• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Peugeot Partner 4 x 4 Dangel“ pravažumo varžybose gali lygintis ir su pikapais

Įvairiais užrašais ir kompanijų logotipais pažymėti komerciniai automobiliai dažniausiai zuja miestų gatvėmis. Vis dėlto kai kurių įmonių veikla apima ir gerokai nuošalesnes vietoves. O ką daryti, jei reikia krovumo ir pravažumo, tačiau pikapai nevilioja dėl didesnės kainos bei degalų sąnaudų? „Peugeot“ tokiems atvejams gali pasiūlyti naująjį „Partner 4 x 4 Dangel“, kuris šiais metais pretenduoja tapti geriausiu Lietuvos komerciniu automobiliu.

Šis modelis jau sulaukė palankių specialistų vertinimų už įvairiapusiškumą. 40 metų didesnio pravažumo modelius ruošianti „Peugeot“ partnerė – kompanija „Dangel“ – furgoną pavertė krovininiu visureigiu, kuris taip pat išlaikė visus „Partner“ modelių patogumus.

Renkant geriausią komercinį automobilį daugiau dėmesio skiriama eksploatacijos kaštams, funkcionalumui ir ergonomikai. Kaip teigia „Lietuvos komercinio automobilio 2020“ vertinimo komisijos narys, „Sixt Lietuva“ pardavimo vadovas Valdas Stanislovaitis, vertinami netgi tokie dalykai kaip durų atidarymas ir uždarymas, pavyzdžiui, kurjeriams patikimos durys yra itin svarbios. Dinaminiai duomenys kaip greitėjimas ir stabdymas bandomi dviem būdais: su kroviniu ir be jo.

Rimčiau paruoštas prastiems keliams

V. Stanislovaitis pastebėjo, kad keturiais ratais varomų furgonų rinka yra siaura, tačiau kompanijoms, kurios naudoja tokius automobilius, jų reikia daug. Anot jo, skaičiuojant kartu su pikapais didesnė elektros tinklus prižiūrinti įmonė gali turėti daugiau nei 100 tokių transporto priemonių. „Sixt“ pardavimo vadovas pasidžiaugė, kad pagaliau didesnio pravažumo versija atsirado ir „Peugeot“ kainoraščiuose. Jis prisiminė, kad iki šiol panašų automobilį buvo galima įsigyti tik pagal individualius užsakymus.

„Anksčiau turbūt vienintelis pasirinkimas buvo „Volkswagen Caddy“, kuris serijiniu būdu su keturių ratų pavara surenkamas jau pačioje gamykloje. Kiti perdaromi automobiliai dėl kainos buvo nekonkurencingi. Dabar „Peugeot“ siūloma „Dangel“ versija kainuoja apie 25 tūkst. eurų, o tai – jau konkurencinga kaina“, – tokių pokyčių svarbą įvardino V. Stanislovaitis.

Jį taip pat maloniai nustebino, kad „Dangel“ įranga skiriasi nuo to, ką siūlo konkurentai. „Kitus modelius iš esmės reguliuoja elektronika, o „Peugeot Partner“ vairuotojas pats gali pasirinkti režimus ir važinėti tik su viena varančia ašimi arba persijungti į visus varančiuosius ratus, taip pat yra diferencialo blokavimas. Automobilis iš tiesų padarė įspūdį, juolab kad dar ir yra paaukštintas“, – palankiai apie „Peugeot Partner 4 x 4 Dangel“ atsiliepė V. Stanislovaitis.

„Dangel“ inžinieriai iš tiesų nemažai dirbo ruošdami „Peugeot Partner“ modelį prastiems keliams. Furgonas gavo paskirstymo dėžę, papildomą veleną ir galinį diferencialą su klampiąja mova, buvo perdaryta galinė pakaba ir išmetimo sistema. Didinant prošvaisą pakeltas netgi variklis, kuris, kaip ir naujas degalų bakas bei varantysis velenas, iš apačios uždengtas apsauginiais skydais.

Vairuotojas, pasukdamas ratuką, gali pasirinkti vieną iš trijų režimų: dviejų varančiųjų ratų, automatinio, kai sukimo momentas galinei ašiai perduodamas tik esant poreikiui, ir nuolatinės keturių ratų pavaros. Pagal modifikaciją prošvaisa siekia 185 arba 205 milimetrus.

