• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Prancūziškas ar vokiškas automobilis?

Iškart perspėju, kad šis straipnis nebus skirtas iškelti ar sumenkinti konkretų automobilį ar jo markę.

Visi žinome, kad lietuvių liaudies automobiliai yra: Volkswagen, Audi, BMW. Lietuviai pamiršta tokias mašinas kaip Ford, Opel, Renault, Peugeot. Tik nežinau kodėl. Tiek “liaudies mašinos”, tiek tie patys Ford ir Opel yra vokiečių gamybos, tačiau vertinami nevienodai. Renault ir Peugeot iškart nurašomi dėl jų kilmės šalies – Prancūzijos. Mat lietuvių manymų šie automobiliai dažnai genda (tiek jų elektronika, tiek jų varikliai). Galiu pasakyti tik tiek, kad genda visi automobiliai, kurie daugiau ar mažiau manau neįmanoma nustatyti. Viskas priklauso nuo automobilio stovio (ar jis buvo prižiūrėtas, saugomas nuo keliuose esančių duobių, keičiami tepalai ir t.t.). Pirkdami automobilį į jo vidų “neįlysime”, t.y. nesužinosime koks yra variklio stovis (juk variklis yra automobilio širdis. Jei automobilis neturi geros širdies, jo kūnas bus bevertis). Rida retai kada parodo realią automobilio būklę, nes spidometrai dažniausiai būna atsukti.

Taigi, vokietis ar prancūzas? Palyginkime kelis konkrečius atvejus: automobilį grįžusį iš Vokietijos ir Prancūzijos (nepamirškime, kad Vokietijoje apstu ir prancūziškų automobilių, t.y. jei mašina Renault Espace, ji gali būti eksplotuota Vokietitoje, o ne Prancūzijoje). Kiek teko matyti atvejų, tai visais atvejais mašina grįžusi iš Vokietijos buvo tvarkingesnė negu iš Prancūzijos. Manau, kad vokiečiai prižiūri savo transporto priemonę, – negaili jai nei laiko, nei pinigų. O automobiliai grižę iš Prancūzijos, dažniausiai būna gan daug apibraižyti, ištrintas vidus, pradegintos sėdynes ir pan. Žinoma pasitaiko ir gerų atvejų, juk pilna visokių žmonių. Norėjau pasakyti tik tiek, kad vokiečiai dažniau būna tvarkingesni, negu prancūzai. Todėl perkant prancūzišką automobilį reikia atkreipti dėmesį į jo nusidėvėjimą (jeigu automobilio vidus ištrintas, sėdynės prarukytos, tai didelė tikimybė, kad ir transporto priemonės variklis bei važiuoklė nebuvo tinkamai prižiūrėta).

Sakoma, kad prancūziškų mašinų dyzeliniai varikliai nelaiko (konkretus atvejis – Renault DCI varikliai). Galiu pasakyti tik tiek, kad tai yra visiška nesąmonė. Šitas identiškas variklis stovi Nissan automobiliuose. O ar kam nors teko matyti daug Nissan’u su “užlinkusiais” varikliais? Manau ne. Vėlgi, viskas priklauso nuo žmonių. Prancūzai nemėgsta tepalų keitimų (teko remontuoti keletą Renault su “užkalusiais” varikliais. Spėkit, ką radom vietoj tepalo? Ogi tepalo košę…) Tereikia laiku keisti tepalus, neduoti varikliui daug apsukų, kai jis nepasiekęs darbinės temperatūros (beje dyzeliniai varikliai niekada ir nemėgo didelių apsukų… ir jų galios pikas būna maždaug ties 3k rpm, o benzininių ties 5-6k rpm).

Kaina. Prancūziškų (Renault, Peugeot) kaina ryškiai skiriasi nuo vokiškų (VW, BMW etc). Mano objektyvia nuomone pirkdami VW, BMW ar Audi trečdalį ar ketvirtadalį pinigų sumokame už pavadinimą, o ne už mašiną. Tarkim mūsų biudžetas yra 5 tūkst. eurų. Pažiūrėkim kokių metų prancūzą ir kokių metų vokietį galime nupirkti už tuos pinigus… Na pagaminimo data skirsis bent 3-4 metais, kaip minimum (prancūziškas auto bus naujesnis, vokiškas – senesnis). Naujesnės mašinos pliusai: rida bus mažesnė, – tai faktas kaip blynas (kaip ir sakiau spidometru nepasikliaukim, nes jie dažnai būna atsukti), geresnio stovio kėbulas (na rūdis pamatysim tikrai po daugiau metų), naujesnis interjeras, geresnė komplektacija (aišku kartais būna ir atvirkščiai).

