• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Pradedami rengti kelio Vilnius–Utena vieno ruožo priešprojektiniai sprendiniai

Įsigaliojo VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) sutartis dėl magistralinio kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 39,20 km rekonstravimo priešprojektinių sprendinių parengimo. Sutartis, kurios vertė beveik 115 tūkst. eur. su PVM, sudaryta su UAB „TEC Infrastructure“. Paslaugos turi būti suteiktos per 7 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo. 

Pagal sudarytą sutartį, paslaugų teikėjas turės atlikti tyrinėjimus, parengti priešprojektinius pirminius pasiūlymus. Tiekėjai turės išnagrinėti ir parengti pirminių priešprojektinių sprendinių 4 alternatyvas (2+1 + jungiamieji keliai (su 3 skirtingais sankryžų tipais); 1+1 + jungiamieji keliai (su 3 skirtingais sankryžų tipais); 2+1 (su 3 skirtingais sankryžų tipais); Mišri 2+2 ir (ar) 2+1 ir (ar) 1+1 (su 3 skirtingais sankryžų tipais). 

„Laikomės ambicingo plano, kad „amžiaus statybomis“ virtęs betoninis kelias Vilnius–Utena bus sutvarkytas iki 2025 m. pabaigos. Labai tikiuosi, kad šio strateginio šalies projekto įgyvendinimo tempas nemažės ir priešprojektiniai pasiūlymai bus parengti be vėlavimų, o galbūt ir greičiau. Turime aiškų planą ir numatytus rekonstravimo darbų etapus, kurie užtikrins viso šio magistralinio kelio atnaujinimą“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.  

Pasak VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, optimaliausia alternatyva bus pasirinkta atsižvelgus į eismo saugą, eismo intensyvumą, eismo organizavimą ir kaštų naudos analizę. 

Konkursui buvo pateikti 5 pasiūlymai, kurie buvo vertinami pagal ekonominį naudingumą, kai atrenkamas geriausias pasiūlymas, atsižvelgiant į kainos ir kokybės kriterijų santykį. Šiame pirkime kokybiniai kriterijai – paslaugos atlikimo terminas mėnesiais nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo, ypatingo statinio projekto vadovo patirtis ir kaina.

Darbai kelyje A14 Vilnius–Utena vyks etapais. Ruožas, kurį numatoma rekonstruoti pirmiausia, yra nuo 21,50 iki 39,20 km. Rangos darbų konkursas numatomas po to, kai bus atlikti projektavimo darbai. Rangos darbus planuojama pradėti 2023 m. Projekto kaina paaiškės parengus techninį projektą ir atlikus viešųjų pirkimų procedūras rangos darbams. 

Paskutiniai rekonstravimo darbai valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A14 Vilnius–Utena ruože nuo 16,00 iki 21,50 km buvo vykdomi 2019–2020 m. Kelias buvo rekonstruotas iš dviejų eismo juostų į keturias, įrengtos dviejų lygių sankryžos su krašto keliais, pėsčiųjų viadukai, taip pat įgyvendintos aplinkosaugos ir eismo saugą užtikrinančios priemonės, rekonstruoti inžineriniai tinklai. 

Magistralinis kelias A14 Vilnius–Utena yra viena pagrindinių šalies transporto arterijų, vedančių iš sostinės į aplinkines savivaldybes. Tai vienas problematiškiausių ir bene vienintelis kelias su cementbetonio danga, kuri yra susidėvėjusi, deformuota ir kelia pavojų eismo saugai. 