Pravažumas su visais patogumais

Vitoldas Milius – „Lietuvos komercinio automobilio 2020“ komisijos narys, įveikęs daugiausiai kilometrų su keturiais ratais varomu „Peugeot“ furgonu. Žurnalistas ir keliautojas su šiuo automobiliu apvažiavo visą Lietuvą žvyrkeliais ir miško keliukais, o iš viso nuvažiavo daugiau nei 1600 kilometrų. Pašnekovo teigimu, „Dangel“ paruoštas keturiais ratais varomas „Peugeot Partner“ yra labai reikalingas specializuotas automobilis. Anot žurnalisto, jo galimybės yra gerokai didesnės nei įprasto priekiniais ratais varomo furgono.

„Kai tenka dažnai važiuoti prastais keliais ar bekele ir vežtis nemažai įrangos, tarkime, elektrikams nuvažiuoti iki tolimos pastotės ar inžinieriams iki vėjo jėgainės, prireiks keturių varančiųjų ratų ir didesnės prošvaisos“, – komentavo V. Milius.

Anot žurnalisto, šis „Peugeot Partner“ suteikia būtent tai ir kai ką daugiau – pavyzdingą ergonomiką kartu su visomis šiuolaikiniam lengvajam automobiliui būdingomis jungiamumo galimybėmis. Salone lengvai galima prijungti išmanųjį įrenginį, modelis aprūpintas vaizdo kameromis ir pagalbinėmis vairavimo sistemomis. „Gali atrodyti, kad būti furgono vairuotoju – nesolidus darbas, bet kai gauni tokį automobilį, leisti laiką prie vairo gali būti labai malonu“, – tikino V. Milius.

Keturių ratų pavaros versijoms siūloma visa išmanioji „Peugeot Partner“ įranga. Kartu su galimybe važiuoti bekele „Dangel“ modelis turi visas svarbiausias pažangiam lengvajam automobiliui būdingas sistemas, tarp jų ir avarinį stabdymą, prisitaikantį greičio palaikymą, automatiškai perjungiamas šviesas, vairuotojo nuovargio stebėjimą ir kt.

Brangi eksploatacija – tik mitas

V. Stanislovaitis pridūrė, kad šiais laikais populiaru turėti užmiesčio namą ar sodybą, todėl furgonas su keturių ratų pavara gali praversti ne tik įmonėms, bet ir privatiems pirkėjams. Į krovinių skyrių tilps visi daiktai, o sunkiau pravažiuojami keliai tokiam automobiliui – ne problema. Nuomos verslo atstovas atkreipė dėmesį, kad važinėjant gerais keliais vertėtų nepamiršti išjungti galinį tiltą. Tai leidžia sumažinti degalų sąnaudas ir reduktorių dilimą.

„Prie eksploatacijos prisideda reduktoriaus alyvos keitimas, apskritai yra daugiau dylančių detalių, o degalų sąnaudos šiek tiek didesnės. Tačiau skirtumas nėra toks didelis, o nusistatymas, kad su keturių varančiųjų ratų sistema sąnaudos išauga dvigubai, tėra tik mitas“, – komentavo V. Stanislovaitis. Pašnekovo manymu, kitas „Peugeot Partner 4 x 4 Dangel“ privalumas – potencialiai didesnė paklausa antrinėje rinkoje. Anot jo, peržiūrėjus skelbimus galima įsitikinti, kad furgonų pasiūla didelė, tačiau varomų keturiais ratais – ne tiek ir daug.

„Manau, tikrai atsiras norinčių įsigyti tokį naudotą automobilį tada, k

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Artūras Pakėnas, vairavimo instruktorius
Skaityti

Saugaus vairavimo ekspertai: Lietuvos vairuotojų kultūra gerėja, bet pasitempti yra kur

Vairavimas muzika
Skaityti

Naujovė vairuotojams: Suomijoje sukurti grojaraščiai, mažinantys širdies pulsą ir važiavimo greitį

Transporto forumas Leipcigas
Skaityti

Leipcige Lietuva iš britų perėmė pirmininkavimą Tarptautiniam transporto forumui

Elektromobiliai
Skaityti

Autoverslininkų asociacija: įstrigusi parama elektromobiliams kelia grėsmę Lietuvos tikslams

Elektromobilio remontas
Skaityti

Ekspertas apie elektromobilius: tik nesiimkite remonto patys

Viada
Skaityti

„Viada“ pardavimo pajamos pernai augo 43 proc.

