• Kontaktai
  • Reklama
  • Pradžia
  • Patarimai
    • Visi patarimai
    • Priežiūra
    • Remontas
    • Verta sužinoti
    • Specialistas pataria
  • Straipsniai
    • Visi straipsniai
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
    • Automobilių dalys, įranga
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobilio remontas
    • Automobiliai, nuoma
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Sportas
    • Įdomu
  • Video
    • Patarimai
    • Pristatome
  • Partnerio turinys
Rezultatų nėra
View All Result
Automedia.lt
  • Pradžia
  • Patarimai
    • Visi patarimai
    • Priežiūra
    • Remontas
    • Verta sužinoti
    • Specialistas pataria
  • Straipsniai
    • Visi straipsniai
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
    • Automobilių dalys, įranga
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobilio remontas
    • Automobiliai, nuoma
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Sportas
    • Įdomu
  • Video
    • Patarimai
    • Pristatome
  • Partnerio turinys
Rezultatų nėra
View All Result
Automedia.lt
Rezultatų nėra
View All Result
Pradžia Straipsniai Automobilio remontas

Geometrija po remonto

1 min skaityti
Geometrija po remonto

Beveik po kiekvieno pakabos remonto, ypač pakeitus kai kurias vairo sistemos detales, būtina iš naujo sureguliuoti važiuoklės geometriją. Kai kurie mechanikai, užuot iš naujo atlikę  geometriją, iš tikrųjų ant varžtų sriegių tiesiog pažymi buvusius elementų nustatymus. Tai labai blogai.

Niekada negalima garantuoti, kad prieš remontą automobilio pakabos parametrai buvo tinkamai nustatyti. Be to, panaudotos naujos atsarginės detalės gali šiek tiek skirtis nuo buvusių  originalių, tada žymėjimas ant varžtų bus niekam tikęs. Automobilis, kurio geometrija blogai sureguliuota, blogiau valdomas, naudoja daugiau degalų (jo riedėjimo pasipriešinimas gerokai didesnis), jis blogiau stabdo. Nuvažiavus vos keliasdešimt kilometrų po neprofesionalaus remonto, galima sugadinti padangas.

Sumokėti 100– 200 litų už geometrijos sureguliavimą tikrai nebus beprasmiškos išlaidos. Atsižvelgiant į blogus kelius ir sunkias eismo sąlygas, kuriomis Lietuvoje eksploatuojami automobiliai, važiuoklės geometriją reikėtų tikrinti ne tik po pakabos remonto, bet ir profilaktiškai kartą per 1–2 metus, priklausomai nuo mašinos konstrukcijos. Kuo ji naujesnė, tuo dažniau reikia tikrinti.

Žymos: automobilio stabilumasgeometrijaratų geometrijaratų suvedimas

Kiti straipsniai

Kodėl svarbu atlikti antikorozinį padengimą?

Kodėl svarbu atlikti antikorozinį padengimą?
Automobilio remontas

Net ir naujutėlaitis, ką tik iš salono išvarytas automobilis po kurio prašysis remonto, jei su juo bus elgiamasi neatsakingai. Siekiant kuo ilgiau išlaikyti automobilį nepažeistą, vertėtų laiku pasirūpinti jo antikoroziniu padengimu. Kiek kainuoja antikorozinis padengimas? Skirtingas  automobilio dalis rūdys...

Skaityti

Tas saldus žodis „garantija“

Tas saldus žodis „garantija“
Automobilio remontas

Japoniškų automobilių gamintojai laikosi tokios "garantinės formulės" - 3 metai arba 100 tūkstančių kilometrų rida. Kiti gamintojai suteikia 2, 5 ar net 7 metų garantiją be ridos apribojimų. Taigi kas iš tiesų slepiasi po žodžiu "garantija". Beveik visi gamintojai,...

Skaityti

Automobiliai, kurių remontas brangiausias

Automobiliai, kurių remontas brangiausias
Automobilio remontas

Automobilis – tai išradimas, kuris pakeitė pasaulį. Dėka automobilių, galime daug greičiau keliauti, pamatyti daugybę šalių ir sutaupyti laiko. Vis dėlto, didėjant kuro kainai vis dažniau prieš užvedant automobilio variklį tenka pagalvoti apie išlaidas. Viena didžiausių automobilio eksploatavimo išlaidų...

