• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Žydrūnas Savickas atskleidė, kokie trys dalykai automobilyje jam svarbiausi

Dar prieš kelerius metus automobilių pardavėjai neslėpė, kad į saloną užsukusius naujos transporto priemonės besižvalgančius pirkėjus tekdavo šviesti ir aiškinti apie klimato kontrolės paskirtį, laisvų rankų įrangos naudą ar pastovaus greičio palaikymo sistemos veikimą. O dabar pokyčiai – esminiai, mat apie daugelį komfortą užtikrinančių sistemų pirkėjai net nebeklausia, nes laiko jas savaime suprantamomis.

Pavyzdžiui, anksčiau dar domėdavosi, ar nusižiūrėtame automobilyje yra oro kondicionierius. Dabar, tikina pardavėjai, tokių klausimų nebeliko, mat jis, savaime suprantama, privalo būti. Taip pat pirkėjai teiraujasi, ar yra klimato kontrolė, ir prašo ne vienos, o bent dviejų zonų.

Automobilių pardavėjai prisimena, kad dar neseniai tekdavo aiškinti, kuo klimato kontrolės sistema skiriasi nuo kondicionieriaus, dabar pirkėjai subtilybes paaiškinti gali patys.

Tarp privalomų atributų be jokių klausimų ar diskusijų atsiduria laisvų rankų įranga bei galimybė prijungti telefoną prie automobilio sistemų. Dažnai į norimos komforto įrangos sąrašą galima būtų įtraukti ir šildomas sėdynes, kurios kartais tampa diskusijų pagrindu.

Kaip aiškina specialistai, vieniems šildomos sėdynės labai patinka, kiti jas vertina kaip galimybę susirgti, kai po ilgos kelionės įšilusia nugara išlipama į žvarbų orą. Vis dėlto daugelio gamintojų atstovai, užsakydami automobilius į savo sandėlį, komplektuoja juos su šildomomis sėdynėmis. Kaip teigia žinovai, jos papildomai kainuoja tik kelis šimtus eurų, tačiau naujo automobilio pirkėjui geriau jas turėti ir neįjungti, jei nėra noro, nei neturėti ir norėti.

Trys favoritės

Stipriausias pasaulio žmogus Žydrūnas Savickas, pasakodamas apie jam aktualiausias komforto sistemas automobilyje, pirmiausia mini būtent šildomas sėdynes. Pasak jo, nors dabar atšilo, vis dėlto žiemą ir šaltesnėmis dienomis – tai itin vertinamas priedas. Miesto visureigį „Peugeot 5008“ vairuojantis stipruolis pabrėžia, kad geriausia šio automobilio šildomų sėdynių savybė, kitaip nei daugelio bandytų modelių, ta, kad itin greitai įšyla.

Komforto prideda ir dviejų zonų klimato kontrolės sistema. Paaiškėja, kad Ž. Savickas dažniausiai vairuotojo pusėje nustatęs kitokią temperatūrą nei keleiviams.

„Man nepatinka, kai automobilyje pernelyg šilta, o dauguma mano keleivių mieliau renkasi kur kas aukštesnę temperatūrą. Tad nustatau skirtingas“, – šypteli sportininkas.

Galiausiai nė dienos Ž. Savickas neišsiverstų be sistemos, kurią daugelis lietuvių įvardija kaip būtiną, – laisvų rankų įrangos. Kaip aiškina jis pats, telefoną su automobiliu susieja vos į jį įlipęs.

„Įprastai visiškai neturiu laiko pokalbiams telefonu, todėl stengiuosi visiems ir visur paskambinti, kai vairuoju“, – kalba galiūnas. Jis kelyje kasdien praleidžia nemažai laiko, nes gyvena daugiau nei pusšimtis kilometrų nuo savo darbo Vilniuje, tad metinė jo automobilio rida neretai pasiekia 40 ar 50 tūkstančių kilometrų.

Žino ne viską

Nesikeičia viena: pirkdami naują automobilį pirkėjai pirmiausia mano apie tai, kad jis – kur kas saugesnis nei ankstesnis. Vis dėlto toli gražu ne apie visas su saugumu susijusias sistemas jie žino. Pavyzdžiui, akcentuoja naujų automobilių pardavėjai, pastovaus greičio palaikymo sistemos, vadinamosios kruizo kontrolės, jau gerai pažįstamos, o analogikos, tik adaptyvios sistemos – ne.

Automobilių pardavėjai Lietuvoje išduoda, kad apie sistemą, gebančią reaguoti į priešais esančią transporto priemonę ir prisitaikyti prie jo važiavimo greičio, jei reikia – saugiai sulėtinti, dar reikia aiškinti. Dažniausiai prireikia ir bandomojo važiavimo, tačiau po jo dauguma lieka apstulbę. Specialistai pabrėžia, kad adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema veikia drauge su „Active City Brake“, galinčia važiuojant iki 40 km/val. greičiu automatiškai sustabdyti automobilį, jei priešais atsiranda netikėta kliūtis, pavyzdžiui, kitas automobilis, dviratininkas ar pėsčiasis. „Peugeot“ pardavėjai teigia, kad ši sistema diegiama į maždaug kas šeštą Lietuvoje parduodamą jų atstovaujamo prekės ženklo automobilį.

