• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Nauja tendencija: vairuotojų trūkumas lemia komercinio transporto populiarumo vėjus

Kiek kainuoja nuvažiuoti vieną kilometrą? Specialistų teigimu, šis rodiklis tebėra vienas svarbiausių, kai verslas renkasi komercinės paskirties automobilį. Vis dažniau vertinimo amplitudę tenka išplėsti dėl itin gajos priežasties, kuri Lietuvoje jaučiama vis stipriau.

Tai darbo jėgos trūkumas ir darbdavių pastangos prisivilioti daugiau vairuotojų, užtikrinant juos tenkinančias sąlygas. Todėl galimybė būsimam vairuotojui nurodyti, kad jis sės prie technologiškai pažangesnio ir itin saugaus automobilio, pavyzdžiui, nepriklausomos saugumo organizacijos „Euro NCAP“ šiemet bandymuose geriausiai įvertintų „Ford“, „Mercedes–Benz“ ar „Volkswagen“ vairo, gali tapti rimtu postūmiu sukirsti rankomis.

Pernai „Ford“ šeštus metus iš eilės dvidešimtyje didžiausių Europos Sąjungos rinkų pardavė daugiausiai – beveik 330 tūkst. – komercinių automobilių, užimdamas 14,6 proc. šio segmento rinkos, o „Transit Custom“ šiemet yra vienas populiariausių tarp gamintojo parduodamų modelių, įrodantis augančią moderniųjų technologijų įtaką komerciniam transportui.

Dvi pirkėjų grupės

Pasak bendrovės „Sixt Lietuva“ pardavimo vadovo Valdo Stanislovaičio, verslo tikslai nesikeičia dėl didelio komercinio furgono, pikapo ar nedidelio miesto kurjerių automobilio. Įmonės siekia uždirbti pelno, todėl visuomet skaičiuoja, kiek kainuos nuvažiuoti vieną kilometrą.

„Nebent komercinio automobilio savininkas pats ir vairuos. Kadangi kiekvienam vairuotojui svarbus kuo naujesnis, saugesnis ir patogesnis automobilis, darbo skelbime nurodžius, kad kompanija siūlo naujus ir šiuolaikiškus automobilius, manau, būtų lengviau pritraukti vairuotojų“, – pastebi komercinio transporto specialistas.

Žurnalo „Auto Bild Lietuva“ vyriausiasis redaktorius, įvairių automobilių rinkimų vertinimo komisijų narys Vitoldas Milius taip pat išskiria dvi pagrindines verslo grupes, kurios perka lengvąjį komercinį transportą.

„Lengvąjį komercinį transportą perka dideli transporto parkai arba smulkūs verslininkai, amatininkai. Tokios yra ne tik Lietuvos, bet ir pasaulio tendencijos“, – teigia specialistas.

Anot jo, daug automobilių, kuriais bus nuvažiuojama begalė kilometrų, perkantys verslininkai žiūri į skaičiuoklių lenteles, įvertina vieno kilometro kainą ir kiek galima vienu sykiu pristatyti palečių, kilogramų ar kubinių metrų krovinio, lygina skirtingus modelius.

„Amatininkai ir smulkesni verslininkai patys kas dieną važinėja komerciniu automobiliu, todėl jų reikalavimų kartelė būna kiek kitokia. Ypač prakutę verslininkai renkasi komercines mašinas, kurių komfortas panašus į asmeninių automobilių, t. y. turi automatinius kondicionierius, modernius žibintus, pagalbines sistemas ir kitą įrangą“, – vardija V. Milius.

Tuomet ir išryškėja iš asmeninės paskirties modelių perkeliamų sistemų privalumai. Pavyzdžiui, į „Ford Transit“ modelius gali būti montuojama „Active Park Assist“ sistema, dėl kurios gerokai lengviau parkuotis ir manevruoti ankštose erdvėse net ir labiausiai patyrusiems vairuotojams, nes pati suranda tinkamiausią vietą ir reikiama kryptimi suka vairą. Tai padeda išvengti klaidų ir taupo laiką, nes vairuotojui nereikia svarstyti, ar automobilis tilps.

Rūpinasi vairuotojų saugumu

V.Milius pažymi, kad plika akimi matyti tendencija, jog geresnė įranga ar didesnis vairavimą lengvinančių komercinio transporto sistemų pasirinkimas tampa svarbesniu faktoriumi beveik visiems pirkėjams.