Bmw vertė
Skaityti

Atskleisti labiausiai ir mažiausiai nuvertėjantys „BMW“ modeliai

Automobiliai su švyturėliais
Skaityti

Automobiliai su švyturėliais – vis dar neįkandamas riešutas Lietuvos vairuotojams

Erikas Nemeikšis, Elektrum Lietuva
Skaityti

Lietuvos elektromobilių įkrovimo tinklas pildosi naujais taškais: „Elektrum Lietuva“ pradeda viešo įkrovimo stotelių įrengimo darbus

Rekonstruojama magistralė
Skaityti

Pavojingiausioje kelio „Via Baltica“ kelio atkarpoje – kardinalūs pokyčiai

Vievio viadukas
Skaityti

Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja: oficialiai atidarytas naujai pastatytas Vievio (Paparčių) viadukas

Automobiliai
Skaityti

Automobilių kultūros ir pramogų sankirta: Automobilių parodos ir lenktynės Lietuvoje

Krunos tiltas
Skaityti

Lietuvos automobilių kelių direkcija priėmė sprendimą: automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda statys laikiną tiltą per Kruną

Techninė pagalba kelyje
Skaityti

Vairuotojai techninės pagalbos šaukiasi ne tik žiemą: tenka gelbėti ir automobilius, ir keleivius

Vievio viadukas
Skaityti

Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja: Vievio viaduku bus leidžiamas eismas

Naudoti automobiliai Vokietija
Skaityti

Vokietijos naudotų automobilių rinkos paradoksas: dalis transporto priemonių importuojamos pardavimui

RS service
Skaityti

Medicinos bankas finansuoja automobilių priežiūros infrastruktūrą: 1,1 mln. eurų paskolino „RS service“

Būk saugus akcija
Skaityti

Startuoja saugaus eismo akcija „Būk saugus, atsargus ir sveikas“

NAUJIENOS

Kasko draudimas

Tyrimas: kasko pernai draudėsi kas trečias lietuvis, išmokų prireikė kas dešimtam

kelių būklė

Lietuvos automobilių kelių direkcija: opiausios kelininkų problemos šiandien – besikeičiantys prioritetai, lėšų trūkumas ir riboti rangovų pajėgumai

Automobilių spalvos

Tyrimas: kokios spalvos automobiliai Lietuvoje parduodami greičiausiai?

A1 kelias

Kelyje A1 ties Survilų kaimu viaduko prieigose atsirado pažaidos – vairuotojai gali teikti prašymą žalos atlyginimui

Lietuvos kelių direkcija

Lietuvos automobilių kelių direkcijos pokyčių valdymo vadove tapo Renata Saulytė

KET pakeitimai

Gegužės 1 d. įsigalios keletas Kelių eismo taisyklių patobulinimų

PATARIMAI

Bendri patarimai žiemos metu

Automobilio funkcijų valdymas: ar fizinių mygtukų atsisakymas yra teisingas žingsnis?

Kaip prižiūrėti valytuvus

Kodėl svarbu atlikti antikorozinį padengimą?

važinėjimas miškais

Aplinkosaugininkai primena: miško paklotė nėra ekstremalių pojūčių trasa

Kuo turi kvepėti automobilis?

PARTNERIO TURINYS

Profesionalūs vairavimo mokymai. Nuo motociklo iki traktoriaus

Vaizdo registratorius

Kada keičiamos padangos?

GPS meistras pataria

Mikroautobusų remontas Vilniuje

Automobilių nuoma Vilniuje ir kitur

STRAIPSNIAI

Saugaus eismo automobilių keliais įstatymas

Patarimai, kaip keisti ir prižiūrėti akumuliatorių patiems

Kaip užmontuoti padangą ant ratlankio?

Akumuliatorių darbas

Automobiliai, kurių remontas brangiausias

Paskirstymo diržo keitimas

Saugos pagalvių servisas
Padangos
Padangos, ratlankiai
  • UltraGrip Performance 3
    „Goodyear“ pristato „UltraGrip Performance 3“
  • Padangos
    Patarimai, kurie padės tausoti padangas
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.