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Vairavimas pavasarį
Skaityti

Pavojingiausi dalykai vairuotojams pavasarį: didelį dėmesį skirkite ir motociklininkams

Mercedes-AMG S klasė
Skaityti

Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

Automobilių sukčiai, kaip neapsigauti
Skaityti

Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

vairavimas keleivio komentarai
Skaityti

Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Vilnius Trakai viaduko remontas
Skaityti

Pradedamas remontuoti viadukas kelyje nuo Vilniaus į Trakus: numatomi eismo pokyčiai

Elektromobilių įkrovimo stotelės
Skaityti

Įkrovimo srityje atsiliekančiai Lietuvai – ekspertų perspėjimas

Eismo pralaidumas Vilniuje
Skaityti

Vilniaus padangėje – dažnesni dronų skrydžiai: renkami duomenys eismo pralaidumui gerinti

motociklai
Skaityti

Dviratės transporto priemonės sugrįžo: atidumo egzaminą laiko visi

Tiltai
Skaityti

Susisiekimo ministerija ir Lietuvos automobilių kelių direkcija dar šiemet planuoja atnaujinti tiltų techninės priežiūros taisykles, tariasi su ekspertais ir mokslininkais

elektromobilių įkrovimo stotelių plėtra
Skaityti

„Ignitis“ ruošiasi elektromobilių įkrovimo stotelių plėtrai Baltijos šalyse – prie komandos prisijungė Eimantas Balta

Elektromobilio įkroviklis
Skaityti

(Ne)žinomi elektromobilių įkrovimo pajėgumai: nuo efektyvesnio energijos naudojimo iki papildomų pajamų

parkingai avarijos
Skaityti

Incidentai požeminėse stovėjimo aikštelėse: kokių taisyklių geriau nepamiršti

Elektromobilio krovimas
Skaityti

Elektromobilio krovimas namų sąlygomis: patogumas ar padidinta įtampa?

Skuodis
Skaityti

M. Skuodis Ženevoje diskutuos apie transporto sektoriaus transformaciją

Automobilių gadinimas
Skaityti

Nuo meilės iki neapykantos: automobilius niokoja ir iš keršto, ir iš pavydo

Duobės keliuose
Skaityti

Žiemai baigiantis duobės keliuose be gailesčio kapoja automobilių padangas

Moller auto
Skaityti

„Moller Auto“ ekspertai apie tai, kokius naudotus automobilius renkasi vairuotojai

driftas
Skaityti

Gera žinia auto sporto mėgėjams – prasideda ir drifto sezonas!

NAUJIENOS

carVertical

“carVertical” – “Financial Times” greičiausiai augančių Europos įmonių sąraše

Automobilių apgadinimai

Naudotų automobilių rinka 2022: nuo dažniausiai vogtų automobilių iki didžiausių apgadinimų

Autoservisai

Autoservisai – lyg Lietuvos verslo rizikingumo veidrodis

Starinskaitė

Dainininkė Justė Starinskaitė apie vairavimą ir mylimą automobilį: “Jis yra neatsiejama mano kasdienybės dalis”

skalbimo mašinos

Skalbimo mašinos – ir skalbimas nebėra daug laiko reikalaujantis procesas!

Audi e tron

„Moller Auto“: praėjusių metų populiariausi automobilių modeliai Baltijos šalyse – „Volkswagen Tiguan“ ir „Audi e-tron“

PATARIMAI

TA atmintinė

Šešios taisyklės perkant naują automobilį

10 įdomių faktų apie „Peugeot“ – nuo futbolo klubo iki elektromobilių

Kodėl svarbu atlikti antikorozinį padengimą?

Automobilio likutinė vertė: numatyti sudėtinga, bet naudinga

Netikėkite reklama arba ką nutyli automobilių pardavėjai

PARTNERIO TURINYS

Kada keičiamos padangos?

Sėdynių užvalkalai internetu. Kaip ir kur juos pirkti?

Lengvųjų automobilių padangų rinka

Šviežia kava automobilyje? Dabar tai įmanoma

Automobilių supirkimas šiauliuose

Priežastys, kodėl verta rinktis automobilių supirkimą Šiauliuose

Naujo automobilio nuoma Vilniuje

STRAIPSNIAI

Suskubę montuoti vasarines padangas vairuotojai klysta

Mikroautobuso nuoma: kurį pasirinkti?

Kas gali tamsinti automobilių langus?

Žemi dažniai automobilyje

Ar visada žinome už ką mokame pirkdami padangas?

Hidraulinės ir mechaninės stabdžių valdymo sistemos

Saugos pagalvių servisas
Turbinų remontas
Padangos, ratlankiai
  • dideli ratlankiai
    Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?
  • „Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.