• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Žydrūnas Savickas atskleidė, kokie trys dalykai automobilyje jam svarbiausi

Dar prieš kelerius metus automobilių pardavėjai neslėpė, kad į saloną užsukusius naujos transporto priemonės besižvalgančius pirkėjus tekdavo šviesti ir aiškinti apie klimato kontrolės paskirtį, laisvų rankų įrangos naudą ar pastovaus greičio palaikymo sistemos veikimą. O dabar pokyčiai – esminiai, mat apie daugelį komfortą užtikrinančių sistemų pirkėjai net nebeklausia, nes laiko jas savaime suprantamomis.

Pavyzdžiui, anksčiau dar domėdavosi, ar nusižiūrėtame automobilyje yra oro kondicionierius. Dabar, tikina pardavėjai, tokių klausimų nebeliko, mat jis, savaime suprantama, privalo būti. Taip pat pirkėjai teiraujasi, ar yra klimato kontrolė, ir prašo ne vienos, o bent dviejų zonų.

Automobilių pardavėjai prisimena, kad dar neseniai tekdavo aiškinti, kuo klimato kontrolės sistema skiriasi nuo kondicionieriaus, dabar pirkėjai subtilybes paaiškinti gali patys.

Tarp privalomų atributų be jokių klausimų ar diskusijų atsiduria laisvų rankų įranga bei galimybė prijungti telefoną prie automobilio sistemų. Dažnai į norimos komforto įrangos sąrašą galima būtų įtraukti ir šildomas sėdynes, kurios kartais tampa diskusijų pagrindu.

Kaip aiškina specialistai, vieniems šildomos sėdynės labai patinka, kiti jas vertina kaip galimybę susirgti, kai po ilgos kelionės įšilusia nugara išlipama į žvarbų orą. Vis dėlto daugelio gamintojų atstovai, užsakydami automobilius į savo sandėlį, komplektuoja juos su šildomomis sėdynėmis. Kaip teigia žinovai, jos papildomai kainuoja tik kelis šimtus eurų, tačiau naujo automobilio pirkėjui geriau jas turėti ir neįjungti, jei nėra noro, nei neturėti ir norėti.

Trys favoritės

Stipriausias pasaulio žmogus Žydrūnas Savickas, pasakodamas apie jam aktualiausias komforto sistemas automobilyje, pirmiausia mini būtent šildomas sėdynes. Pasak jo, nors dabar atšilo, vis dėlto žiemą ir šaltesnėmis dienomis – tai itin vertinamas priedas. Miesto visureigį „Peugeot 5008“ vairuojantis stipruolis pabrėžia, kad geriausia šio automobilio šildomų sėdynių savybė, kitaip nei daugelio bandytų modelių, ta, kad itin greitai įšyla.

Komforto prideda ir dviejų zonų klimato kontrolės sistema. Paaiškėja, kad Ž. Savickas dažniausiai vairuotojo pusėje nustatęs kitokią temperatūrą nei keleiviams.

„Man nepatinka, kai automobilyje pernelyg šilta, o dauguma mano keleivių mieliau renkasi kur kas aukštesnę temperatūrą. Tad nustatau skirtingas“, – šypteli sportininkas.

Galiausiai nė dienos Ž. Savickas neišsiverstų be sistemos, kurią daugelis lietuvių įvardija kaip būtiną, – laisvų rankų įrangos. Kaip aiškina jis pats, telefoną su automobiliu susieja vos į jį įlipęs.

„Įprastai visiškai neturiu laiko pokalbiams telefonu, todėl stengiuosi visiems ir visur paskambinti, kai vairuoju“, – kalba galiūnas. Jis kelyje kasdien praleidžia nemažai laiko, nes gyvena daugiau nei pusšimtis kilometrų nuo savo darbo Vilniuje, tad metinė jo automobilio rida neretai pasiekia 40 ar 50 tūkstančių kilometrų.

Žino ne viską

Nesikeičia viena: pirkdami naują automobilį pirkėjai pirmiausia mano apie tai, kad jis – kur kas saugesnis nei ankstesnis. Vis dėlto toli gražu ne apie visas su saugumu susijusias sistemas jie žino. Pavyzdžiui, akcentuoja naujų automobilių pardavėjai, pastovaus greičio palaikymo sistemos, vadinamosios kruizo kontrolės, jau gerai pažįstamos, o analogikos, tik adaptyvios sistemos – ne.

Automobilių pardavėjai Lietuvoje išduoda, kad apie sistemą, gebančią reaguoti į priešais esančią transporto priemonę ir prisitaikyti prie jo važiavimo greičio, jei reikia – saugiai sulėtinti, dar reikia aiškinti. Dažniausiai prireikia ir bandomojo važiavimo, tačiau po jo dauguma lieka apstulbę. Specialistai pabrėžia, kad adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema veikia drauge su „Active City Brake“, galinčia važiuojant iki 40 km/val. greičiu automatiškai sustabdyti automobilį, jei priešais atsiranda netikėta kliūtis, pavyzdžiui, kitas automobilis, dviratininkas ar pėsčiasis. „Peugeot“ pardavėjai teigia, kad ši sistema diegiama į maždaug kas šeštą Lietuvoje parduodamą jų atstovaujamo prekės ženklo automobilį.

