• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Vilniuje nutempta jau per 750 automobilių – dažniausiai palikti neįgaliųjų vietose

Automobilių nutempimas

Per tris mėnesius sostinėje priverstinai nuvežtos 755 ne pagal kelių eismo taisykles paliktos transporto priemonės –  480 iš neįgaliesiems skirtų vietų. Kasdien vidutiniškai nutempiama po 8 automobilius, dažniausiai pažeidimai fiksuojami Senamiestyje ir Naujamiestyje.

Taip pat tarp nutemptos 145 transporto priemonės, kurios paliktos nesilaikant 5 m atstumo prieš pėsčiųjų perėjas. Dar 71 automobilio vairuotojas paliko nepakankamą (mažesnį nei 3 m) atstumą tarp sustojusios transporto priemonės ir ištisinės horizontaliojo ženklinimo linijos.

„Nutempiant automobilius, pasitaiko ir kurioziškų situacijų. Kartą automobilio savininkas su taksi vijosi tempiamą automobilį, nes kartu su juo į aikštelę nukeliavo ir kelionei į oro uostą sukrauti lagaminai. tačiau liūdi – ne visi. Pavyzdžiui, viena moteris džiaugėsi, kad spėjo pamatyti nugabenamą automobilį, nes kitu atveju ryte  būtų labai išsigandusi“, – prisimena Vilniaus savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Andžej Dinikis.

Fiksuojant pažeidimus mieste, anot A. Dinikio, dažniausiai prasikalsta Vilniaus miesto ir rajono gyventojai, tiesa, nutempta ir automobilių, priklausiusių Ukrainos, Baltarusijos ir kt. šalių gyventojams. Nors vykdant priverstinį nuvežimą neretai pasitaiko ir automobilių su Ukrainos valstybiniais numeriais, dalis šių automobilių savininkų yra Lietuvos Respublikos piliečiai, tikėtina, tokiu būdu vengiantys mokėti rinkliavą už automobilio stovėjimą.

Įdomu ir tai, kad kiek mažiau nei 20 proc. nuvežtų transporto priemonių sudaro įmonėms, dažniausiai dalijimosi platformoms, priklausantys automobiliai.

Pasitaikė keli atvejai, kai automobiliai iš neįgaliųjų transporto priemonėms stovėti skirtų vietų, buvo nuvežti todėl, kad juos vairavę asmenys nebuvo tinkamai pažymėję savo transporto priemonių skiriamaisiais ženklais „Neįgalusis“ arba nebuvo paliktos Neįgalių asmenų automobilių statymo kortelės. Kartais vairuotojai, nepastebėję atitinkamų kelio ženklų, sumoka vietinę rinkliavą už automobilio statymą, nekreipdami dėmesio į toje vietovėje įrengtus draudžiančius stovėti kelio ženklus.

Dalis transporto priemonių vairuotojų prisistato į vietą jau pradėjus vykdyti nuvežimo procedūras. Tačiau transportavimo sunkvežimiui pakėlus pažeidėjo automobilį, sprendimas jau nebegali būti keičiamas. Pageidaujant vairuotojui automobilis būna pervežtas ne į saugojimo aikštelę, bet į artimiausią vietą, kurioje leidžiama stovėti transporto priemonėms. Tiesa, tokiems vairuotojams vis tiek tenka mokėti ne tik už Kelių eismo taisyklių pažeidimą, bet ir 48,40 Eur už vilkiko darbą. Jei automobilinis nugabenamas į saugojimo aikštelę, vairuotojui ar automobilio savininkui už vilkiko darbą tenka mokėti 36,30 Eur, o už kiekvieną parą saugojimo aikštelėje – po 8,47 Eur. Priverstinai nuvežus transporto priemones, jų valdytojams suteikiama galimybė sumokėjus už priverstinį nuvežimą automobilius iš saugojimo aikštelės pasiimti nesudarant papildomų kliūčių.

