• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Kapitalinis variklio remontas per 30 min.

Automobilio remontas važiuojant

Šiandieną  rinkoje  matome daug produktų ir technologijų žadančių sutaupyti degalų suvartojimą  ar sumažinti   išmetamų teršalų kiekį , deja, dažnai tai nesertifikuoti produktai, kuriuos lydi tušti pažadai, nusivylimas  ir pinigų švaistymas….

Tad negi visi alyvos priedai pasmerkti ir negali duoti rezultatų bei realios naudos?

RVS Technology ® atstovai  teigia, kad šio produkto veikimas akivaizdus.  RVS Technology ® – nauda patvirtinta TÜV SÜD Automotive GmbH (Vokietija) bandymų rezultatais, kurie  patvirtino, kad panaudojus šią technologiją sumažėja automobilio kuro sąnaudos ir išmetamųjų teršalų kiekis.

Tai nėra vienas iš daugelio  priedų skirtų  pagerinti alyvos savybes.

RVS Technology ® – patentuotas, bandymais patvirtintas kitokio veikimo principo nanotechnologijos produktas sukurtas Suomijoje.

RVS Technology ® nuo tepalų priedų skiriasi tuo, kad nekeičia tepalo savybių, o padengia mechanizmą metalo keramika ,sudarydamas  naują itin atsparų ir  vientisą  ferosilikatinį  mechanizmo paviršių , kurio danga siekia iki 1,1 mm storio, ko pasekoje, trinties koeficientas be tepalo sumažėja nuo  0,12 – 0, 18 µ (neapdoroto paviršiaus trinties)  iki  0,003 – 0,007 µ (RVS Technology ® apdoroto paviršiaus trinties) t.y  fiksuojamas trinties sumažėjimas  nuo 26 iki 40 kartų !

Atlikus bandymus, po  mechanizmo apdirbimo RVS Technology ® – fiksuojamas kuro sąnaudų sumažėjimas –  5 %- 20%,  galios padidėjimas min 5 %,  kompresijos atstatymas, sumažėja išmetamų dujų (CO ir CH kiekis) iki 2-3 kartų , sumažėja variklio vibracija ir triukšmas.  Mechanizmai tampa atsparesni ir ilgaamžiškesni.

RVS Technology® skirta variklių, greičių dėžių, vairo stiprintuvų ir kitų mechanizmų atnaujinimui, bei jų darbinių ir techninių savybių pagerinimui.

Produktas taip pat puikiai tinka motociklų grandinėms, šaunamiesiems ginklams,vėjo jėgainėms, kuro pompoms kitiems mechanizmams, kuriuose naudojama alyva trinčiai tarp dviejų paviršių sumažinti. Tiesa, su vienintele sąlyga, kad bent vienas iš apdorojamų paviršių  sudėtyje turi plieno.

RVS Technology ®panaudojus  statybinei technikai , sunkiajam transportui jų tarnavimo amžius prasitęsia iki 5-6 metų  nenaudojant papildomų resursų  remontui.  Daugelis komercinio transporto parkų valdytojų nenaudoja priedų manydami, kad jie užteršia tepalų sistemą, sudarydami nuosėdas ir apnašas neduodami jokios naudos.  Iš esmės kitokio veikimo RVS Technology ® – neturi sudėtyje sunkiųjų dalelių turinčių molibdeno-nikelio priedų, kurie gali turėti šalutinių poveikių. RVS Technology® – visiškai saugus ir nesukeliantis šalutinių reiškinių naujos kartos gaminys. Šis produktas netirpsta jokiame skystyje , tame tarpe , nei degaluose ,nei tepaluose , bet dera  su visais jų tipais.

Kaip jis veikia?

Dauguma besitrinančių paviršių nėra idealiai lygūs , turi savo formose aštrių kampų. Darbo metu mechanizmai dėvisi ir tepimo sistemoje atsiranda mikro dalelių, kurios nepasišalina filtrų pagalba. Paspartėja mechanizmų dėvėjimosi procesas. Nuskilusios metalo dalelytės (dėvėjimosi produktas) patenka į tepimo sistemą. Aukštose darbo temperatūrose dalelės sukelia kibirkštis. Sukeltos labai aukštos temperatūros taškuose degina alyvą.

