• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Naujo segmento pradininkas – „Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+“

„Mercedes-AMG“ vardas yra gerai žinomas pasaulyje. AMG – tai sportinius automobilius kurianti įmonė, ilgus metus leidžianti komfortiškas keliones „Mercedes-Benz“ modeliais suderinti su greičiu ir sportiškumu. Vienas naujausių AMG kūrinių šią sąvoką pakėlė į naują lygmenį – pats prabangiausias „Mercedes-Benz“ visureigis GLS, patobulintas sportinių automobilių profesionalų, tapo naujo segmento krikštatėviu. Tai – „Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+“.

Sportiškas S klasės SUV

Įvairios eksterjero detalės sufleruoja, jog automobilis yra išskirtinis. Specifinės AMG radiatoriaus grotelės susijungia su išgaubtu variklio dangčiu, buferių apačiose suformuoti papildomi oro aptakai, o gale ryškiai matyti įrėminta AMG išmetimo sistema su dviem ovaliais vamzdžiais. Siluetą įformina standartiškai montuojami 21 colio skersmens 10 stipinų dizaino lengvojo lydinio ratlankiai, nudažyti sodria pilka spalva. Papildomai užsakomi net iki 23 colių ratlankiai.

GLS 63 AMG 4MATIC+ interjeras pasižymi šiam modeliui būdinga prabanga ir komfortu, o AMG detalės jam suteikia papildomų sportiškų prieskonių – tai iš nerūdijančiojo plieno su neslystančiomis guminėmis detalėmis pagaminti pedalai, logotipai ant juodų kilimėlių bei durų slenksčių.

Šio modelio prabanga pastebima smulkiausiose detalėse, pavyzdžiui, net ir duris juosiančios gumos yra padengtos rankų darbo oda „Artic“.

Juoda „Nappa“ oda standartiškai padengtos AMG sėdynės vairuotojui ir keleiviui suteikia optimalų šoninį prilaikymą, papildomai galima pasirinkti iš septynių atspalvių bei medžiagų. Komfortiškos sėdynės turi klimato kontrolės sistemą bei atminties funkciją, o antra eilė jau standartiškai yra šildoma. Ši opcija pasirenkama papildomai ir trečios eilės sėdynėms.

Vis dėlto pagrindinis dalykas, išskiriantis AMG ženkliukus turinčius visureigius iš kitų GLS, yra variklis. Tai – AMG gamykloje sukurtas 4 litrų V8 variklis su dviem turbokompresoriais bei 48 voltų sistema „EQ Boost“, kuri sujungia starterį bei generatorių į vieną galingą jėgainę, montuojamą tarp pagrindinio SUV variklio ir jo pavarų dėžės. „EQ Boost“, prireikus sparčiai įsibėgėti, suteikia iki 16 kW (22 AG) bei 250 Nm papildomo sukimo momento.

„Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+“ pasiekia 450 kW (612 AG) bei 850 Nm. Tokie įspūdingi duomenys užtikrina, kad erdvus ir komfortiškas septynvietis SUV 100 km/val. greitį pasiektų vos per 4,2 sek. Didžiausias jo greitis ribojamas elektronikos iki 250 km/val., o pasirinkus „AMG Driver“ paketą – iki 280 km/val.

Sporto ir komforto santykis

„Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+“ yra tik vienas iš plačios „Mercedes-Benz“ visureigių gamos modelių, prie kurių rankas pridėjo AMG profesionalai. 4 litrų V8 variklis su „EQ Boost“ sistema montuojamas ir į „Mercedes-AMG GLE 63 S 4MATIC+“ modelius – šie visureigiai pasiekia 450 kW (612 AG) pajėgumą.

AMG 4 litrų V8 variklis turi du turbokompresorius, tačiau jo architektūra skiriasi nuo įprastų. Turbokompresorių karštosios pusės sumontuotos vidinėje V8 dalyje, tarp cilindrų. Tokia architektūra vadinama hot inside V, o jos privalumai – akivaizdūs: kompaktiškesnis variklis, greitesnė turbokompresorių reakcija į akceleratoriaus paspaudimą. Reakciją dar pagreitina AMG naudojami išmetamųjų dujų srautą optimizuojantys dviejų kanalų turbokompresoriai, vadinami twin-scroll.

SUV modelius klientai renkasi siekdami praktiškumo ir universalumo, tad visureigiai turi būti ne tik sportiški, bet ir komfortiški. „Mercedes-AMG“ V8 varikliai turi cilindrų išjungimo funkciją – esant nedidelei apkrovai, antras, trečias, penktas ir aštuntas variklio cilindrai tampa neveiksnūs, o tai itin pagerina degalų ekonomiją. Vairuotojui pasirinkus „Comfort“ važiavimo režimą, cilindrų išjungimo sistema veikia 1000–3250 variklio apsisukimų per minutę diapazonu.

Toks cilindrų atjungimo eiliškumas naudojamas siekiant maksimaliai išlaikyti tolygų variklio darbą ir komfortą, automobilio keleiviai šio proceso visiškai nejaučia. Jį pastebėti galima vieninteliu būdu – prietaisų skydelyje esančiame ekrane matyti, kiek cilindrų (keturi ar aštuoni) dirba tuo metu.