Iki šios dienos žinomas tik vienas atvejis, kai priverstinai nuvežta transporto priemonė dar nėra pasiimta iš automobilių saugojimo aikštelės.

Grįžęs ir neradęs automobilio, pažeidėjas turėtų kreiptis telefonu 112. Bendrojo pagalbos centro operatorius suteiks informaciją, kas nutempė automobilį ir kur kreiptis dėl jo atsiėmimo. Jei tą pačią dieną po automobilio nutempimo vairuotojas nepasigenda transporto priemonės, per vieną darbo dieną automobilio savininkui turimais kontaktais siunčiama informacija apie automobilio nutempimą ir ką daryti, norint jį susigrąžinti.

Naujoji tvarka įsigaliojo šių metų sausio 1 d., priverstinis transporto priemonių nuvežimas buvo pradėtas vykdyti kovo 15 d.

Kol kas Vilniuje patruliuoja vienas vilkikas, kuris per dieną gali nutempti iki 10 KET pažeidžiančių automobilių. Prioritetas yra skiriamas reprezentacinėms miesto vietoms, skverų prieigoms, viešojo transporto stotelėms bei toms vietoms, kuriose lankosi daugiausiai gyventojų.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Vairavimo žinių atnaujinimas
Skaityti

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai
Skaityti

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė
Skaityti

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai
Skaityti

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

Milikonių įkalnė
Skaityti

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai
Skaityti

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1
Skaityti

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai
Skaityti

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas
Skaityti

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti
Skaityti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group
Skaityti

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

Vilkikų vairavimas virtuali realybė
Skaityti

Virtuali realybė vilkikų vairuotojams: KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės įvaldyti stresines situacijas kely

Metų automobilis 2025
Skaityti

„Metų automobilis 2025“: pretendentų šokiai Bukiškių autodrome

Novaturas
Skaityti

„Novaturas“ trečiąjį ketvirtį gavo 61,1 mln. eurų pajamų, rugsėjis – pelningas

NAUJIENOS

Juodosios dėmės Via Lietuva

Šalies keliuose tapo saugiau: „Via Lietuva“ skelbia apie įgyvendintą šių metų „juodųjų dėmių“ sprendimų planą

vandeniliu varomi autobusai

Naujiems elektra ir vandeniliu varomiems keleiviniams autobusams įsigyti – dar 36 mln. Eur investicijų

Zbigniew Paszkowic

Paskirtas naujasis „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Zbigniew Paszkowicz

Klaipėda gatvės

Prasidėjus žiemos sezonui – gatvių priežiūros žemėlapis miestiečiams

Vilniaus judumo žemėlapis

„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link

Rimvydas Pocius

Kad pirmasis plikledis neužkluptų netikėtai: trys patarimai iš draudimo ekspertų

PATARIMAI

Kasko draudimas

Ar verta atidėti automobilių techninę apžiūrą?

Automobilių remonto atliekos

Kur dingsta remonto atliekos iš neautorizuotų automobilių servisų?

Paaiškino, ką reiškia „fyškė“, „stoikė“ ir kiti vairuotojų „burtažodžiai“

Automobilio paruošimas vasaros kelionėms

5 patarimai, kaip paruošti automobilį vasaros kelionėms

Nepaslysti kelyje yra meistriškumas

PARTNERIO TURINYS

Lengvųjų automobilių padangų rinka

Automobilio gedimo priežastys ir kaip jų išvengti

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

Taxi Vilniuje: mobiliųjų programėlių privalumai

Į ką atsižvelgti renkantis žiemines padangas?

Automobilių stiklų keitimas, įdaužų remontas, poliravimas

STRAIPSNIAI

Padangų naudojimo įpatumai

Populiariausios transporto paslaugos

Lengvojo lydinio ratlankiai – populiariausi

Vairuotojams pavojinga ryški šviesa

Padangų oro slėgio kontrolė

„Continental“ padangų gumos iš kiaulpienių gamyklos atidarymas – jau šiemet

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.