• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Savaitgalį vykusio PRESS ralio A2000 klasės PRESS įskaitos čempionais tapo panevėžiečiai Tomas Markelevičius ir Tadas Martinaitis

Sekundės, skiriančios nugalėtojus, aršiausi konkurentai, apsikabinantys po įnirtingos kovos, daugybė šypsenų ir gerų emocijų pasiekus finišą ir įveikus dvi dienas trukusias varžybas – taip atrodė 25-asis, jubiliejinis, „Press rally“, paskutinį birželio savaitgalį praūžęs Aukštaitijos apylinkėse.

„Visada galvojau, kad dalyvavimas ralyje sukelia daug adrenalino, bet organizuojant ralį jo yra ne ką mažiau. Pirmiausia daug adrenalino buvo dėl pasaulinės koronaviruso pandemijos, dėl kurios renginys vyko kone mėnesiu vėliau, o dabar daug jo sukėlė stichija, pasikėsinusi nuplauti apdovanojimų vakarą“, – juokavo Valdas Valiukevičius, Lietuvos žurnalistų autoklubo, organizuojančio „Press rally“, prezidentas, kai po dvi dienas Alantos, Utenos, Molėtų ir Anykščių apylinkėse trukusios kaitros apdovanojimų vakarą prapliupo liūtis.

Jis neslėpė, kad minčių, jog dėl Lietuvoje paskelbto karantino šiemet ralio organizuoti nereikia, nebuvo. Kad tokia nuostata teisinga, įrodė ir bene anksčiausiai ralio istorijoje užsipildęs dalyvių sąrašas – likus dviem savaitėms iki oficialios registracijos pabaigos, laisvų vietų „Press rally“ gretose jau nebebuvo. Be to, atsidarius sienoms tarp valstybių, atvykti į pamėgtą autosporto renginį suspėjo ir keli ekipažai iš Estijos bei Lenkijos.

Kova dėl kiekvienos akimirkos

Alantoje, Anykščiuose, Utenoje ir Molėtuose įrengtose trasose į dvi įskaitas, „Press“ ir „Sport“, suskirstyti „Press rally“ dalyviai per dvi dienas turėjo įveikti daugiau nei 300 kilometrų ir daugiau nei 20 greičio ruožų, įrengtų ir įvairiose aikštelėse, ir miestų gatvėse.

Kad kova buvo arši, o ralio dalyviai stengėsi iki pat paskutinės akimirkos, liudija rezultatai – atskirų klasių nugalėtojus skiria minutės, o kai kur – vos sekundės.

Kalbėdami apie varžybas, kone visi be išimties tikino, kad abi ralio dienas tvyrojo didesnis nei 30 laipsnių karštis nepadėjo susikaupti. Visgi įvairios trasos bei organizatorių parinkti išbandymai pridėjo įdomumo: vieni gyrė kaip reikiant suraizgytas slalomo trasas, privertusias paplušėti ir šturmanus, ir vairuotojus, kiti neatsidžiaugė ilgais tikslaus važiavimo ruožais, privertusiais prisiminti matematines žinias, pasitelkti įvairiausius prietaisus ir pasistengti, kad ruožo pabaigoje teisėjai neskirtų baudų.

„Sport“ įskaitos nugalėtojai

A2000 klasė

Pirmąją vietą pelnė Jordano Dirgėlos ir Alvaido Daugėlos ekipažas, varžęsis su „Renault Clio“.

Klasės nugalėtojai juokavo, kad nors daugelis, žiūrėdami į jų senstelėjusį „Clio“, juokauja, kad šiam jau laikas į „pensiją“, visgi su pergale atnešusiu automobiliu jiedu rengiasi „Press rally“ startuoti ir kitąmet.

Antrąją vietą klasėje užėmė Aurimas Kučinskas ir Donatas Širkauskas, varžęsi su „Honda“. Trečioje vietoje liko Valdo Tamoliūno ir Daliaus Satkūno ekipažas, lenktyniavęs su „Peugeot 206 GTI“.

A3000 klasė

Šioje klasėje pirmąją vietą užėmė Edvino Sabalio ir Edgaro Latiškevičiaus ekipažas, lenktynėms pasirinkę „Porsche Boxster“. E. Sabalys pasakojo, kad ralyje iki tol buvo sėdėjęs tik šturmano kėdėje, tačiau varžytis sėdus prie vairo – kur kas daugiau malonumo.

Nugalėtojų ekipažas pasakojo, kad bene daugiausiai azarto jiems sukėlęs iššūkis buvo tikslaus važiavimo greičio ruožai, kuriuose kaip reikiant teko padirbėti šturmanui.