RVS Technology ® – naujas būdas greičiau, pigiau ir patikimiau remontuoti susidėvėjusius automobilių, motociklų ir kitus mechanizmus jų neardant.

RVS Technology ® – sukurtas procesas ne tik atstato technines mechanizmų savybes, bet ir pagerina jas. Panaudojus šią technologiją galite greitai restauruoti susidėvėjusius variklius, greičių dėžes, vairo stiprintuvus, kuro siurblius, reduktorius ir kitus mechanizmus.

Vienas iš šios technologijos privalumų yra tai, kad atliekant atnaujinimą, nereikia ardyti ir iš naujo surinkti mechanizmo, taigi, išvengsite papildomų išlaidų remonto darbams, turint tik minimalias technines galimybes.

RVS Technology ® – produktų dalelės yra pakankamai didelės palyginus su tais mikro įtrūkimais ir nuskilimais, kurie atsiranda normaliu dėvėjimosi metu. Dėl to jos nepasišalina iš variklio. Mechanizmų darbo metu aukšta temperatūra ir trintis aktyvuoja RVS Technology ® daleles. Medžiagų kontakto vietose temperatūra padidėja iki 900 – 1400°C ir tai sukelia cheminę reakciją, kuri labai panaši į metalo lydimąsi. Šis naujai susiformavęs sluoksnis ir vadinamas ferosilikatu arba kitaip – metalo keramika. Prieš susiformuojant metalo keramikos paviršiui,

įvyksta taip vadinamas valymo procesas. Prilipęs prie detalių purvas RVS Technology ® dalelių

pagalba yra nuvalomas nuo paviršių ir pašalinamas per tepimo sistemos filtrą.

Jei valymosi procesas vyksta sklandžiai, apdorojamo mechanizmo darbas pagerėja jau po pirmos valandos, nes po valymosi proceso prasideda metalo keramikos formavimas nusidėvėjimo zonose. Tokiu būdu RVS Technology ® sustabdo dėvėjimosi procesą ir atkuria susidėvėjusias vietas. Trinties koeficientas tarp dviejų metalo keramikos sluoksnių yra kelis šimtus kartų mažesnis nei metalinių paviršių, tokiu būdu sumažėjus trinčiai, sumažėja temperatūra.

RVS Technology ® naudojimas automobilių varikliams:

Norint pasiekti maksimalių rezultatų naudojamas dviem etapais:

-panaudojus RVS pirmą kartą nuvažiuoti 300-400 km

-nuvažiavus minėtą atstumą, pakeisti alyvą, ir panaudoti RVS antrą kartą.

Mechanizmas pasidengia metalo keramika ir atsinaujina nuvažiavus vidutiniškai 1500 -2000km. Atnaujinto mechanizmo parametrai ir savybės išlieka 100 000km ir daugiau.

Produktas ištirtas ir patentuotas, atlikti tyrimai įrodė- nei karto RVS Technology ® naudojimas nebuvo gedimo priežastimi. RVS Technology ® naudojimas rezultatyvus ir visiškai saugus tai patvirtina ir TÜV SÜD Automotive GmbH (Vokietija) atlikti bandymai ir tyrimai.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • Kapitalinis variklio remontas
  • rvs
  • variklio remontas
Kiti įrašai
Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kas yra automobilio veiklos nuoma?

Padangų svarbiausi parametrai
Skaityti

Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?

Žieminių padangų pasirinkimas
Skaityti

Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti

Valytuvai
Skaityti

Kodėl cypia valytuvai?

Tunelinė automobilių plovykla
Skaityti

Tunelinė automobilių plovykla – skubantiems

Hibridiniai automobiliai
Skaityti

Kodėl įkraunami hibridiniai automobiliai tokie brangūs?

