• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Kodėl „Alfa Romeo“ gamoje tiek mažai modelių?

Automobilių gamintojai – didžiulės organizacijos, turinčios skirtingus tikslus ir pirkėjus. Kai kurie jų taikosi į masinę auditoriją ir gamina kiekvienos šeimos poreikius galinčius patenkinti automobilius. Kiti gamina itin prabangius modelius, kuriuos pamėgo specifinį ir rafinuotą požiūrį į automobilius turintys klientai. „Alfa Romeo“ taiko į trečią kategoriją – tai išskirtinėmis sportinėmis savybėmis pasižymintys automobiliai, kurias geriausiai įvertina tik juos išbandę vairuotojai.

Dėl šios priežasties skiriasi ir automobilių pasiūla. Vienais logotipais dabinami ir miesto hečbekai, ir komerciniai mikroautobusai, ir pikapai. Kitais – tik išskirtiniai, prabangūs sedanai ar visureigiai. „Alfa Romeo“ – ir itin greiti, į maksimalų vairavimo malonumą orientuoti sportiniai sedanai „Giulia“, ir kompaktiniai bei vikrūs hečbekai „Giulietta“.

„Alfa Romeo“ niekada netaikė į masinį, kiekvieną rinkos segmentą užkaišantį produktą. Tačiau kiekvieną dieną didėja klientų grupė, kuri vertina kitas markės savybes – istoriją, išskirtinį dizainą, sportiškumą, „Formulės 1“ komandą. Ta grupė reguliariai didėja – pas mus kiekvieną dieną atvyksta kitų automobilių vairuotojai, kurie išbando „Alfa Romeo“ ir susižavi šiais itališkais modeliais“, – teigia „Alfa Romeo“ pardavimų vadovas Arnoldas Ardzevičius.

Principas nesikeičia jau 100 metų

„Alfa Romeo“ šiuo metu gamina keturis modelius: hečbekus „MiTo“, „Giulietta“, sedaną „Giulia“ ir krosoverį „Stelvio“, dar keli modeliai – sedanai bei krosoveriai – bus pristatyti artimiausiais metais. Nemažai „Alfa Romeo“ premium segmento konkurentų savo gamoje turi po kelias dešimtis automobilių – tie patys modeliai turi kelis kėbulo tipus, skirtingo ilgio ratų bazes, tačiau italai apie tai net nesvarsto. Priežastys – tos pačios kaip ir prieš daugiau nei 100 metų, kai tik prasidėjo šio gamintojo istorija.

„Tos priežastys – išskirtinis dizainas, sportiškumas ir kokybė. „Alfa Romeo“ automobilių nesumaišysi su kitais – jų forma, žibintai, ratai kitokie nei daugelio. Siekiant užpildyti visas rinkos nišas, šį principą reikėtų paaukoti. Norint automobilį išbandyti, tinkamai sureguliuoti kiekvieno mechanizmo veikimą, reikia atlikti labai daug testų įvairiausiomis sąlygomis. Štampuojant vieną modelį po kito, nuodugnūs testai neįmanomi. Net sedano ir universalo valdymo savybės skiriasi dėl kitokio svorio paskirstymo, aerodinamikos“, – pasakoja A. Ardzevičius.

Šį principą geriausiai įrodo rezultatai. „Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio“ yra greičiausias sedanas Niurburgringo „Nordschleife“ trasoje (vieną ratą įveikė per 7 min. 32 sek.), o „Stelvio Quadrifoglio“ – greičiausias SUV (7 min. 51,7 sek.). „Alfa Romeo“ sedanas Niurburgringe pademonstravo geresnį vieno rato įveikimo laiką nei tokie modeliai kaip „Porsche Carrera GT“ ar „Ferrari 458 Italia“, o itališkas SUV aplenkė „Lamborghini Gallardo LP 560-4“ bei „Aston Martin V12 Vantage S“.

Jei „Alfa Romeo“ pristatys universalą, pirmasis jo tikslas bus toks pat: tapti greičiausiu universalu Niurburgringo trasoje. Tokį patį tikslą turės ir naujas hečbekas, ir kompaktinis SUV.

Sportiška ir elektrinė ateitis

„Alfa Romeo“ gamoje po pertraukos šio dešimtmečio pradžioje vyksta daug naujovių. Pristatytas „Giulia“ sedanas pažymėjo grįžimą prie tradicinės komponuotės – variklio priekinėje dalyje ir galinių varančiųjų ratų.

Po metų buvo pristatytas pirmasis istorijoje „Alfa Romeo“ SUV – „Stelvio“. Praėjusioje Ženevos automobilių buvo pristatytas koncepcinis krosoveris „Tonale“. Tai – mažesnis už „Stelvio“ SUV, kuris, planuojama, bus pirmasis „Alfa Romeo“ modelis su hibridine jėgaine  ir pirmasis elektromobilis.

Sportiškumo elektra varomi modeliai turi dar daugiau – jie bėgėjasi greičiau, o svorio centrą galima koncentruoti į patį automobilio dugną. Jau šiandien vyksta įvairios elektromobilių varžybos, o pasaulio ralikroso čempionate „World RX“ nuo 2021 m. turėtų varžytis tik elektriniai modeliai, tad „Alfa Romeo“ taip pat žengia šia kryptimi.