Antrąją vietą šioje klasėje užėmė Andriaus Sinkevičiaus ir Juozo Keršio ekipažas, varžęsis su „BMW 323ti“ modeliu. Nuo pirmosios vietos laimėtojų jiedu atsiliko kiek daugiau nei 16 sekundžių.

Trečioje vietoje klasėje liko Dainius Kulionis ir Egidijus Bernotas, varžęsi su „BMW 325“.

A3000+ klasė

Pačioje gausiausioje „Sport“ įskaitos klasėje konkurencija buvo išties arši: dėl pergalės čia kovėsi ir keli Lietuvos ralio čempionai – Karolis Raišys, važiavęs su „Lotus Exige S“, Vaidotas Žala, pasitelkęs elektrinį „Mini Electric“, ir Vytautas Švedas, vairavęs galingąjį „Audi RS5“.

Visgi pergalę čia išplėšė Vytis Pauliukonis ir Audronis Gulbinas, važiavę su „Subaru Impreza WRX“.

Antroje vietoje liko Kęstučio Taškūno ir Andrejaus Savčenko ekipažas, į pergalę važiavę su „Volkswagen Golf“.

Treti klasėje liko Evaldas Tylas ir Darius Saulevičius, lenktyniavę su „Subaru Impreza STI“ modeliu.

„Press“ įskaitos nugalėtojai

A2000 klasė

Pati gausiausia „Press“ įskaitoje, dar vadinamoje žurnalistų, klasė – mažalitražių automobilių, kurių variklių darbinis tūris siekia iki 2 litrų. Čia kova buvo ypatingai arši.

Pirmąją vietą iškovojo Tomo Markelevičiaus ir Tado Martinaičio ekipažas, lėkęs su „Mitsubishi Colt“. T. Markelevičius pasakojo, kad pirmąją ralio dieną jo ekipažas važiavo ganėtinai ramiai ir savo tempu, tačiau antrąją dieną, pamačius, kiek sekundžių skiria jų ir antroje vietoje likusį ekipažą, įtampos netrūko.

„Aš visuomet prisikalbu, tačiau po pergalės šioje klasėje, mano tikslas yra „perlipti“ į kitą klasę. Su mechaniku jau kuris laikas sukame galvas, ką reikia padaryti mano „Colt“, kad galėtume varžytis kitoje klasėje“, – žadėjo T. Markelevičius.

Antroje vietoje šioje klasėje liko Dainiaus Leonavičiaus ir Adomo Šablevičiaus ekipažas, varžęsis su „Mazda MX-5“ modeliu. Jiedu nuo nugalėtojų atsiliko kiek daugiau nei 20 sekundžių.

Treti klasėje liko Mato Buzelio ir Manto Venckaus ekipažas, lenktyniavęs su „Toyota MR2 Roadster“ modeliu. Nuo ketvirtosios vietos šį ekipažą skiria viso labo sekundė. Visgi pasakodami apie prabėgusį ralį jiedu neslėpė, kad šiemet, prieš ralį, automobilis buvo patobulintas, o prie atsiradusių naujovių teko pratintis jau lenktynių trasoje, tad smulkių klaidų jiems išvengti nepavyko.

A3000 klasė

Pirmąją vietą A3000 klasėje pelnė Domanto Puodžiuko ir Justo Lengvino ekipažas, varžęsis su BMW. D. Puodžiukas neslėpė džiaugsmo, mat šis „Press rally“ jam pirmasis ir iš karto – pergalingas.

Antri klasėje liko Egidijus Babelis ir Aleksandras Dainys, taip pat varžęsi su BMW automobiliu.

Trečiąją vietą užėmė Žilvinas Pekarskas ir Giedrius Žiūra, lenktyniavę su „Honda Civic“ modeliu.

A3000+ klasė

Galingiausiais automobiliais besivaržiusioje klasėje pirmąją vietą iškovojo Renaldas Gabartas ir Vincas Gerdžiūnas, važiavę galingu „Audi RS5“ automobiliu.

Antroje vietoje liko Ilona Staškutė ir Vytautas Puodžiūnas, lenktyniavę su BMW Z4 modeliu.

Treti šioje klasėje liko estai Karl Eduard Salumae ir Markus Maevali.