Mažiausi SUV – su AMG ženklais

Kiekvienas „Mercedes-Benz“ gaminamas SUV (net ir patys mažiausieji GLA ar GLB) turi AMG versiją. Į juos montuojamas 2 litrų keturių cilindrų 225 kW (306 AG) pasiekiantis variklis, poruojamas su aštuonių laipsnių automatine „AMG Speedshift DCT 8G“ dviejų sankabų pavarų dėže.

„Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC“ yra kompaktiško SUV modelio universalumo etalonas. Jis, kaip galima suprasti iš pavadinimo raidžių AMG, yra itin greitas (iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 5,2 sek.). Automobilis taip pat yra patogus, nes turi reguliuojamo kietumo amortizatorius ir įvairiems poreikiams pritaikytus važiavimo režimus. Praktiškumą užtikrina erdvus SUV kėbulas, keturių varančių ratų pavara ir septynios sėdimos vietos.

Pats mažiausias ir kompaktiškiausias visos „Mercedes-Benz“ SUV gamos AMG modelis yra „Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC“. Jis išsiskiria galingu 225 kW (306 AG) galios varikliu bei itin efektyvia stabdžių sistema (ant priekinės ašies sumontuoti 350 mm, o galinės – 330 mm skersmens cilindrai).

Papildomai užsakoma „AMG Ride Control“ adaptyvių amortizatorių sistema, suteikianti vairuotojui galimybę pasirinkti vieną iš trijų (nuo į komfortą orientuotos iki sportiškos pakabos) amortizatorių nustatymo būdų. Sistema veikia visiškai automatiškai ir per milisekundes pritaiko suspaudimo jėgą kiekvienam ratui individualiai pagal vairavimo situaciją ir kelio sąlygas – tai leidžia pasiekti didelį universalumą ir sportišką SUV modelį kasdienėse kelionėse paversti minkštu ir komfortišku.

„Mercedes-Benz“ visureigius galima išbandyti Lietuvoje esančiuose oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Silberauto“ salonuose.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Mercedes Benz CLA 250
Skaityti

Naujasis „Mercedes-Benz CLA“ – tvirtas charakteris kompaktiškų automobilių klasėje

Mercedes-AMG S klasė
Skaityti

Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

Toyota Highlander
Skaityti

Atnaujintas „Toyota Highlander“ – nauja išvaizda ir išmaniosios technologijos

ford E-Transit Custom
Skaityti

„Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį

naujų automobilių rinka
Skaityti

Naujų automobilių rinka: konkurencijai augant nyksta stereotipai

Jaguar Land Rover
Skaityti

„Jaguar Land Rover“ paruošė dar vieną naujieną – iki unikalaus iššūkio liko tik dvi savaitės

bmw i7
Skaityti

BMW atnaujino 7 seriją – debiutuoja ir prabangus elektromobilis „i7“

Lexus-RZ450e
Skaityti

„Lexus“ pristatė viso pasaulio rinkoms skirtą naujos kartos elektromobilį – RZ 450e

Kia EV6
Skaityti

„Kia EV6“ pateko tarp trijų geriausiųjų „World Car of the Year 2022“ apdovanojimuose

Skaityti

„Mazda“ gama elektrifikuojama – atvyksta nauja hibridinė versija „Mazda2 Hybrid“

Skaityti

Kainų pokyčiai naujų automobilių rinkoje: dalis priežasčių laikina, dalis – pamatinė

Skaityti

„Lexus NX“ pelnė aukščiausią įvertinimą per „Euro NCAP“ saugumo bandymus

Skaityti

Legendinis naujos kartos universalas – koncepcinis „Audi A6 Avant e-tron“

Skaityti

„Mazda“ pristatė atnaujintą CX-5 visureigį – pastebimi pokyčiai apima visą automobilį

Skaityti

„Mazda“ Europoje pristatė pirmąjį savo iš tinklo įkraunamą hibridą – CX-60 modelį

Skaityti

Pandemijos pasekmė: naujų automobilių rinka per metus sumažėjo beveik penktadaliu

Skaityti

Į Baltijos šalis atkeliauja naujasis „Toyota RAV4 Adventure“

Skaityti

Naujasis „Kia Sportage“ apdovanotas „Pasaulio moterų metų automobilio“ rinkimuose

NAUJIENOS

Internetiniai žaidimai

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

PATARIMAI

Ratų suvedimas

Kodėl ratų suvedimas yra toks svarbus?

Dar šis tas apie valytuvus

Vairavimas esant pagirioms

Vairavimas per balas: ką daryti, kad automobilis netaptų skenduoliu

Patarimai keliaujantiems: kad kelionės būtų sėkmingos

Automobilių gedimai

Autoserviso vadovas: ne visi gedimai gali būti aprašyti remonto instrukcijose

PARTNERIO TURINYS

Kodėl naudotas dviratis – tarsi katė maiše?

Automobilių nuoma Vilniuje ir kitur

„CityBee“ turimų „Mini One“ automobilių skaičių didina beveik dvigubai

Patarimai planuojantiems išsinuomoti automobilį

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

Kėbulo virinimo darbai Vilniuje

STRAIPSNIAI

Alkotesterinis užraktas

Vasaros kelionės automobiliu: ką reikia žinoti apie dviračių laikiklius ir kitus aksesuarus

Starterių ir generatorių remontas

Padangų keitimo laikas

Vėl atėjo padangų keitimo metas: ar žinote, kaip jas tinkamai sutvarkyti?

Nano danga automobiliui

Kas yra nano danga automobiliui ir kaip ji veikia?

Vairuotojams pavojinga ryški šviesa

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.