Nedidelis krosoveris turėtų būti pirmasis hibridinis bei visiškai elektrinis „Alfa Romeo“ modelis, o 2020 m. planuojamas ir visiškai naujo galinius varančius ratus turinčio hečbeko pasirodymas.

„Alfa Romeo“ sportiniams kupė automobiliams 4C ir 8C taip pat ruošiami įpėdiniai. GTV su hibridine platforma pasieks daugiau nei 600 AG bei turėtų būti panašus į „Giulia“ kupė. Sportinio 8C įpėdinio galinius ratus varys benzininis variklis, o priekinius – elektrinis, bendra sistemos galia bus didesnė nei 700 AG. Tai – automobiliai, kurie bus pristatyti tik po kelerių metų, tačiau tam tikros jų dalys bandomos jau dabar ir ruošiamasi jų debiutui rinkoje, rekordams Niurburgringe ir aukštoms vietoms patikimumo ataskaitose.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Mercedes-AMG S klasė
Skaityti

Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

Toyota Highlander
Skaityti

Atnaujintas „Toyota Highlander“ – nauja išvaizda ir išmaniosios technologijos

ford E-Transit Custom
Skaityti

„Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį

naujų automobilių rinka
Skaityti

Naujų automobilių rinka: konkurencijai augant nyksta stereotipai

Jaguar Land Rover
Skaityti

„Jaguar Land Rover“ paruošė dar vieną naujieną – iki unikalaus iššūkio liko tik dvi savaitės

bmw i7
Skaityti

BMW atnaujino 7 seriją – debiutuoja ir prabangus elektromobilis „i7“

Lexus-RZ450e
Skaityti

„Lexus“ pristatė viso pasaulio rinkoms skirtą naujos kartos elektromobilį – RZ 450e

Kia EV6
Skaityti

„Kia EV6“ pateko tarp trijų geriausiųjų „World Car of the Year 2022“ apdovanojimuose

Skaityti

„Mazda“ gama elektrifikuojama – atvyksta nauja hibridinė versija „Mazda2 Hybrid“

Skaityti

Kainų pokyčiai naujų automobilių rinkoje: dalis priežasčių laikina, dalis – pamatinė

Skaityti

„Lexus NX“ pelnė aukščiausią įvertinimą per „Euro NCAP“ saugumo bandymus

Skaityti

Legendinis naujos kartos universalas – koncepcinis „Audi A6 Avant e-tron“

Skaityti

„Mazda“ pristatė atnaujintą CX-5 visureigį – pastebimi pokyčiai apima visą automobilį

Skaityti

„Mazda“ Europoje pristatė pirmąjį savo iš tinklo įkraunamą hibridą – CX-60 modelį

Skaityti

Pandemijos pasekmė: naujų automobilių rinka per metus sumažėjo beveik penktadaliu

Skaityti

Į Baltijos šalis atkeliauja naujasis „Toyota RAV4 Adventure“

Skaityti

Naujasis „Kia Sportage“ apdovanotas „Pasaulio moterų metų automobilio“ rinkimuose

Skaityti

Naujasis kompaktiškas SUV „Mercedes-Benz EQA“ atvyko į Lietuvą

NAUJIENOS

Vairavimas pavasarį

Pavojingiausi dalykai vairuotojams pavasarį: didelį dėmesį skirkite ir motociklininkams

Automobilių sukčiai, kaip neapsigauti

Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

vairavimas keleivio komentarai

Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Vilnius Trakai viaduko remontas

Pradedamas remontuoti viadukas kelyje nuo Vilniaus į Trakus: numatomi eismo pokyčiai

Elektromobilių įkrovimo stotelės

Įkrovimo srityje atsiliekančiai Lietuvai – ekspertų perspėjimas

Eismo pralaidumas Vilniuje

Vilniaus padangėje – dažnesni dronų skrydžiai: renkami duomenys eismo pralaidumui gerinti

PATARIMAI

Profesionalus starterių remontas Panevėžyje

Rudens pavojai kelyje: kaip kovoti su vairuotojais, kurie apakina?

Komforto sąvokos evoliucija: kas jį užtikrina dabarties automobiliuose?

vairavimo mokyklos

Ar galima atgauti sumokėtus pinigus už vairavimo pamokas, jei netenkina kokybė?

važinėjimas miškais

Aplinkosaugininkai primena: miško paklotė nėra ekstremalių pojūčių trasa

Vairas sukasi sunkiai? Laikas tikrinti vairo stiprintuvo skystį

PARTNERIO TURINYS

Į ką atsižvelgti renkantis žiemines padangas?

Automobilinis šaldytuvas

Lengvųjų automobilių padangų rinka

Tinkamiausių ratų montavimo staklių pasirinkimas: aspektai, kuriuos reikia įvertinti

Automobilio nuoma už mažą kainą!

Šviežia kava automobilyje? Dabar tai įmanoma

STRAIPSNIAI

Blogas dengiamumas

Ką privalu žinoti artėjant vasarinių padangų sezonui?

Automobilio plovimas be vandens

Žinomiausios pasaulio padangų gamintojos

Kaip tvarkytis su prastu automobilio ekonomiškumu ir tepalo deginimu?

Kas dešimtą eismo įvykio deklaraciją vairuotojai pildo iš naujo

Saugos pagalvių servisas
Padangos
Padangos, ratlankiai
  • dideli ratlankiai
    Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?
  • „Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.