Vieni renkasi sau, o transporto parkų valdytojai bando užsitikrinti konkurencinį pranašumą siūlydami palankesnes darbo sąlygas (pažangesnius automobilius) vairuotojams. Tai ypač svarbu dabar, kai įmonės susiduria su kone visų kategorijų vairuotojų trūkumu.

„Neišvengiamai tai susiję ir su saugumu, kadangi šios profesijos atstovai nuvažiuoja labai daug kilometrų, taigi didesnė eismo įvykių galimybė. Lietuvoje yra visokių kelių, miestai plečiasi, infrastruktūra nespėja iš paskos. O tada, žiūrėk, ir per sniegą reikia važiuoti, ir per ledą, todėl patogus ir technologiškai gerai aprūpintas automobilis vairuotojui labai svarbus“, – aiškina V. Milius.

Specialisto žodžius paryškina ir tas faktas, kad „Euro NCAP“ jau ėmė tikrinti aktyviąsias saugumo sistemas, diegiamas būtent į lengvuosius komercinius modelius. Šiemet tarp didžiųjų furgonų nepralenkiamas „auksinis“ „Ford Transit“, pranokęs „sidabrinį“ „Mercedes–Benz Sprinter“ bei „bronzinį“ „Volkswagen Crafter“, o tarp geriausių klasės modelių pateko ir „sidabrinį“ įvertinimą pelnęs „Transit Custom“.

Daug dėmesio saugumo įrangos bandymai skiria automatinėms avarinio stabdymo sistemoms, kurios ypač svarbios, kai bandoma išvengti susidūrimų su kitais eismo dalyviais (lengvosiomis transporto priemonėmis, pėsčiaisiais ar dviratininkais), patiriančiais daugiau žalos nei komerciniai automobiliai.

Pažymėtina, kad „Ford“ avarinio stabdymo sistema pavyzdingai suveikė netgi paties sudėtingiausio pėsčiųjų testo (imituota situacija, kai į kelią priešais kitų transporto priemonių užstotą automobilį išbėga vaikas) metu. Nepriekaištingai įvertintos ir „Transit“ bei „Transit Custom“ modelių kelio ženklų atpažinimo sistemos.

Svarbiau nei namų aplinka

Būtent nedideli eismo įvykiai transporto parkų savininkams kelia galvos skausmą, kadangi automobiliai priverstinai kurį laiką negali dirbti, taigi kurti vertės verslui, ką kalbėti apie vairuotojų traumas ar sužeistus kitus žmones.

V.Miliaus teigimu, todėl darbdavio galimybė ne žodžiais, o techninėmis specifikacijomis vairuotojui deklaruoti būsimą darbo įnagį tampa dideliu pranašumu.

„Žmonėms, kurie darbe praleidžia daugiau laiko nei namie, aplinka tampa vis svarbesnė, todėl automobiliuose kuriamos geresnės sąlygos. Ypač jaunesni vairuotojai dabar atsirenka, kas ir kokias darbo priemones siūlo“, – apibendrina pašnekovas.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Audi e tron
Skaityti

„Moller Auto“: praėjusių metų populiariausi automobilių modeliai Baltijos šalyse – „Volkswagen Tiguan“ ir „Audi e-tron“

Bentley atstovybė
Skaityti

Naudotus automobilius „Bentley Vilnius“ pirkėjams parduoda tik po griežčiausių patikrų

suklastota automobilio rida
Skaityti

Kas septintas naudotas elektromobilis gali turėti suklastotą ridą

Driftas žiemą
Skaityti

Kelių chuliganai už nebrangių automobilių vairo šiurpina miestiečius ir gatvėse, ir kalėdinėse aikštėse

alyva automobiliams
Skaityti

Ar variklio alyvai gresia išnykti?

moller auto
Skaityti

„Moller Auto“: šiemet naudotų automobilių paklausa išaugo 20 proc.