Tiesa, pabrėžiama, minėtos sistemos nėra pigios, tad kol kas pagal jų pasirinkimą Lietuva dar kiek atsilieka nuo Estijos. Vis dėlto naujus automobilius parduodančios įmonės pastebi, kad į prekybos salonus užsukę pirkėjai ne tik klausia, bet ir vis dažniau papildo perkamos transporto priemonės įrangą saugumo elementais.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Kartlandas Max
Skaityti

Vilniuje įvyko oficiali ,,Kartlandas Max” kartodromo atidarymo šventė. Pamatykite kaip atrodo didžiausias vidaus kartodromas Baltijos šalyse!

Augintinis automobilyje
Skaityti

Lietuvos vairuotojai dažniau nei latviai ir estai augintinius automobiliuose palieka vienus

miegas prie vairo
Skaityti

Miegas prie vairo: kokie pagrindiniai ženklai ir kaip išvengti nelaimės?

Saugumas kelyje
Skaityti

Lietuvos automobilių kelių direkcija primena saugaus eismo taisykles: svarbiausia dalyvaujant eisme yra atidumas ir dėmesingumas

Nauji mokslo metai eismas
Skaityti

Nauji mokslo metai prasideda ir keliuose: kaip apsaugoti vaikus nuo nelaimių

Būk saugus, atidus ir sveikas
Skaityti

Lietuvos automobilių kelių direkcijos organizuotoje akcijoje „Būk saugus, atidus ir sveikas“ apsilankė daugiau kaip 5 tūkst. dalyvių

Plikos padangos pavojus kelyje
Skaityti

Kelyje paslysti galima ir vasarą: kaip saugiai važiuoti pilant lietui

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Renkantis naują automobilį jo poveikis aplinkai svarbus tik 17 proc. gyventojų

Elektromobiliai Lietuvoje
Skaityti

Naujausia statistika: Lietuvos keliais rieda daugiau nei 16 tūkst. elektromobilių

Juodosios dėmės keliuose
Skaityti

Juodąsias dėmes Lietuvos keliuose trina ir žiedinės sankryžos, ir greičio matuokliai

M. Švaikauskas
Skaityti

Vilnių ir Uteną jungianti „betonkė“ per dvejus metus virs vienu moderniausių šalies kelių: papasakojo apie vykstančius darbus

autobusų ir troleibusų parkų atnaujinimas
Skaityti

Lietuvos miestai atnaujina autobusų ir troleibusų parkus: dėmesys – keleivių patogumui ir ekologijai

Elektromobiliai parama
Skaityti

Viešąjį sektorių rinktis elektromobilius skatins 38 mln. eurų ES investicijos

Dviračių takų plėtra
Skaityti

Pėsčiųjų ir dviračių takų plėtra: gyventojai dviratį ima matyti ne tik kaip laisvalaikio priemonę

Ignitis ON
Skaityti

„Ignitis ON“ elektromobilių įkrovimo tinklo plėtra: pirmosios įkrovimo stotelės prie „Maxima“ parduotuvių

Sustojimai pagal pareikalavimą
Skaityti

Kauno viešajame transporte startavo naujovės – sustojimai „pagal pareikalavimą“

Auto įvikio draudimo išmoka
Skaityti

užmiesčio keliai
Skaityti

Siauri užmiesčio keliai žaloja automobilius ir kelia grėsmę žmonių sveikatai

NAUJIENOS

Lietuvos vairuotojai

Lietuvos vairuotojai pažeidėjus bando tramdyti patys, nesikreipdami į policiją

Kuro kainos

Saugokite gamtą ir piniginę: vos keliais paspaudimais jūsų išmanusis telefonas gali padėti sutaupyti išlaidas degalams

Elektriniai paspirtukai

Artėja paspirtukininkų nebaudžiamumo saulėlydis, bet ekspertai pasigenda būtiniausio sprendimo

Ignitis elektromobiliai

„Ignitis“ investuos iki 115 mln. eurų į elektromobilių tinklo plėtrą Baltijos šalyse 

Kelių naudotojo mokečių pakeitimai

Vyriausybė pritarė kelių naudotojo mokesčio pakeitimams

Navigacinės programėlės

Nepasimeskite eismo ribojimuose: 5 navigacinės programėlės užtikrinsiančios sklandų judėjimą gatvėmis NATO viršūnių susitikimo metu

PATARIMAI

Padangų tipai bei parametrai

Kondicionieriaus priežiūra

Automobilio poliravimas – kaip tai teisingai atlikti pačiam

vairuotojo pažymėjimas privalumai

Kodėl vairuotojo pažymėjimas būtinas: penki teisės vairuoti privalumai?

Kaip parduoti savo automobilį

Mikroautobusas su dirbtiniu intelektu: į „Mercedes-Benz“ V klasę montuojama MBUX sistema

PARTNERIO TURINYS

Žiema dar nesibaigė: kokių klaidų išvengti vairuojant?

Automobilis ir žiema – tai ne tik žieminės padangos

Automobilių nuoma Vilniuje ir kitur

Vaizdo registratorius

Automobilių stiklų keitimas, įdaužų remontas, poliravimas

„CityBee“: 2017-aisiais Lietuvoje įvyko automobilių dalijimosi paslaugos lūžis

STRAIPSNIAI

Techninė pagalba– būdas kaip apsidrausti nuo nemalonių situacijų kelyje

Kodėl svarbu atlikti antikorozinį padengimą?

Savaime užsidegančios medžiagos

5 klausimai, į kuriuos atsakę suprasite: reikia jums dygliuotų padangų ar ne

Automobilų dažų priežiūra

Suportų restauravimas

Saugos pagalvių servisas
Turbinų remontas
Padangos, ratlankiai
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
  • UltraGrip Performance 3
    „Goodyear“ pristato „UltraGrip Performance 3“
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.