• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Automobiliuose per trejus metus turės atsirasti įranga, automatiškai pranešanti apie avarijas

Per trejus metus Lietuvoje turi būti įdiegta sistema, kai automobiliuose įmontuoti įrenginiai automatiškai praneša apie eismo įvykius ir iškviečia pagalbą.

Pasak vidaus reikalų ministro Dailio Alfonso Barakausko, šiam ir kitiems su pagalbos tarnybų informavimo sistemų integravimu susijusiems darbams reikia 60 mln. litų.

„Tam, kad būtų įdiegtos pilnos funkcijos, kurios yra numatytos, įskaitant ir naująją funkciją, tai yra e-call – ta, kurią turėtų daryti Susisiekimo ministerija“, – pirmadienį žurnalistams sakė ministras.

„Tuo atveju, jeigu kurioje nors Lietuvos teritorijos vietoje įvyksta avarija, nelaimingas atsitikimas, kad automatiškai automobilinis praneštų apie tą vietą, kurioje jis yra ir kokio sunkumo įvyko susidūrimas“, – apie planuojamos vadinamosios e-call sistemos veikimą kalbėjo jis.

Bendrojo pagalbos centro viršininkas Artūras Kedavičius savo ruožtu žurnalistams sakė, kad e-call sistemą Lietuvoje reikia kurti nuo pradžių, kol kas šioje srityje nieko nepadaryta. Jo teigimu, pagal europinius reikalavimus sistema turi pradėti veikti nuo 2015 metų.

„Lietuvoje trūksta praktiškai pradžios, Lietuvos teisės aktuose e-call neegzistuoja. Praeitos Vyriausybės programoje buvo priemonės, susijusios su e-call, bet jos nebuvo įgyvendintos. Jį pirmiausia reikia legalizuoti Lietuvoje, kad toks veiktų“, – sakė jis.

Ministro teigimu, dar vienas artimiausiu metu spręstinas klausimas – greitosios medicinos pagalbos dispečerinių integravimas į bendrą pagalbos sistemą.

„Buvo visiškai nespręsti santykiai su Sveikatos apsaugos ministerija, kadangi turėtų būti Lietuvos piliečiui patogu, kad jis į vieną vietą paskambinęs gautų visas paslaugas, kurios yra susietos su sveikata, gyvybe ir su turtu. Tai yra ir greitoji pagalba, ir priešgaisrinė ir, be abejo, policija“, – aiškino ministras.

Anot A.Kedavičiaus, šių sistemų susiejimui trūksta politinio ryžto, o ne pinigų.

„Lietuvoje turi likti vienas numeris 112, o prieš tai visi dabar galiojantys pagalbos tarnybų numeriai turi būti nukreipti į Bendrąjį pagalbos centrą. Šiandien 03, 103, 033 nenukreipti į Bendrąjį pagalbos centrą, į juos atsako tiesiai greitosios dispečerinė (…). Dabar du ministrai – sveikatos apsaugos ir vidaus reikalų – sutarė, kad tam klausimui spręsti sudaryta tarpžinybinė grupė“, – po pasitarimo žurnalistus informavo A.Kedavičius.

2012 metais BPC regioniniais skyriai pagalbos skambučius administravo 57 savivaldybių teritorijoje, kurioje gyvena beveik 97 proc. visų Lietuvos gyventojų.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • automatinis pranešimas apie avariją
  • avarijos
  • nauja automobilių įranga
Kiti įrašai
Automobilio gedimai
Skaityti

Dažniausi automobilių gedimai: kaip rasti ir sutvarkyti?

Telefonas automobilyje
Skaityti

Kokią įrangą reikia turėti norint naudotis telefonu automobilyje?

Automobilio alyva
Skaityti

Kodėl svarbu pasirūpinti variklio alyva? Atlieka net 7 funkcijas

Audi A4
Skaityti

Audi A4 bei Audi A4 S-Line (2019): ryškūs komplektacijų skirtumai, padedantys atsiskleisti tiek sedanams, tiek ir universalams

automobilio kėbulo rūdžių remontas
Skaityti

Surudijęs kėbulas – ką daryti ir kur kreiptis

automobilio posūkio signalo remontas / keitimas
Skaityti

Sugedusio automobilio posūkio remontas

automobilio oro filtro keitimas
Skaityti

Kaip žinoti, kad laikas keisti oro filtą?

automobilio oro nukreipėjas
Skaityti

Automobilio oro nukreipėjo paskirtis

automobilių nuoma
Skaityti

Lengvųjų automobilių nuoma Lietuvoje

Autoelektrikas
Skaityti

Kokiems automobilio gedimams reikia autoelektriko paslaugų?

dideli ratlankiai
Skaityti

Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?

Toyota automobiliai
Skaityti

Populiariausios naudotų automobilių markės

Skaityti

„Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams

Skaityti

Patogiausias būdas keliauti – ilgalaikė automobilių nuoma

Skaityti

Pagalbinės technologijos prie vairo: kokios 5 sistemos ypač pravers ilgesnėje kelionėje?

Skaityti

Padangų keitimo sezonui artėjant: kur dėti senąsias, kad neterštume gamtos ir išvengtume baudos?

Skaityti

Mikroautobuso nuoma: kurį pasirinkti?

Skaityti

Naujas tyrimas parodė, kurioje pasaulio šalyje vienam gyventojui tenka daugiausia automobilių

NAUJIENOS

Automobilių sukčiai, kaip neapsigauti

Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

vairavimas keleivio komentarai

Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Vilnius Trakai viaduko remontas

Pradedamas remontuoti viadukas kelyje nuo Vilniaus į Trakus: numatomi eismo pokyčiai

Elektromobilių įkrovimo stotelės

Įkrovimo srityje atsiliekančiai Lietuvai – ekspertų perspėjimas

Eismo pralaidumas Vilniuje

Vilniaus padangėje – dažnesni dronų skrydžiai: renkami duomenys eismo pralaidumui gerinti

motociklai

Dviratės transporto priemonės sugrįžo: atidumo egzaminą laiko visi

PATARIMAI

vairuotojo pažymėjimas privalumai

Kodėl vairuotojo pažymėjimas būtinas: penki teisės vairuoti privalumai?

Automobilio remontas gali atsieiti pigiau

Vilniuje – mažiau rezervuotų parkavimo vietų

Ką reikėtų patikrinti naudoto automobilio variklyje?

Automobilio poliravimas – kaip tai teisingai atlikti pačiam

Patarimai keliaujantiems: kad kelionės būtų sėkmingos

PARTNERIO TURINYS

Patarimai planuojantiems išsinuomoti automobilį

Automobilių stiklų keitimas, įdaužų remontas, poliravimas

Nebrangi automobilių nuoma Vilniuje

Taxi Vilniuje: mobiliųjų programėlių privalumai

Tinkamiausių ratų montavimo staklių pasirinkimas: aspektai, kuriuos reikia įvertinti

Mikroautobusų remontas Vilniuje

STRAIPSNIAI

Vairuotojai turi saugotis stipraus vėjo

Alyvos keitimas – tai pagrindinė techninės priežiūros operacija

Kada reikia keisti tepalus?

Svarbiausia automobilio dalis vasarą – kondicionierius

Apie GPS

Lietuviškas vairuotojo pažymėjimas užsienyje: klausimai ir atsakymai

Saugos pagalvių servisas
Turbinų remontas
Padangos, ratlankiai
  • dideli ratlankiai
    Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?
  • „Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  Epadangos24.lt / autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.