• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Peugeot Partner 4 x 4 Dangel“ pravažumo varžybose gali lygintis ir su pikapais

Įvairiais užrašais ir kompanijų logotipais pažymėti komerciniai automobiliai dažniausiai zuja miestų gatvėmis. Vis dėlto kai kurių įmonių veikla apima ir gerokai nuošalesnes vietoves. O ką daryti, jei reikia krovumo ir pravažumo, tačiau pikapai nevilioja dėl didesnės kainos bei degalų sąnaudų? „Peugeot“ tokiems atvejams gali pasiūlyti naująjį „Partner 4 x 4 Dangel“, kuris šiais metais pretenduoja tapti geriausiu Lietuvos komerciniu automobiliu.

Šis modelis jau sulaukė palankių specialistų vertinimų už įvairiapusiškumą. 40 metų didesnio pravažumo modelius ruošianti „Peugeot“ partnerė – kompanija „Dangel“ – furgoną pavertė krovininiu visureigiu, kuris taip pat išlaikė visus „Partner“ modelių patogumus.

Renkant geriausią komercinį automobilį daugiau dėmesio skiriama eksploatacijos kaštams, funkcionalumui ir ergonomikai. Kaip teigia „Lietuvos komercinio automobilio 2020“ vertinimo komisijos narys, „Sixt Lietuva“ pardavimo vadovas Valdas Stanislovaitis, vertinami netgi tokie dalykai kaip durų atidarymas ir uždarymas, pavyzdžiui, kurjeriams patikimos durys yra itin svarbios. Dinaminiai duomenys kaip greitėjimas ir stabdymas bandomi dviem būdais: su kroviniu ir be jo.

Rimčiau paruoštas prastiems keliams

V. Stanislovaitis pastebėjo, kad keturiais ratais varomų furgonų rinka yra siaura, tačiau kompanijoms, kurios naudoja tokius automobilius, jų reikia daug. Anot jo, skaičiuojant kartu su pikapais didesnė elektros tinklus prižiūrinti įmonė gali turėti daugiau nei 100 tokių transporto priemonių. „Sixt“ pardavimo vadovas pasidžiaugė, kad pagaliau didesnio pravažumo versija atsirado ir „Peugeot“ kainoraščiuose. Jis prisiminė, kad iki šiol panašų automobilį buvo galima įsigyti tik pagal individualius užsakymus.

„Anksčiau turbūt vienintelis pasirinkimas buvo „Volkswagen Caddy“, kuris serijiniu būdu su keturių ratų pavara surenkamas jau pačioje gamykloje. Kiti perdaromi automobiliai dėl kainos buvo nekonkurencingi. Dabar „Peugeot“ siūloma „Dangel“ versija kainuoja apie 25 tūkst. eurų, o tai – jau konkurencinga kaina“, – tokių pokyčių svarbą įvardino V. Stanislovaitis.

Jį taip pat maloniai nustebino, kad „Dangel“ įranga skiriasi nuo to, ką siūlo konkurentai. „Kitus modelius iš esmės reguliuoja elektronika, o „Peugeot Partner“ vairuotojas pats gali pasirinkti režimus ir važinėti tik su viena varančia ašimi arba persijungti į visus varančiuosius ratus, taip pat yra diferencialo blokavimas. Automobilis iš tiesų padarė įspūdį, juolab kad dar ir yra paaukštintas“, – palankiai apie „Peugeot Partner 4 x 4 Dangel“ atsiliepė V. Stanislovaitis.

„Dangel“ inžinieriai iš tiesų nemažai dirbo ruošdami „Peugeot Partner“ modelį prastiems keliams. Furgonas gavo paskirstymo dėžę, papildomą veleną ir galinį diferencialą su klampiąja mova, buvo perdaryta galinė pakaba ir išmetimo sistema. Didinant prošvaisą pakeltas netgi variklis, kuris, kaip ir naujas degalų bakas bei varantysis velenas, iš apačios uždengtas apsauginiais skydais.

Vairuotojas, pasukdamas ratuką, gali pasirinkti vieną iš trijų režimų: dviejų varančiųjų ratų, automatinio, kai sukimo momentas galinei ašiai perduodamas tik esant poreikiui, ir nuolatinės keturių ratų pavaros. Pagal modifikaciją prošvaisa siekia 185 arba 205 milimetrus.