Tiesa, pabrėžiama, minėtos sistemos nėra pigios, tad kol kas pagal jų pasirinkimą Lietuva dar kiek atsilieka nuo Estijos. Vis dėlto naujus automobilius parduodančios įmonės pastebi, kad į prekybos salonus užsukę pirkėjai ne tik klausia, bet ir vis dažniau papildo perkamos transporto priemonės įrangą saugumo elementais.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Audi e tron
Skaityti

„Moller Auto“: praėjusių metų populiariausi automobilių modeliai Baltijos šalyse – „Volkswagen Tiguan“ ir „Audi e-tron“

Bentley atstovybė
Skaityti

Naudotus automobilius „Bentley Vilnius“ pirkėjams parduoda tik po griežčiausių patikrų

suklastota automobilio rida
Skaityti

Kas septintas naudotas elektromobilis gali turėti suklastotą ridą

Driftas žiemą
Skaityti

Kelių chuliganai už nebrangių automobilių vairo šiurpina miestiečius ir gatvėse, ir kalėdinėse aikštėse

alyva automobiliams
Skaityti

Ar variklio alyvai gresia išnykti?

moller auto
Skaityti

„Moller Auto“: šiemet naudotų automobilių paklausa išaugo 20 proc.

Naudoto automobilio pirkimas pardavimas
Skaityti

Naudotų automobilių rinka labai globali – lietuviui pirkti iš Vokietijos ar vokiečiui iš Lietuvos tapo normalia praktika

Iki 2035 m. valstybinės reikšmės kelių tinkle turėtų nelikti prastos būklės tiltų ir viadukų
Skaityti

Iki 2035 m. valstybinės reikšmės kelių tinkle turėtų nelikti prastos būklės tiltų ir viadukų

Beveik kasdien įvyksta susidūrimai su viešuoju transportu – priminė, kokių taisyklių nesilaikoma
Skaityti

Beveik kasdien įvyksta susidūrimai su viešuoju transportu – priminė, kokių taisyklių nesilaikoma

Aplinkos apsaugos departamentas pradeda antrąjį akcijos „Garažiukas – Kaminukas 2022“ etapą
Skaityti

Aplinkos apsaugos departamentas pradeda antrąjį akcijos „Garažiukas – Kaminukas 2022“ etapą

Siūloma griežtinti reikalavimus transporto priemonių techninei priežiūrai, remontui ir techninei pagalbai
Skaityti

Siūloma griežtinti reikalavimus transporto priemonių techninei priežiūrai, remontui ir techninei pagalbai

Diana be automobile
Skaityti

Diena be automobilio – ne tik kartą per metus: patarimai, kaip sumažinti kasdienį automobilio naudojimą

pasitikėjimo lygis naudotų automobilių pardavėjais
Skaityti

Tyrimas: kuriose šalyse pirkėjai labiausiai ir mažiausiai pasitiki naudotų automobilių pardavėjais?

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių
Skaityti

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių

viešajam transportui skirta šviesoforo sekcija
Skaityti

Vilniuje įrengta pirmoji viešajam transportui skirta šviesoforo sekcija

automobilių teršalų kiekio tikrinimas
Skaityti

Rugsėjį aplinkosaugininkai tikrins automobilių teršalų kiekį

bešeimininkės padangos
Skaityti

Bešeimininkių padangų atliekoms tvarkyti – trečdalis milijono eurų paramos

A+ juostos
Skaityti

Eismo pokyčiai sostinės Kalvarijų gatvėje: atsirado naujos A+ juostos

NAUJIENOS

žiedinė sankryža

Dar vienas etapas sostinės T. Ševčenkos gatvės rekonstrukcijoje: atsiras nauja žiedinė sankryža

Vilniaus autobusai

Į Vilnių grįžta naktiniai autobusų maršrutai

savanorių prospekto danga

Atnaujinama Savanorių prospekto danga

saugus eismas

Baigėsi akcija „Būk saugus, atidus ir sveikas“: dešimtyje renginių dalyvavo apie 2 tūkst. dalyvių

ardomi automobiliai

Vyriausybė pritarė siūlymui, kaip sustabdyti neteisėtą eksploatuoti netinkamų transporto priemonių ardymą

automobilių kondicionierių pildymas

Aplinkosaugininkai tęsia kondicionavimo sistemų pildymo paslaugų teikėjų tikrinimus

PATARIMAI

Ekspertai pasidalino praktiniais patarimais, ką svarbu žinoti patekus į eismo įvykį: neskubėkite dėti parašo deklaracijoje

Mikroautobusas su dirbtiniu intelektu: į „Mercedes-Benz“ V klasę montuojama MBUX sistema

Kaip nusipirkti patikimą automobilį

Komforto sąvokos evoliucija: kas jį užtikrina dabarties automobiliuose?

Ką daryti, kad automobilis žiemą „nepasigautų gripo“?

Kokie nauji automobiliai dažniausiai parduodami su nuolaida?

PARTNERIO TURINYS

Nebrangi automobilių nuoma Vilniuje

Pažintinė kelionė autobusu – dar daugiau įspūdžių

Naujo automobilio nuoma Vilniuje

SUNKVEŽIMIŲ NAVIGATORIUS Galaxy TAB Primo TRUCK 2013

Mikroautobusų nuoma

Žiema dar nesibaigė: kokių klaidų išvengti vairuojant?

STRAIPSNIAI

Sunkiai pastebimi motociklininkai

Padangų laikymo sąlygos

Ar saugu pirkti nenaudotas, tačiau prieš kelerius metus pagamintas padangas?

Sniego grandinių pasirinkimas

Mokslas apie teisingą pavarų perjungimą

Stabdžių suportų dažymas

Saugos pagalvių servisas
Padangos
Padangos, ratlankiai
  • dideli ratlankiai
    Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?
  • „Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  Epadangos24.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.