„Continental“ istorinių automobilių ralis

Drauge su „Press rally“ dalyviais jau kelerius metus iš eilės startuoja ir „Continental“ istorinių automobilių ralis. Išskirtine, istorine technika besivaržantys jo dalyviai turėjo įveikti ne tik sportinių įgūdžių reikalaujančias rungtis, bet ir pasivaržyti orientacinėse, galvas pasukti verčiančiose, rungtyse.Absoliučioje istorinių automobilių ralio įskaitoje pirmąją vietą pelnė Algirdas Pukis ir Edvinas Liutkevičius, lenktyniavę su „Volkswagen Kaefer“. Antri liko Edgaras ir Jolanta Kurmauskai, į istorinį ralį atvažiavę su „Datsun 260Z“. Trečioje vietoje istoriniame ralyje liko Darius Gaidukevičius ir Aušra Degimienė, varžęsi su „Mercedes-Benz 280“.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
driftas
Skaityti

Gera žinia auto sporto mėgėjams – prasideda ir drifto sezonas!

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?

Aurum 1006 km lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ – jauniausia per visą jų istoriją komanda

Porsche 911 GT3
Skaityti

Giedrius Notkus su komanda į „Gintarinį pragarą“ sugrįš prie „Porsche“ vairo

Aurum lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynių“ pristatymas sostinės Gedimino prospekte

ralis
Skaityti

Priešpaskutinę ralio dieną dalyviams teko plaukti per balas

ralis
Skaityti

Ketvirtoji Albanijos ralio diena: teko važiuoti taupant degalus

ralis
Skaityti

Penktoji ralio diena: pasirodo, lengvų dienų Albanijoje būna

žurnalistu ralis
Skaityti

Žurnalistų ralio rezultatus analizuojant: greiti ir greičiausi SUV

press raly
Skaityti

Pajūryje finišavo 27-asis „Press ralis“: po dviejų azarto kupinų dienų paaiškėjo greičiausi ekipažai

press ralis
Skaityti

Duotas startas „Press raliui“: į dvi dienas truksiančias lenktynes po Lietuvą leidosi 90 ekipažų

Press ralis
Skaityti

Po dviejų metų į Press ralį grįžta elektromobiliai

Lietuvos ralis
Skaityti

D. Butvilo ir R. Vaitkevičiaus ekipažo ralio sezonas: 3 startai – 3 pergalės

Ralis
Skaityti

Į Rokiškio apylinkes ralis šiemet sugrįš nauju vardu

rally cup Visaginas
Skaityti

„Rally Cup Visaginas“ sugrąžins tai, ko Lietuvos ralio gerbėjai laukė beveik dešimtmetį

Skaityti

„CFMOTO RACING TEAM“ tapo čempionais „Fenix“ ralyje

Skaityti

Įtemptas „Formulės-1“ sezono startas: Leclerco triumfas, „Ferrari“ dublis ir Verstappeno pasitraukimas

NAUJIENOS

Automobilių sukčiai, kaip neapsigauti

Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

vairavimas keleivio komentarai

Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Vilnius Trakai viaduko remontas

Pradedamas remontuoti viadukas kelyje nuo Vilniaus į Trakus: numatomi eismo pokyčiai

Elektromobilių įkrovimo stotelės

Įkrovimo srityje atsiliekančiai Lietuvai – ekspertų perspėjimas

Eismo pralaidumas Vilniuje

Vilniaus padangėje – dažnesni dronų skrydžiai: renkami duomenys eismo pralaidumui gerinti

motociklai

Dviratės transporto priemonės sugrįžo: atidumo egzaminą laiko visi

PATARIMAI

Vairavimas be nugaros skausmo

karštis automobilyje

Vairuotojams – išbandymas karščiu: gydytojo patarimai, kaip pagerinti važiavimo sąlygas

Kaip prižiūrėti automobilį karštą vasarą?

Kasko draudimas

Automobilio paruošimas žiemai

7 ekspertų patarimai, kaip paruošti savo automobilį žiemai

Kondicionieriaus priežiūra

PARTNERIO TURINYS

Profesionalūs vairavimo mokymai. Nuo motociklo iki traktoriaus

Kaip žinoti, kad metas naujam akumuliatoriui ir kaip išsirinkti patikimą?

„CityBee“ turimų „Mini One“ automobilių skaičių didina beveik dvigubai

Starterio gedimo požymiai

Tekinimo staklės: gamintojai ir savybės

Nanotechnologijos danga automobilių stiklams – ne mitas, o realybė

STRAIPSNIAI

Testas: geriausi žibintai – halogeniniai ar LED?

Kokius automobilius renkasi lietuviai?

Per senas vairuoti

Koks automobilio greitis yra ekonomiškiausias?

„Continental“ sukūrė koncepcines elektrinių sunkvežimių padangas

Korozija

Saugos pagalvių servisas
Padangos
Padangos, ratlankiai
  • dideli ratlankiai
    Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?
  • „Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  Epadangos24.lt / autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.