• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Netikėta: registraciją į „Press ralį“ organizatoriams teko sustabdyti mėnesiu anksčiau

press raly registracija

Beveik tris dešimtmečius Lietuvos automobilių sporto mėgėjų širdis kaitinantis „Press ralis“ šiemet, panašu, ne vienam išmušė „saugiklius“. Vos paskelbus, kad registracija į šį, birželio 3-4 dienomis per visa Lietuvą nusidrieksiantį, renginį prasidėjo, užsitikrinti galimybę startuoti „Press ralyje“ suskubo ir žurnalistai, ir autosporto meistrai, ir visuomenei žinomi žmonės. Koks rezultatas? Likus kone mėnesiui iki oficialios registracijos pabaigos, šią teko stabdyti dėl to, kad vietų nebeliko.

Kaip pasakojo renginį organizuojančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius, kasmet „Press ralyje“ gali startuoti 80 ekipažų. Kad ir kaip norėtųsi priimti daugiau dalyvių, ekipažų skaičius svarbus norint užtikrinti, kad viskas įvyks numatytu laiku ir jokie startai nenusitęs iki vėlyvos nakties.

Tradiciškai „Press ralyje“ startuoti galima keliose skirtingose įskaitose: „Press“ skirta ekipažams, kurių pirmasis vairuotojas yra žiniasklaidos atstovas, „Sport“ įskaitą renkasi automobilių sporto mėgėjai ir meistrai, norintys dalyvauti neretai geriausiu metų vakarėliu vadinamame renginyje, Šių metų naujiena – EV įskaita, skirta elektromobilių vairuotojams. Galiausiai, istorinės technikos savininkai turi galimybę išmėginti istorinio ralio formatą, o norintys tiesiog gerai praleisti laiką, turi galimybę registruotis „Turistinėje“ įskaitoje.

„Registraciją stabdome, mat norinčių dalyvauti renginyje skaičius perkopė limitą. Reikėtų pabrėžti, kad užsiregistravimas „Sport“ įskaitoje, kurioje dalyvių visuomet daugiausia, nereiškia, kad ekipažas automatiškai galės startuoti, tad patvirtintas dalyvių sąrašas bus paskelbtas vėliau, priartėjus „Press ralio“ startui“, – akcentavo V. Valiukevičius.

Kai kurie dar turi šansą

Nors registracija sustabdyta, visgi kai kurių įskaitų dalyviai dar turi šansą spėti užsitikrinti galimybę startuoti „Press ralyje“. Pirmiausia tai – norintys pademonstruoti elektromobilių galimybes ir pasivaržyti elektra varomoms transporto priemonėms skirtoje įskaitoje.

Ši dalinama į tris skirtingas klases pagal automobilio galią. Be to, tam, kad kiekvienas ekipažas galėtų jaustis saugiai ir baterijos išties užtektų visiems išbandymams, pirmąją „Press ralio“ dieną elektromobilių įskaitos dalyviai varžysis trasose tarp Vilniaus ir Kėdainių kraštų, kur elektra varomiems automobiliams infrastruktūros yra gausiausia.

Iš Kauno jie galės ramiai be laiko limito ir ribojimų keliauti iki Palangos, „Atostogų parko“ komplekso, kur kiekvienam ekipažui numatyta vakarienė, nakvynė ir pramogos, taip pat bus įrengta ir įkrovos stotelė. Antrąją ralio dieną elektromobilių įskaitos dalyviai varžybas pratęs greta pajūrio esančiose lenktynių trasose.

„Ši įskaita – gera proga ralyje startuoti elektromobilių gamintojų atstovams ir parodyti, kad elektra varomos transporto priemonės yra tinkamos absoliučiai visiems gyvenimo atvejams“, – ragino V. Valiukevičius.

Be to, vis dar laukiami ir istorinių automobilių vairuotojai, kurie turės šansą ir patikrinti savo automobilių galimybes važiuoti sportiškai, ir pasidžiaugti tikru orientaciniu raliu bei įdomiomios užduotimis. Pirmą kartą šiemet istorinių automobilių įskaita skirstoma į dvi klases: vadinamuosius „Oldtimer“ modelius, pagamintus iki 1978 metų, ir „Youngtimer“, pagamintus iki 1991 metų.

Kėdainiuose – mero taurė

Visų kortų ant stalo „Press ralio“ organizatoriai padėti neskuba, tačiau jau šiandien aišku, kad varžybų dalyviams teks parungtyniauti ir vingiuotose kartodromų trasose, ir apsilankyti žiedinių lenktynių šventovėje „Nemuno žiede“. Geriausius laikus ekipažai bandys užfiksuoti ir dvejuose autodromuose: Šiaulių Darbo rinkos mokymo centro autodrome Kuršėnuose bei Klaipėdoje esančiame Darbo rinkos mokymo centre.

Išties smagi žinia „Press ralio“ dalyviams yra ta, kad Kėdainių rajono savivaldybė sukirto rankomis su ralio organizatoriais ir pakvietė visus dalyvius pasivaržyti ypatingoje, Kėdainių Laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) įrengtoje, trasoje. Čia veiklos netrūks, kadangi LEZ numatytos trasos ilgis – 3,5 km, be to, ji drieksis miesto gatvėmis, tad paganyti akis galės ir žiūrovai.

