasaulyje – „Polaris Industries“. Pirmasis JAV motociklų gamintojas atsidūrė gerose rankose – šį dešimtmetį „Indian“ augo ir tobulėjo sparčiau nei kada nors anksčiau.

2013 m. buvo pristatyti „Chief Classic“, „Chief Vintage“, „Chieftrain®“ ir „Thunder Stroke®“ motociklai, o netrukus prestižiniuose Motorcycle.com portalo rinkimuose „Indian Chief“ buvo pripažintas „Cruiser of the Year 2014“.

2016 m. legendinis pavadinimas „Indian Wrecking Crew“ grįžo į lenktynes su „Indian Scout FTR750“ modeliu, o 2017 m. komandos vairuotojas Jaredas Meesas pasiekė pirmąją pergalę čempionate – nugalėjo „American Flat Track Championship“. 

Dabar „Indian Motorcycle“ gamoje yra daugiau nei dvidešimt „Scout“, „Cruiser“, „Touring“ ir kitų serijų motociklų. 

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
motociklai
Skaityti

Dviratės transporto priemonės sugrįžo: atidumo egzaminą laiko visi

Skaityti

Artėja šiltasis sezonas: seniausias Amerikos motociklų gamintojas pristatė naują modelį

Skaityti

BMW pristatė atnaujintą kelionių motociklą „R 1250 RT“

Skaityti

„Royal Enfield“ pristato motociklo „Himalayan“ naujienas

Skaityti

„Auto Bild Lietuva“ išbandė bekelei skirtą elektrinį motorolerį

Skaityti

Lietuvos motociklų kroso čempionatas grįžta į Rokiškį

Skaityti

Greičiausi Lietuvos motokrosininkai po pertraukos vėl džiugino anykštėnus

Skaityti

Kas nulėmė, kad Anykščiai grįžo į Lietuvos motociklų kroso elitą?

Skaityti

Europos motokroso čempionate lietuviai lipo ant podiumo

Skaityti

Savaitgalį Šiauliuose – Europos motociklų kroso čempionatas

Skaityti

Motociklų krose Pakruojyje – įvairių šalių vėliavos ir atkaklios kovos

Skaityti

Lietuvos motociklų kroso čempionatas prasidės Pakruojyje

Skaityti

2019 metais Lietuvoje – 6 motokroso čempionato etapai ir europinės varžybos

Skaityti

„Auto Bazar 2019“ parodoje – keliolikos motociklų testai

Skaityti

Dovydas Karka 2019 m. sezone dalyvaus Vokietijos motokroso čempionate

Skaityti

„Royal Enfield“ po 48 metų pertraukos sukūrė dviejų cilindrų motociklą

Skaityti

Motokroso sezono finiše – atkaklios kovos su pasaulio čempionato dalyviais

Skaityti

Artėjantį savaitgalį Pakruojyje vyks geriausių motokrosininkų kovos

NAUJIENOS

Bmw vertė

Atskleisti labiausiai ir mažiausiai nuvertėjantys „BMW“ modeliai

Automobiliai

Automobilių kultūros ir pramogų sankirta: Automobilių parodos ir lenktynės Lietuvoje

Krunos tiltas

Lietuvos automobilių kelių direkcija priėmė sprendimą: automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda statys laikiną tiltą per Kruną

Techninė pagalba kelyje

Vairuotojai techninės pagalbos šaukiasi ne tik žiemą: tenka gelbėti ir automobilius, ir keleivius

Vievio viadukas

Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja: Vievio viaduku bus leidžiamas eismas

Naudoti automobiliai Vokietija

Vokietijos naudotų automobilių rinkos paradoksas: dalis transporto priemonių importuojamos pardavimui

PATARIMAI

Europiečiai „Lexus“ įvertino kaip patikimiausią automobilių prekės ženklą

Hibridinių automobilių gidas: kuo skiriasi „mild“ nuo „plug-in“?

Dėmesio: atbuline eiga važiuokite atsargiai

Kaip prižiūrėti valytuvus

Vilniuje – mažiau rezervuotų parkavimo vietų

Krovinių gabenimas – ką verta žinoti?

PARTNERIO TURINYS

„CityBee“ turimų „Mini One“ automobilių skaičių didina beveik dvigubai

Testuojame produktą NANO DIAMOND SHIELD

Ar verta į automobilį montuoti ksenonines lemputes?

Į ką atsižvelgti renkantis žiemines padangas?

Nebrangi automobilių nuoma Vilniuje

Geras autoservisas Vilniuje

STRAIPSNIAI

Viskas ką reikia žinoti apie alyvas

Prancūzai sieks pagerinti jiems patiems priklausantį greičio rekordą, važiuodami 3000 AG elektromobiliu VBB-3. Naujasis elektromobilis-rekordininkas pagamintas bendradarbiaujant su Ohajo valstijos (JAV) universiteto specialistais.

Atskleistos detalės apie elektrinį Volkswagen e-Up

Priekabos elektros lizdo 7 kontaktų jungimo schema

Išmokos dydį nustato draudikai

„Audi TT RS plus“ – naujas adrenalino užtaisas

Saugos pagalvių servisas
Turbinų remontas
Padangos, ratlankiai
  • Padangos
    Patarimai, kurie padės tausoti padangas
  • Padangų keitimo laikas
    Vėl atėjo padangų keitimo metas: ar žinote, kaip jas tinkamai sutvarkyti?
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.