• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Fenix Rally“ – ralio startas ir formalumai dieną prieš

Sekmadienį prieš vidurdienį Tunise startuoja pirmieji „Fenix Rally“ dalyviai, tarp kurių prie starto linijos stoja ir tuzinas dalyvių iš Lietuvos. Kaip žinia, ralis visada prasideda gerokai anksčiau nei duodamas pirmojo greičio ruožo startas – dalyviams šeštadienį teko susitvarkyti nemažai formalumų.

Šeštadienį nuo ryto komandos rikiavosi administracinėje ir techninėje komisijose, kuriose organizatoriai tikrino tiek visą reikalingą dokumentaciją, tiek techniką. Laikantis sanitarinio protokolo kiekvienam, prieš pradedant visas kitas procedūras, buvo atliktas ir korona viruso testas. Tiesa, dalyviai turėjo pasidaryti testus ir prieš atvykdami į ralį. Aidas Bubinas, komandos „Specialist Racing Team“ šturmanas pasakojo, kad nors dalyvių daug, o procedūros užtrunka, viskas vyko sklandžiai ir jau įdienojus komandos galėjo važiuoti į testinį greičio ruožą kuriame dalyvius pasitiko retai Sacharoje sutinkamas lietus.

Testiniai kilometrai ir prisitaikymas prie kopų

„Organizatoriai dalyviams pateikė 17 km testinį greičio ruožą kopose, kuriame buvo galima važiuoti neribotą kiekį kartų. Kadangi šiame ralyje startuoja daug naujokų, kuriems tai bus pirma pažintis su kopomis, tad ir šis testinis greičio ruožas bei kelio knyga buvo labiau orientuoti į juos, kad pasibandytų ir suprastų kas jų laukia startavus raliui. Kai kurie susitvarkė lengvai, bet buvo ir tokių, kam pravažiuoti teisingai pavyko tik iš kelinto karto. Mes šį ruožą pravažiavome vieną kartą. Navigacija pasirodė ne pati sudėtingiausia, bet jokių būdu negaliu sakyti, kad bus lengva, o ir šiaip yra šiokių tokių skirtumų nei naviguojant motociklu. Klaidų tikimybė, matyt, išlieka visiems, nepriklausomai nuo patirties bagažo. Pagrindinis skirtumas yra tai, kaip greitai pavyksta suprasti ją ir grįžti į maršrutą“, – pasakojo A. Bubinas, kuriam tai jau ne pirmos rali-reido varžybos smėlynuose, bet pirmosios sėdint šturmano pozicijoje.

Dalius Olechnavičius, „Specialist Racing Team“ komandos vairuotojas pasakojo, kad pirmieji kilometrai iš karto leido suprasti, kad Sacharos kopos gerokai skiriasi nuo tų, kuriomis teko važiuoti Lietuvos Baja čempionate ir reikėjo atitinkamai prisitaikyti prie kitokio vairavimo: „Pirmaisiais kilometrais per aršiai šturmavau kopas, bet pavyko greitai persiorientuoti, kad važiuoju nebe Pabradės poligono smėlynais ir kopos čia aštresnės, o smėlis klampesnis. Panašu, kad pavyko suprasti pagrindinius skirtumus. Taip pat pirmą kartą pabandėme bagį su tomis padangomis, kuriomis važiuosime ir Dakaro ralyje ir po pirmųjų kilometrų džiaugiamės savo pasirinkimu“.

„Smėlio prisilietimas“ – pirmasis greičio ruožas

Sekmadienio vidudienį dalyviai stojo prie pirmojo greičio ruožo starto linijos. Šiandien jiems teks įveikti 135,5 greičio ruožo, pavadinto „Smėlio prisilietimas“, kilometrus. Kaip ir beveik visomis dienomis, šis greičio ruožas yra kilpinio tipo – startuojama ir finišuojama netoli Douz miesto. Dalyviai viso ralio metu bus apsistoję tame pačiame bivake, o nakvynės vietą reikės pakeisti tik maratoninio greičio ruožo naktį.

