• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Lengvas ir greitas: Renault pristato Clio Renaultsport 200 Turbo

Naujasis Renault Clio Renaultsport 200 Turbo bus lengvesnis ir greitesnis nei praeitos kartos modelis. Automobilio 1,6 litro turbininis keturių cilindrų motoras pasieks 200 AG ir 240 NM. Sukimo momento diapazonas bus gerokai didesniame apsukų intervale, nei buvo dabartiniame modelyje – nuo 1750 iki 5500 aps./min.

Renault tvirtina, kad naujasis Clio Renaultsport 200 galės iki 100 km/h startuoti per 6,7 s, t.y. 0,2 s greičiau nei senesnės kartos modelis. Oficialus automobilio svoris sieks 1204 kg, o tai yra 36 kg lengviau, nei iki šiol. Naujoji versija bus siūloma tik su šešių laipsnių dviejų sankabų pavarų dėže. Čia taip pat standartiškai bus sumontuotas Renaultsport diferencialas ir starto kontrolės sistema.

Viduje bus valdiklis, kuri leis rinktis tarp trijų važiavimo lygių – normalaus, sportinio ir lenktyninio. Šie nustatymai leis varikliui, akseleratoriaus pedalui, vairui ir ESP sistemai prisitaikyti prie vairuotojo norimo važiavimo stiliaus. Lenktyninėje padėtyje bus galima visiškai išjungti ESP ir sukibimo kontrolės sistemas.

Priekinių stabdžių dydis sieks 320 mm, o tuo tarpu galiniuose bus sumontuoti 312 mm stabdžių diskai. Automobilis galės būti „apautas“ 17 arba 18 colių diametro ratlankiais. Kiti išvaizdos elementai bus F1 stiliaus priekinis bamperis, galinis difuzorius bei dviguba išmetimo sistema.

Gamintojas teigia, kad automobilio apetitas degalams buvo sumažintas – 6,3 l/100 km ir 144 g/km CO2 emisija.

Automobilio viduje standartiškai bus montuojama Bluetooth prieiga telefonui, USB jungtis, septynių colių liečiamas ekranas su TomTom Live navigacija, beraktė sistema ir sportinės sėdynės.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • Automobilis
  • clio
  • Renault
Kiti įrašai
automobilių nuoma
Skaityti

Lengvųjų automobilių nuoma Lietuvoje

Toyota automobiliai
Skaityti

Populiariausios naudotų automobilių markės

Skaityti

Patogiausias būdas keliauti – ilgalaikė automobilių nuoma

Skaityti

Mikroautobuso nuoma: kurį pasirinkti?

Skaityti

Naujas tyrimas parodė, kurioje pasaulio šalyje vienam gyventojui tenka daugiausia automobilių

Skaityti

Kur ieškoti patikimų automobilių nuomotojų Kaune? 

Skaityti

Ar yra geriausias pasaulyje automobilis?

Skaityti

Automobilių pasirinkimą lemia instinktai

Skaityti

Rolls-Royce Wraith nustebins prabanga ir galia

Skaityti

„Lamborghini Gallardo“ šėlsmas miško kelyje

Skaityti

Mokslas apie teisingą pavarų perjungimą

Skaityti

BMW dizainas įvertintas prestižiniuose „red dot“ adovanojimuose

Skaityti

Atskleistos detalės apie elektrinį Volkswagen e-Up

Skaityti

“Ferrari” blokuoja naujojo Stratos gamybą

Skaityti

Dyzelinis hibridas bekelei

Skaityti

Specialus Caymann modelis

Skaityti

Saulės jėgainių turime, bet saule varomų automobilių dar teks palaukti

Skaityti

„Volkswagen“ pagamino „Golf“ superautomobilį, kurio vertė daugiau nei 12 milijonų litų

NAUJIENOS

Mercedes-AMG S klasė

Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

Automobilių sukčiai, kaip neapsigauti

Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

vairavimas keleivio komentarai

Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Vilnius Trakai viaduko remontas

Pradedamas remontuoti viadukas kelyje nuo Vilniaus į Trakus: numatomi eismo pokyčiai

Elektromobilių įkrovimo stotelės

Įkrovimo srityje atsiliekančiai Lietuvai – ekspertų perspėjimas

Eismo pralaidumas Vilniuje

Vilniaus padangėje – dažnesni dronų skrydžiai: renkami duomenys eismo pralaidumui gerinti

PATARIMAI

8 būdai, kaip išdžiovinti šlapią automobilį ne garaže

Padangos žiemai: nuo restauruotų iki dygliuotų. Kas geriau?

Top 10: dažniausios automobilio pirkimo klaidos

Bendri patarimai žiemos metu

Patarimai vairuotojui. Kaip teisingai stabdyti?

Priekabos vilklimo taisyklės

PARTNERIO TURINYS

Navigacijos (1 dalis)

Naujo automobilio nuoma Vilniuje

Testuojame produktą NANO DIAMOND SHIELD

Patarimai planuojantiems išsinuomoti automobilį

Kodėl naudotas dviratis – tarsi katė maiše?

Automobilių supirkimas šiauliuose

Priežastys, kodėl verta rinktis automobilių supirkimą Šiauliuose

STRAIPSNIAI

Važiuoti dviračiu dėvint šalmą – 6 kartus saugiau

Draudimas negalioja nepakeitus vasarinių padangų

Naujas ES padangų ženklinimas sudrebins padangų prekybą

Savadarbis transportas: bet ko įregistruoti nepavyks

Automobiliai, kurių remontas brangiausias

Kaip atpažinti kokybišką dujų montavimą?

Saugos pagalvių servisas
Padangos
Padangos, ratlankiai
  • dideli ratlankiai
    Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?
  • „Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.