• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Prancūziškas ar vokiškas automobilis?

Iškart perspėju, kad šis straipnis nebus skirtas iškelti ar sumenkinti konkretų automobilį ar jo markę.

Visi žinome, kad lietuvių liaudies automobiliai yra: Volkswagen, Audi, BMW. Lietuviai pamiršta tokias mašinas kaip Ford, Opel, Renault, Peugeot. Tik nežinau kodėl. Tiek “liaudies mašinos”, tiek tie patys Ford ir Opel yra vokiečių gamybos, tačiau vertinami nevienodai. Renault ir Peugeot iškart nurašomi dėl jų kilmės šalies – Prancūzijos. Mat lietuvių manymų šie automobiliai dažnai genda (tiek jų elektronika, tiek jų varikliai). Galiu pasakyti tik tiek, kad genda visi automobiliai, kurie daugiau ar mažiau manau neįmanoma nustatyti. Viskas priklauso nuo automobilio stovio (ar jis buvo prižiūrėtas, saugomas nuo keliuose esančių duobių, keičiami tepalai ir t.t.). Pirkdami automobilį į jo vidų “neįlysime”, t.y. nesužinosime koks yra variklio stovis (juk variklis yra automobilio širdis. Jei automobilis neturi geros širdies, jo kūnas bus bevertis). Rida retai kada parodo realią automobilio būklę, nes spidometrai dažniausiai būna atsukti.

Taigi, vokietis ar prancūzas? Palyginkime kelis konkrečius atvejus: automobilį grįžusį iš Vokietijos ir Prancūzijos (nepamirškime, kad Vokietijoje apstu ir prancūziškų automobilių, t.y. jei mašina Renault Espace, ji gali būti eksplotuota Vokietitoje, o ne Prancūzijoje). Kiek teko matyti atvejų, tai visais atvejais mašina grįžusi iš Vokietijos buvo tvarkingesnė negu iš Prancūzijos. Manau, kad vokiečiai prižiūri savo transporto priemonę, – negaili jai nei laiko, nei pinigų. O automobiliai grižę iš Prancūzijos, dažniausiai būna gan daug apibraižyti, ištrintas vidus, pradegintos sėdynes ir pan. Žinoma pasitaiko ir gerų atvejų, juk pilna visokių žmonių. Norėjau pasakyti tik tiek, kad vokiečiai dažniau būna tvarkingesni, negu prancūzai. Todėl perkant prancūzišką automobilį reikia atkreipti dėmesį į jo nusidėvėjimą (jeigu automobilio vidus ištrintas, sėdynės prarukytos, tai didelė tikimybė, kad ir transporto priemonės variklis bei važiuoklė nebuvo tinkamai prižiūrėta).

Sakoma, kad prancūziškų mašinų dyzeliniai varikliai nelaiko (konkretus atvejis – Renault DCI varikliai). Galiu pasakyti tik tiek, kad tai yra visiška nesąmonė. Šitas identiškas variklis stovi Nissan automobiliuose. O ar kam nors teko matyti daug Nissan’u su “užlinkusiais” varikliais? Manau ne. Vėlgi, viskas priklauso nuo žmonių. Prancūzai nemėgsta tepalų keitimų (teko remontuoti keletą Renault su “užkalusiais” varikliais. Spėkit, ką radom vietoj tepalo? Ogi tepalo košę…) Tereikia laiku keisti tepalus, neduoti varikliui daug apsukų, kai jis nepasiekęs darbinės temperatūros (beje dyzeliniai varikliai niekada ir nemėgo didelių apsukų… ir jų galios pikas būna maždaug ties 3k rpm, o benzininių ties 5-6k rpm).

Kaina. Prancūziškų (Renault, Peugeot) kaina ryškiai skiriasi nuo vokiškų (VW, BMW etc). Mano objektyvia nuomone pirkdami VW, BMW ar Audi trečdalį ar ketvirtadalį pinigų sumokame už pavadinimą, o ne už mašiną. Tarkim mūsų biudžetas yra 5 tūkst. eurų. Pažiūrėkim kokių metų prancūzą ir kokių metų vokietį galime nupirkti už tuos pinigus… Na pagaminimo data skirsis bent 3-4 metais, kaip minimum (prancūziškas auto bus naujesnis, vokiškas – senesnis). Naujesnės mašinos pliusai: rida bus mažesnė, – tai faktas kaip blynas (kaip ir sakiau spidometru nepasikliaukim, nes jie dažnai būna atsukti), geresnio stovio kėbulas (na rūdis pamatysim tikrai po daugiau metų), naujesnis interjeras, geresnė komplektacija (aišku kartais būna ir atvirkščiai).