Pirmasis iš lietuvių keturratininkų startuoja „Specialist Racing Team“ komandos lenktynininkas Romualdas Karužis, kurio keturratis pažymetas 3 startiniu numeriu, iš karto po jo prie starto linijos stoja Donatas Pečiulis bei Tomas Mickus. Treti tarp pusšimčio SSV klasėje besivaržančių moto bagių startuoja Aidas Bubinas ir Dalius Olechnavičius, gavę 402 startinį numerį. Net trys automobilių ekipažai iš Lietuvos pažymėti 27 (Aivaras Kavaliauskas ir Šarūnas Paliokas), 40 (Mindaugas Povilaitis ir Slavomir Volkov) ir 51 (Vaidotas Paškevičius ir Audrius Matuolis) startiniais numeriais. Rezultatus bei dalyvių buvimo vietą gyvai ralio metu galima stebėti oficialiame ralio puslapyje (https://live.geotraq.org/fenix-2021/).

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
driftas
Skaityti

Gera žinia auto sporto mėgėjams – prasideda ir drifto sezonas!

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?

Aurum 1006 km lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ – jauniausia per visą jų istoriją komanda

Porsche 911 GT3
Skaityti

Giedrius Notkus su komanda į „Gintarinį pragarą“ sugrįš prie „Porsche“ vairo

Aurum lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynių“ pristatymas sostinės Gedimino prospekte

ralis
Skaityti

Priešpaskutinę ralio dieną dalyviams teko plaukti per balas

ralis
Skaityti

Ketvirtoji Albanijos ralio diena: teko važiuoti taupant degalus

ralis
Skaityti

Penktoji ralio diena: pasirodo, lengvų dienų Albanijoje būna

žurnalistu ralis
Skaityti

Žurnalistų ralio rezultatus analizuojant: greiti ir greičiausi SUV

press raly
Skaityti

Pajūryje finišavo 27-asis „Press ralis“: po dviejų azarto kupinų dienų paaiškėjo greičiausi ekipažai

press ralis
Skaityti

Duotas startas „Press raliui“: į dvi dienas truksiančias lenktynes po Lietuvą leidosi 90 ekipažų

Press ralis
Skaityti

Po dviejų metų į Press ralį grįžta elektromobiliai

Lietuvos ralis
Skaityti

D. Butvilo ir R. Vaitkevičiaus ekipažo ralio sezonas: 3 startai – 3 pergalės

Ralis
Skaityti

Į Rokiškio apylinkes ralis šiemet sugrįš nauju vardu

rally cup Visaginas
Skaityti

„Rally Cup Visaginas“ sugrąžins tai, ko Lietuvos ralio gerbėjai laukė beveik dešimtmetį

Skaityti

„CFMOTO RACING TEAM“ tapo čempionais „Fenix“ ralyje

Skaityti

Įtemptas „Formulės-1“ sezono startas: Leclerco triumfas, „Ferrari“ dublis ir Verstappeno pasitraukimas

NAUJIENOS

Mercedes-AMG S klasė

Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

Automobilių sukčiai, kaip neapsigauti

Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

vairavimas keleivio komentarai

Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Vilnius Trakai viaduko remontas

Pradedamas remontuoti viadukas kelyje nuo Vilniaus į Trakus: numatomi eismo pokyčiai

Elektromobilių įkrovimo stotelės

Įkrovimo srityje atsiliekančiai Lietuvai – ekspertų perspėjimas

Eismo pralaidumas Vilniuje

Vilniaus padangėje – dažnesni dronų skrydžiai: renkami duomenys eismo pralaidumui gerinti

PATARIMAI

Kodėl verta pirkti originalias vokiškų automobilių dalis

Automobilių spalvos: kaip sukuriamas futuristinis, o kaip – prabangus įvaizdis?

Patarimai, Kaip žiema taupyti degalus

Mikroautobusas su dirbtiniu intelektu: į „Mercedes-Benz“ V klasę montuojama MBUX sistema

Žieminės padangos vasarą – ar galima ?

Ar gera investicija – klasikinis rusiškas automobilis?

PARTNERIO TURINYS

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

Stogo skersiniai

Navigacijos (1 dalis)

Profesionalus automobilių stiklų remontas

Nevažiuojanti transporto priemonė kieme. Kokias problemas ji gali sukelti?

Į Lietuvą atkeliauja Gladiator®!

STRAIPSNIAI

Automobilių įlenkimų lyginimas be dažymo

Dujų įrangos remontas, reguliavimas

Automobilio degalų sąnaudų rodiklių skaičiavimas

Faktai apie Formulė 1 bolidus

Automobilų dažų priežiūra

„Audi TT RS plus“ – naujas adrenalino užtaisas

Saugos pagalvių servisas
Padangos
Padangos, ratlankiai
  • dideli ratlankiai
    Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?
  • „Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.