Pravažumas su visais patogumais

Vitoldas Milius – „Lietuvos komercinio automobilio 2020“ komisijos narys, įveikęs daugiausiai kilometrų su keturiais ratais varomu „Peugeot“ furgonu. Žurnalistas ir keliautojas su šiuo automobiliu apvažiavo visą Lietuvą žvyrkeliais ir miško keliukais, o iš viso nuvažiavo daugiau nei 1600 kilometrų. Pašnekovo teigimu, „Dangel“ paruoštas keturiais ratais varomas „Peugeot Partner“ yra labai reikalingas specializuotas automobilis. Anot žurnalisto, jo galimybės yra gerokai didesnės nei įprasto priekiniais ratais varomo furgono.

„Kai tenka dažnai važiuoti prastais keliais ar bekele ir vežtis nemažai įrangos, tarkime, elektrikams nuvažiuoti iki tolimos pastotės ar inžinieriams iki vėjo jėgainės, prireiks keturių varančiųjų ratų ir didesnės prošvaisos“, – komentavo V. Milius.

Anot žurnalisto, šis „Peugeot Partner“ suteikia būtent tai ir kai ką daugiau – pavyzdingą ergonomiką kartu su visomis šiuolaikiniam lengvajam automobiliui būdingomis jungiamumo galimybėmis. Salone lengvai galima prijungti išmanųjį įrenginį, modelis aprūpintas vaizdo kameromis ir pagalbinėmis vairavimo sistemomis. „Gali atrodyti, kad būti furgono vairuotoju – nesolidus darbas, bet kai gauni tokį automobilį, leisti laiką prie vairo gali būti labai malonu“, – tikino V. Milius.

Keturių ratų pavaros versijoms siūloma visa išmanioji „Peugeot Partner“ įranga. Kartu su galimybe važiuoti bekele „Dangel“ modelis turi visas svarbiausias pažangiam lengvajam automobiliui būdingas sistemas, tarp jų ir avarinį stabdymą, prisitaikantį greičio palaikymą, automatiškai perjungiamas šviesas, vairuotojo nuovargio stebėjimą ir kt.

Brangi eksploatacija – tik mitas

V. Stanislovaitis pridūrė, kad šiais laikais populiaru turėti užmiesčio namą ar sodybą, todėl furgonas su keturių ratų pavara gali praversti ne tik įmonėms, bet ir privatiems pirkėjams. Į krovinių skyrių tilps visi daiktai, o sunkiau pravažiuojami keliai tokiam automobiliui – ne problema. Nuomos verslo atstovas atkreipė dėmesį, kad važinėjant gerais keliais vertėtų nepamiršti išjungti galinį tiltą. Tai leidžia sumažinti degalų sąnaudas ir reduktorių dilimą.

„Prie eksploatacijos prisideda reduktoriaus alyvos keitimas, apskritai yra daugiau dylančių detalių, o degalų sąnaudos šiek tiek didesnės. Tačiau skirtumas nėra toks didelis, o nusistatymas, kad su keturių varančiųjų ratų sistema sąnaudos išauga dvigubai, tėra tik mitas“, – komentavo V. Stanislovaitis. Pašnekovo manymu, kitas „Peugeot Partner 4 x 4 Dangel“ privalumas – potencialiai didesnė paklausa antrinėje rinkoje. Anot jo, peržiūrėjus skelbimus galima įsitikinti, kad furgonų pasiūla didelė, tačiau varomų keturiais ratais – ne tiek ir daug.

„Manau, tikrai atsiras norinčių įsigyti tokį naudotą automobilį tada, k

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Audi e tron
Skaityti

„Moller Auto“: praėjusių metų populiariausi automobilių modeliai Baltijos šalyse – „Volkswagen Tiguan“ ir „Audi e-tron“

Bentley atstovybė
Skaityti

Naudotus automobilius „Bentley Vilnius“ pirkėjams parduoda tik po griežčiausių patikrų

suklastota automobilio rida
Skaityti

Kas septintas naudotas elektromobilis gali turėti suklastotą ridą

Driftas žiemą
Skaityti

Kelių chuliganai už nebrangių automobilių vairo šiurpina miestiečius ir gatvėse, ir kalėdinėse aikštėse

alyva automobiliams
Skaityti

Ar variklio alyvai gresia išnykti?

moller auto
Skaityti

„Moller Auto“: šiemet naudotų automobilių paklausa išaugo 20 proc.