Automobilio kėbulo dažymas
Skaityti

Automobilio kėbulo dažymas: verta tuo užsiimti patiems ar geriau vykti į autoservisą?

Akumuliatoriai automobiliams
Skaityti

Geriausio akumuliatoriaus paieškos: kaip išsirinkti tinkamą akumuliatorių automobiliui?

Automobilių dalys
Skaityti

Automobilių dalys: kaip nelikti apgautam perkant?

UltraGrip Performance 3
Skaityti

„Goodyear“ pristato „UltraGrip Performance 3“

Padangos
Skaityti

Patarimai, kurie padės tausoti padangas

Padangų keitimo laikas
Skaityti

Vėl atėjo padangų keitimo metas: ar žinote, kaip jas tinkamai sutvarkyti?

Aukštos kokybės garsas automobilyje
Skaityti

Aukštos kokybės garsas automobilyje

Automobilio gedimai
Skaityti

Dažniausi automobilių gedimai: kaip rasti ir sutvarkyti?

Telefonas automobilyje
Skaityti

Kokią įrangą reikia turėti norint naudotis telefonu automobilyje?

Automobilio alyva
Skaityti

Kodėl svarbu pasirūpinti variklio alyva? Atlieka net 7 funkcijas

Audi A4
Skaityti

Audi A4 bei Audi A4 S-Line (2019): ryškūs komplektacijų skirtumai, padedantys atsiskleisti tiek sedanams, tiek ir universalams

automobilio kėbulo rūdžių remontas
Skaityti

Surudijęs kėbulas – ką daryti ir kur kreiptis

NAUJIENOS

Vairavimas per plikledį

Įspėja dėl plikledžio – kasmet fiksuojama keliskart daugiau eismo įvykių: patarė, kaip elgtis kelyje

Techninė automobilio apžiūra

Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos pranešimas: „Liberalai siūlo leisti techninę apžiūrą atlikti visuose sertifikuotuose autoservisuose“

Keanu Jensen

Nepaprasta „Formulės-1“ „Brawn GP“ ekipos kelionė

Automobilių privalomas draudimas

Automobilio privalomasis draudimas: kada žala gali būti išieškoma iš vairuotojų ir kokie įvykiai – nedraudžiamieji?

LTOU elektromobiliai

Lietuvos oro uostai modernizuoja savo automobilių parką – persės į elektromobilius

Lietuvos automobilių kelių direkcija

Lietuvos automobilių kelių direkcijoje pokyčiai: nauja vadovų komanda ir organizacinė struktūra

PATARIMAI

Kaip prižiūrėti valytuvus

vairavimas saulės spiginimas

Pavasario saulės apakinti: kas vairuotojus apsaugos nuo eismo nelaimių

Patarimai, Kaip vasara taupyti degalus

Specialisto patarimai parduodantiems automobilį: kaip jį sutvarkyti, kad atrodytų lyg ką tik iš salono?

vairavimo mokykla

Kaip atskirti gerą vairavimo mokyklą, nuo prastos vairavimo mokyklos?

Vairavimo instruktorius pataria: kaip paruošti automobilį žiemai ir išvengti neplanuotų išlaidų

PARTNERIO TURINYS

Į Lietuvą atkeliauja Gladiator®!

Kaip įsigyti tinkamą dviračio laikiklį?

Kada keičiamos padangos?

Kėbulo virinimo darbai Vilniuje

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

Lengvųjų automobilių padangų rinka

STRAIPSNIAI

Automobilio plovimas be vandens

Nuo sukčių kasmet nukenčia šimtai automobilių pirkėjų. Kaip to išvengti?

Važiuoti dviračiu dėvint šalmą – 6 kartus saugiau

Alyvos keitimas – tai pagrindinė techninės priežiūros operacija

Naujoji „Audi“ koncepcija – su lazeriniais žibintais

Mopedo vairuotojo pažymėjimas – nuo 15 metų

Saugos pagalvių servisas
Turbinų remontas
Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.