Skaityti

Išoriniai variklio požymiai gali išduoti problemas ir sprendimus

Išoriniai variklio požymiai gali išduoti problemas ir sprendimus
Automobilio remontas

Visiems vairuotojams, mylintiems savo automobilius, žinoma, kad kompiuterinė diagnostika – patikimiausias, nors ir brangokas būdas nustatyti, kas atsitiko geriausio keturračio draugo varikliui. Tačiau taikliai atspėti, kas nutiko varikliui, galima ir nesiremiant diagnostika, o tik stebint išorinius variklio pokyčius. Jei automobilio...

Skaityti

Trumpai apie kompiuterinę autodiagnostiką

Trumpai apie kompiuterinę autodiagnostiką
Automobilio remontas

Pasak visagalės vikipedijos, per pastaruosius pusantrų metų buvo pristatyta daugiau nei 70 naujų automobilių modelių – visi vienas už kitą modernesni. Kartais tiesiogine prasme, visi mechaniniai manevrai vykdomi vienu mygtuko paspaudimu. Tačiau kasmet augant automobilių kompiuterizacijai, sudėtingėja ir automobilių...

Skaityti

Kodėl genda stabdžiai?

Kodėl genda stabdžiai?
Automobilio remontas

  STABDŽIŲ SKYSČIO TRŪKUMAS IR BLOGA JO KOKYBĖ!   Stabdžių sistema dėl mechaninio ir aplinkos poveikio, gali pasidaryti nesandari. Ypač pažeidžiamos yra guminės stabdžių sistemos dalys. Laiku nepastebėjus, kad išsiplėtimo bakelyje trūksta stabdžio skysčio, sistemoje kaupiasi oras. Nepašalinus oro...

Skaityti

Be važiuoklės – nevažiuosi !

Be važiuoklės – nevažiuosi !
Automobilio remontas

Dažnai nesuvaldyto automobilio kelyje ar išlūžusio rato priežastis, tai neprižiūrėtos automobilio važiuoklės pasekmė. Norėdami užbėgti šiems įvykiams už akių, važiuojant nelygiu keliu ar didesniu greičiu, turime atkreipti dėmesį į pirmuosius įspėjamuosius signalus, pasireiškiančius nemaloniais garsais automobilyje (bildesys, ūžesys, cypimas,...

Skaityti

Dėl važiavimo į kairę ne visada kaltas tik vairuotojas!

Dėl važiavimo į kairę ne visada kaltas tik vairuotojas!
Automobilio remontas

Vasara, ruduo, žiema ar pavasaris – nepriklausomai nuo metų laiko mes kelyje, o saugumas bei komfortas visada nulemia mūsų kelionės sėkmę. Sunku patikėti, kad yra lengvas būdas padėti sau kelyje, tačiau geriau paieškojus jį atrasti visai nesunku. Jums tereikia...

Skaityti

Ratų suvedimas, išvirtimas, geometrijos nustatymas

Ratų suvedimas, išvirtimas, geometrijos nustatymas
Automobilio remontas

Anksčiau ar vėliau ratų suvedimą - išvirtimą būtina daryti kiekvienam automobiliui. Tam gali būti įvairių priežasčių: važiuoklės elementų susidėvėjimas, neseniai atliktas vairo sistemos remontas, pakabos remontas, avarijos pasekmės, sezoninis padangų keitimas ir t.t. Ratų suvedimas - išvirtimas tai ratų...

Skaityti

Automobiliu susirūpinama, kai šis sugenda arba prieš techninę apžiūrą

Automobiliu susirūpinama, kai šis sugenda arba prieš techninę apžiūrą
Automobilio remontas

Didžioji dalis Lietuvos vairuotojų automobilio technine būkle susirūpina, jei kas nors sugenda arba prieš techninę apžiūrą. Rinkdamiesi autoservisą, lietuviai pasikliauja draugų rekomendacijomis. Apklausa parodė, kad lietuviai susirūpinti automobiliu linkę tik iškilus problemai. Kaip teigia rinkos tyrimų bendrovės „GfK CR...

Skaityti
Rodyti daugiau

manosveikata.lt    statybajums.lt    verslo.tv    skaitome.lt    kelioniuklubas.lt

Partneriai: naujos-padangos.lt

© 2010-2020 Automedia.lt Visos teisės saugomos.

Rezultatų nėra
View All Result
  • Pradžia
  • Patarimai
    • Visi patarimai
    • Priežiūra
    • Remontas
    • Verta sužinoti
    • Specialistas pataria
  • Straipsniai
    • Visi straipsniai
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
    • Automobilių dalys, įranga
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobilio remontas
    • Automobiliai, nuoma
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Sportas
    • Įdomu
  • Video
    • Patarimai
    • Pristatome
  • Partnerio turinys

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In