Geriausius rezultatus užsitikrinęs ekipažas ne tik palypės aukštyn „Press ralio“ įskaitoje, bet laimės ir specialųjį prizą – Kėdainių mero taurę.

„Press ralio“ startas numatytas birželio 3 dieną, Vilniuje, prie „Best Drive“ autoserviso. Finišas laukia pajūryje, birželio 4-ąją.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Artūras Pakėnas, vairavimo instruktorius
Skaityti

Saugaus vairavimo ekspertai: Lietuvos vairuotojų kultūra gerėja, bet pasitempti yra kur

Vairavimas muzika
Skaityti

Naujovė vairuotojams: Suomijoje sukurti grojaraščiai, mažinantys širdies pulsą ir važiavimo greitį

Transporto forumas Leipcigas
Skaityti

Leipcige Lietuva iš britų perėmė pirmininkavimą Tarptautiniam transporto forumui

Elektromobiliai
Skaityti

Autoverslininkų asociacija: įstrigusi parama elektromobiliams kelia grėsmę Lietuvos tikslams

Elektromobilio remontas
Skaityti

Ekspertas apie elektromobilius: tik nesiimkite remonto patys

Viada
Skaityti

„Viada“ pardavimo pajamos pernai augo 43 proc.

Bmw vertė
Skaityti

Atskleisti labiausiai ir mažiausiai nuvertėjantys „BMW“ modeliai

Automobiliai su švyturėliais
Skaityti

Automobiliai su švyturėliais – vis dar neįkandamas riešutas Lietuvos vairuotojams

Erikas Nemeikšis, Elektrum Lietuva
Skaityti

Lietuvos elektromobilių įkrovimo tinklas pildosi naujais taškais: „Elektrum Lietuva“ pradeda viešo įkrovimo stotelių įrengimo darbus

Rekonstruojama magistralė
Skaityti

Pavojingiausioje kelio „Via Baltica“ kelio atkarpoje – kardinalūs pokyčiai

Vievio viadukas
Skaityti

Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja: oficialiai atidarytas naujai pastatytas Vievio (Paparčių) viadukas

Automobiliai
Skaityti

Automobilių kultūros ir pramogų sankirta: Automobilių parodos ir lenktynės Lietuvoje

Krunos tiltas
Skaityti

Lietuvos automobilių kelių direkcija priėmė sprendimą: automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda statys laikiną tiltą per Kruną

Techninė pagalba kelyje
Skaityti

Vairuotojai techninės pagalbos šaukiasi ne tik žiemą: tenka gelbėti ir automobilius, ir keleivius

Vievio viadukas
Skaityti

Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja: Vievio viaduku bus leidžiamas eismas

Naudoti automobiliai Vokietija
Skaityti

Vokietijos naudotų automobilių rinkos paradoksas: dalis transporto priemonių importuojamos pardavimui

RS service
Skaityti

Medicinos bankas finansuoja automobilių priežiūros infrastruktūrą: 1,1 mln. eurų paskolino „RS service“

Būk saugus akcija
Skaityti

Startuoja saugaus eismo akcija „Būk saugus, atsargus ir sveikas“

NAUJIENOS

Kasko draudimas

Tyrimas: kasko pernai draudėsi kas trečias lietuvis, išmokų prireikė kas dešimtam

kelių būklė

Lietuvos automobilių kelių direkcija: opiausios kelininkų problemos šiandien – besikeičiantys prioritetai, lėšų trūkumas ir riboti rangovų pajėgumai

Automobilių spalvos

Tyrimas: kokios spalvos automobiliai Lietuvoje parduodami greičiausiai?

A1 kelias

Kelyje A1 ties Survilų kaimu viaduko prieigose atsirado pažaidos – vairuotojai gali teikti prašymą žalos atlyginimui

Lietuvos kelių direkcija

Lietuvos automobilių kelių direkcijos pokyčių valdymo vadove tapo Renata Saulytė

KET pakeitimai

Gegužės 1 d. įsigalios keletas Kelių eismo taisyklių patobulinimų

PATARIMAI

5 mitai apie automobilių saugumą, kuriais žmonės dar patiki

Kaip panaikinti blogą automobilio kvapą?

Plaukime automobilį

Kodėl svarbu atlikti antikorozinį padengimą?

Kodėl „Alfa Romeo“ automobiliai vėl varomi galiniais ratais?

Patarimai dviračių vairuotojams

PARTNERIO TURINYS

Auto keltuvų tipai: vertiname ir renkamės

ĮVARDIJO GUDRYBES, KAIP IŠLAIKYTI VAIRAVIMO EGZAMINĄ

Kaip įsigyti tinkamą dviračio laikiklį?

Į Lietuvą atkeliauja Gladiator®!

Kada keičiamos padangos?

Reklama ant automobilių – puikus būdas reklamuotis

STRAIPSNIAI

Degalus taupančios padangos

Kaip tvarkytis su prastu automobilio ekonomiškumu ir tepalo deginimu?

Išlipant iš automobilio „trenkia“ elektra. Ar tai kenkia sveikatai?

„Apelsinų žievelės“ efektas

Kontūrai automobilio spalvoje

Kas nutylima mobiliojo ryšio žemėlapiuose?

Saugos pagalvių servisas
Turbinų remontas
Padangos, ratlankiai
  • UltraGrip Performance 3
    „Goodyear“ pristato „UltraGrip Performance 3“
  • Padangos
    Patarimai, kurie padės tausoti padangas
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.