Kolkas tiek minčių atėjo į galvą, kai prisiminsiu ką nors dar apie tai, – papildysiu. Na o galui noriu pasakyti tik tiek: pagalvokit norit pirkti pavadinimą ar patį automobilį? Nesvarbu ar tai vokiškas auto, ar prancūziškas, – jei nusipirksit prižiūrėtą ir patys prižiūrėsit, jis jums tarnaus ilgai.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • auto pardavimas
  • auto pirkimas
  • kaip išsirinkti automobilį
  • naudotas automobilis
Kiti įrašai
Automobilio gedimai
Skaityti

Dažniausi automobilių gedimai: kaip rasti ir sutvarkyti?

Telefonas automobilyje
Skaityti

Kokią įrangą reikia turėti norint naudotis telefonu automobilyje?

Automobilio alyva
Skaityti

Kodėl svarbu pasirūpinti variklio alyva? Atlieka net 7 funkcijas

Audi A4
Skaityti

Audi A4 bei Audi A4 S-Line (2019): ryškūs komplektacijų skirtumai, padedantys atsiskleisti tiek sedanams, tiek ir universalams

automobilio kėbulo rūdžių remontas
Skaityti

Surudijęs kėbulas – ką daryti ir kur kreiptis

automobilio posūkio signalo remontas / keitimas
Skaityti

Sugedusio automobilio posūkio remontas

automobilio oro filtro keitimas
Skaityti

Kaip žinoti, kad laikas keisti oro filtą?

automobilio oro nukreipėjas
Skaityti

Automobilio oro nukreipėjo paskirtis

automobilių nuoma
Skaityti

Lengvųjų automobilių nuoma Lietuvoje

Autoelektrikas
Skaityti

Kokiems automobilio gedimams reikia autoelektriko paslaugų?

dideli ratlankiai
Skaityti

Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?

Toyota automobiliai
Skaityti

Populiariausios naudotų automobilių markės

Skaityti

„Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams

Skaityti

Patogiausias būdas keliauti – ilgalaikė automobilių nuoma

Skaityti

Pagalbinės technologijos prie vairo: kokios 5 sistemos ypač pravers ilgesnėje kelionėje?

Skaityti

Padangų keitimo sezonui artėjant: kur dėti senąsias, kad neterštume gamtos ir išvengtume baudos?

Skaityti

Mikroautobuso nuoma: kurį pasirinkti?

Skaityti

Naujas tyrimas parodė, kurioje pasaulio šalyje vienam gyventojui tenka daugiausia automobilių

NAUJIENOS

Automobilių sukčiai, kaip neapsigauti

Ieškantiems naudoto automobilio pataria nepasiduoti emocijoms – sukčiai nesnaudžia

vairavimas keleivio komentarai

Apklausa: 44 proc. vairuotojų erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą

Vilnius Trakai viaduko remontas

Pradedamas remontuoti viadukas kelyje nuo Vilniaus į Trakus: numatomi eismo pokyčiai

Elektromobilių įkrovimo stotelės

Įkrovimo srityje atsiliekančiai Lietuvai – ekspertų perspėjimas

Eismo pralaidumas Vilniuje

Vilniaus padangėje – dažnesni dronų skrydžiai: renkami duomenys eismo pralaidumui gerinti

motociklai

Dviratės transporto priemonės sugrįžo: atidumo egzaminą laiko visi

PATARIMAI

Namų įpročiai automobilyje gali ir pražudyti

Miesto visureigių praktiškumą lemia ne tik varančių ratų skaičius

Patarimai atsakingam vairuotojui: kada reikia susirūpinti padangų amžiumi?

Automobilio langų priežiūra žiemą: dažniausios vairuotojų klaidos

automobilio paruošimas žiemai

Svarbiausi dalykai ruošiant automobilį žiemos sezonui

Ką reikėtų žinoti apie automobilių stiklų šviesos laidumą?

PARTNERIO TURINYS

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

Pažintinė kelionė autobusu – dar daugiau įspūdžių

Skubus važiuoklės remontas Vilniuje

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

Auto keltuvų tipai: vertiname ir renkamės

Automobilių supirkimas šiauliuose

Priežastys, kodėl verta rinktis automobilių supirkimą Šiauliuose

STRAIPSNIAI

TESLA Roadster

Vairavimo „įpročiai“ priklauso nuo pirštų ilgio

Kaip pakeisti transporto priemonės klasę iš N1 į M1

Garsiakalbio parametrų matavimas

Toyota automobiliai

Populiariausios naudotų automobilių markės

Korozija

Saugos pagalvių servisas
Vairavimo mokykla Vilniuje
Padangos, ratlankiai
  • dideli ratlankiai
    Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?
  • „Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  Epadangos24.lt / autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.