Kolkas tiek minčių atėjo į galvą, kai prisiminsiu ką nors dar apie tai, – papildysiu. Na o galui noriu pasakyti tik tiek: pagalvokit norit pirkti pavadinimą ar patį automobilį? Nesvarbu ar tai vokiškas auto, ar prancūziškas, – jei nusipirksit prižiūrėtą ir patys prižiūrėsit, jis jums tarnaus ilgai.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • auto pardavimas
  • auto pirkimas
  • kaip išsirinkti automobilį
  • naudotas automobilis
Kiti įrašai
Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kas yra automobilio veiklos nuoma?

Padangų svarbiausi parametrai
Skaityti

Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?

Žieminių padangų pasirinkimas
Skaityti

Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti

Valytuvai
Skaityti

Kodėl cypia valytuvai?

Tunelinė automobilių plovykla
Skaityti

Tunelinė automobilių plovykla – skubantiems

Hibridiniai automobiliai
Skaityti

Kodėl įkraunami hibridiniai automobiliai tokie brangūs?

Automobilio kėbulo dažymas
Skaityti

Automobilio kėbulo dažymas: verta tuo užsiimti patiems ar geriau vykti į autoservisą?

Akumuliatoriai automobiliams
Skaityti

Geriausio akumuliatoriaus paieškos: kaip išsirinkti tinkamą akumuliatorių automobiliui?

Automobilių dalys
Skaityti

Automobilių dalys: kaip nelikti apgautam perkant?

UltraGrip Performance 3
Skaityti

„Goodyear“ pristato „UltraGrip Performance 3“

Padangos
Skaityti

Patarimai, kurie padės tausoti padangas

Padangų keitimo laikas
Skaityti

Vėl atėjo padangų keitimo metas: ar žinote, kaip jas tinkamai sutvarkyti?

Aukštos kokybės garsas automobilyje
Skaityti

Aukštos kokybės garsas automobilyje

Automobilio gedimai
Skaityti

Dažniausi automobilių gedimai: kaip rasti ir sutvarkyti?

Telefonas automobilyje
Skaityti

Kokią įrangą reikia turėti norint naudotis telefonu automobilyje?

Automobilio alyva
Skaityti

Kodėl svarbu pasirūpinti variklio alyva? Atlieka net 7 funkcijas

Audi A4
Skaityti

Audi A4 bei Audi A4 S-Line (2019): ryškūs komplektacijų skirtumai, padedantys atsiskleisti tiek sedanams, tiek ir universalams

automobilio kėbulo rūdžių remontas
Skaityti

Surudijęs kėbulas – ką daryti ir kur kreiptis

NAUJIENOS

Vairavimas per plikledį

Įspėja dėl plikledžio – kasmet fiksuojama keliskart daugiau eismo įvykių: patarė, kaip elgtis kelyje

Techninė automobilio apžiūra

Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos pranešimas: „Liberalai siūlo leisti techninę apžiūrą atlikti visuose sertifikuotuose autoservisuose“

Keanu Jensen

Nepaprasta „Formulės-1“ „Brawn GP“ ekipos kelionė

Automobilių privalomas draudimas

Automobilio privalomasis draudimas: kada žala gali būti išieškoma iš vairuotojų ir kokie įvykiai – nedraudžiamieji?

LTOU elektromobiliai

Lietuvos oro uostai modernizuoja savo automobilių parką – persės į elektromobilius

Lietuvos automobilių kelių direkcija

Lietuvos automobilių kelių direkcijoje pokyčiai: nauja vadovų komanda ir organizacinė struktūra

PATARIMAI

Patarimai vairuotojui. Kaip teisingai stabdyti?

Komforto sąvokos evoliucija: kas jį užtikrina dabarties automobiliuose?

važinėjimas miškais

Aplinkosaugininkai primena: miško paklotė nėra ekstremalių pojūčių trasa

Kada apsimoka pirkti automobilį iš JAV?

Padangų tipai bei parametrai

Kaip panaikinti blogą automobilio kvapą?

PARTNERIO TURINYS

Mikroautobusų remontas Vilniuje

GREGAUTO – NAUJAS AUTOELEKTRIKONIKOS SERVISAS VILNIUJE!

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

Automobilio nuoma už mažą kainą!

Pažintinė kelionė autobusu – dar daugiau įspūdžių

Auto keltuvų tipai: vertiname ir renkamės

STRAIPSNIAI

Vandens telkinių pakrantės – ne automobilių stovėjimui

Sunkiai pastebimi motociklininkai

Padangų keitimo sezonui artėjant: kur dėti senąsias, kad neterštume gamtos ir išvengtume baudos?

Sugedusių amortizatorių pasekmės

Išmokos dydį nustato draudikai

Automobilių dažymas

Saugos pagalvių servisas
Padangos
Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.