Naudoto automobilio pirkimas pardavimas
Skaityti

Naudotų automobilių rinka labai globali – lietuviui pirkti iš Vokietijos ar vokiečiui iš Lietuvos tapo normalia praktika

Iki 2035 m. valstybinės reikšmės kelių tinkle turėtų nelikti prastos būklės tiltų ir viadukų
Skaityti

Iki 2035 m. valstybinės reikšmės kelių tinkle turėtų nelikti prastos būklės tiltų ir viadukų

Beveik kasdien įvyksta susidūrimai su viešuoju transportu – priminė, kokių taisyklių nesilaikoma
Skaityti

Beveik kasdien įvyksta susidūrimai su viešuoju transportu – priminė, kokių taisyklių nesilaikoma

Aplinkos apsaugos departamentas pradeda antrąjį akcijos „Garažiukas – Kaminukas 2022“ etapą
Skaityti

Aplinkos apsaugos departamentas pradeda antrąjį akcijos „Garažiukas – Kaminukas 2022“ etapą

Siūloma griežtinti reikalavimus transporto priemonių techninei priežiūrai, remontui ir techninei pagalbai
Skaityti

Siūloma griežtinti reikalavimus transporto priemonių techninei priežiūrai, remontui ir techninei pagalbai

Diana be automobile
Skaityti

Diena be automobilio – ne tik kartą per metus: patarimai, kaip sumažinti kasdienį automobilio naudojimą

pasitikėjimo lygis naudotų automobilių pardavėjais
Skaityti

Tyrimas: kuriose šalyse pirkėjai labiausiai ir mažiausiai pasitiki naudotų automobilių pardavėjais?

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių
Skaityti

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių

viešajam transportui skirta šviesoforo sekcija
Skaityti

Vilniuje įrengta pirmoji viešajam transportui skirta šviesoforo sekcija

automobilių teršalų kiekio tikrinimas
Skaityti

Rugsėjį aplinkosaugininkai tikrins automobilių teršalų kiekį

bešeimininkės padangos
Skaityti

Bešeimininkių padangų atliekoms tvarkyti – trečdalis milijono eurų paramos

A+ juostos
Skaityti

Eismo pokyčiai sostinės Kalvarijų gatvėje: atsirado naujos A+ juostos

NAUJIENOS

žiedinė sankryža

Dar vienas etapas sostinės T. Ševčenkos gatvės rekonstrukcijoje: atsiras nauja žiedinė sankryža

Vilniaus autobusai

Į Vilnių grįžta naktiniai autobusų maršrutai

savanorių prospekto danga

Atnaujinama Savanorių prospekto danga

saugus eismas

Baigėsi akcija „Būk saugus, atidus ir sveikas“: dešimtyje renginių dalyvavo apie 2 tūkst. dalyvių

ardomi automobiliai

Vyriausybė pritarė siūlymui, kaip sustabdyti neteisėtą eksploatuoti netinkamų transporto priemonių ardymą

automobilių kondicionierių pildymas

Aplinkosaugininkai tęsia kondicionavimo sistemų pildymo paslaugų teikėjų tikrinimus

PATARIMAI

10 būdų kaip išvengti problemų

Kokie nauji automobiliai dažniausiai parduodami su nuolaida?

Galvojate pirkti naudotą automobilį? Svarbiausi patarimai

Ką reikėtų žinoti apie automobilių stiklų šviesos laidumą?

Nevažiuojanti transporto priemonė kieme. Kokias problemas ji gali sukelti?

Oro pagalvės, teisinga pozicija ir saugos diržai

PARTNERIO TURINYS

Testuojame produktą NANO DIAMOND SHIELD

Amortizatorių keitimas Vilniuje

Automobilio nuoma už mažą kainą!

Kemperių remontas Vilniuje

GREGAUTO – NAUJAS AUTOELEKTRIKONIKOS SERVISAS VILNIUJE!

„CityBee“: 2017-aisiais Lietuvoje įvyko automobilių dalijimosi paslaugos lūžis

STRAIPSNIAI

Lengvas ir greitas: Renault pristato Clio Renaultsport 200 Turbo

Greičių dėžių „mados“

Mercedes-Benz A45 AMG – galingiausias serijinės gamybos hečbekas

Nepriklausomi ekspertai palygino „Hankook“ ir „Michelin“ padangas

Krovinių gabenimas – greita, patogu ir saugu

Pagalbinės technologijos prie vairo: kokios 5 sistemos ypač pravers ilgesnėje kelionėje?

Saugos pagalvių servisas
Padangos
Padangos, ratlankiai
  • dideli ratlankiai
    Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?
  • „Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams
  • Padangų keitimo sezonui artėjant: kur dėti senąsias, kad neterštume gamtos ir išvengtume baudos?
  • 5 klausimai, į kuriuos atsakę suprasite: reikia jums dygliuotų padangų ar ne
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  Epadangos24.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.