Naudoto automobilio pirkimas pardavimas
Skaityti

Naudotų automobilių rinka labai globali – lietuviui pirkti iš Vokietijos ar vokiečiui iš Lietuvos tapo normalia praktika

Iki 2035 m. valstybinės reikšmės kelių tinkle turėtų nelikti prastos būklės tiltų ir viadukų
Skaityti

Iki 2035 m. valstybinės reikšmės kelių tinkle turėtų nelikti prastos būklės tiltų ir viadukų

Beveik kasdien įvyksta susidūrimai su viešuoju transportu – priminė, kokių taisyklių nesilaikoma
Skaityti

Beveik kasdien įvyksta susidūrimai su viešuoju transportu – priminė, kokių taisyklių nesilaikoma

Aplinkos apsaugos departamentas pradeda antrąjį akcijos „Garažiukas – Kaminukas 2022“ etapą
Skaityti

Aplinkos apsaugos departamentas pradeda antrąjį akcijos „Garažiukas – Kaminukas 2022“ etapą

Siūloma griežtinti reikalavimus transporto priemonių techninei priežiūrai, remontui ir techninei pagalbai
Skaityti

Siūloma griežtinti reikalavimus transporto priemonių techninei priežiūrai, remontui ir techninei pagalbai

Diana be automobile
Skaityti

Diena be automobilio – ne tik kartą per metus: patarimai, kaip sumažinti kasdienį automobilio naudojimą

pasitikėjimo lygis naudotų automobilių pardavėjais
Skaityti

Tyrimas: kuriose šalyse pirkėjai labiausiai ir mažiausiai pasitiki naudotų automobilių pardavėjais?

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių
Skaityti

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių

viešajam transportui skirta šviesoforo sekcija
Skaityti

Vilniuje įrengta pirmoji viešajam transportui skirta šviesoforo sekcija

automobilių teršalų kiekio tikrinimas
Skaityti

Rugsėjį aplinkosaugininkai tikrins automobilių teršalų kiekį

bešeimininkės padangos
Skaityti

Bešeimininkių padangų atliekoms tvarkyti – trečdalis milijono eurų paramos

A+ juostos
Skaityti

Eismo pokyčiai sostinės Kalvarijų gatvėje: atsirado naujos A+ juostos

NAUJIENOS

žiedinė sankryža

Dar vienas etapas sostinės T. Ševčenkos gatvės rekonstrukcijoje: atsiras nauja žiedinė sankryža

Vilniaus autobusai

Į Vilnių grįžta naktiniai autobusų maršrutai

savanorių prospekto danga

Atnaujinama Savanorių prospekto danga

saugus eismas

Baigėsi akcija „Būk saugus, atidus ir sveikas“: dešimtyje renginių dalyvavo apie 2 tūkst. dalyvių

ardomi automobiliai

Vyriausybė pritarė siūlymui, kaip sustabdyti neteisėtą eksploatuoti netinkamų transporto priemonių ardymą

automobilių kondicionierių pildymas

Aplinkosaugininkai tęsia kondicionavimo sistemų pildymo paslaugų teikėjų tikrinimus

PATARIMAI

Specialisto patarimai parduodantiems automobilį: kaip jį sutvarkyti, kad atrodytų lyg ką tik iš salono?

Rasoja langai – laikas keisti salono oro filtrą

7 sėdimos vietos automobilyje: patogu, praktiška ar nereikalinga?

Elektromobilių vairuotojams netenkant privilegijų svarbus tampa ne tik nuvažiuojamas atstumas

Rudens pavojai kelyje: kaip kovoti su vairuotojais, kurie apakina?

Turbokompresorius

Turbokompresorius

PARTNERIO TURINYS

Į Lietuvą atkeliauja Gladiator®!

Profesionalus važiuoklės remontas

ĮVARDIJO GUDRYBES, KAIP IŠLAIKYTI VAIRAVIMO EGZAMINĄ

Profesionalus automobilių stiklų remontas

Nebrangi automobilių nuoma Vilniuje

Pažintinė kelionė autobusu – dar daugiau įspūdžių

STRAIPSNIAI

Automobilių įlenkimų lyginimas be dažymo

Automobilių sistemos, padedančios žiemą

Pagalbinės technologijos prie vairo: kokios 5 sistemos ypač pravers ilgesnėje kelionėje?

Vairavimas per sniegą bei ledą

automobilių nuoma

Lengvųjų automobilių nuoma Lietuvoje

Automobilio plovimas be vandens

Saugos pagalvių servisas
Vairavimo mokykla Vilniuje
Padangos, ratlankiai
  • dideli ratlankiai
    Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?
  • „Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  Epadangos24.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.