• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Nealkoholinį alų 43% renkasi žinodami sėsią prie vairo

Vairuotojai tampa atsakingesni – renkasi gėrimus be laipsnių

Sociologai pastebi stiprėjančią tendenciją vengti vairavimo išgėrus ir apskritai saikingiau vartoti alkoholį. Sveikatingumo ir pilietinės apraiškos populiarina ir nealkoholinių gėrimų kategoriją. Kartą per mėnesį nealkoholinio alaus paragauja beveik pusė gyventojų. Dažniausiai tokį gėrimą renkamasi, nes teks sėsti prie vairo.

Apie 43 proc. iš vartojančių nealkoholinius gėrimus stipriai pritarė teiginiui (8 ir daugiau balų iš 10), kad renkasi nealkoholinį alų, nes žino, jog teks vairuoti.

„Iš tyrimo matome, kad pilietiškumas stiprėja – ilgalaikis skatinimas vairuoti blaiviai ir prevencinės priemonės padarė poveikį, kuris keičia vartotojų įpročius. Taip pat prisideda ir reklamos bei socialinės reklamos. Būtent tai, kad teks vairuoti, dažnai lemia nealkoholinio gėrimo pasirinkimą. Beje, ketvirtadalis vartotojų sako pastebintys ir tai, jog jų aplinkoje daugėja žmonių, dažniau besirenkančių nealkoholinį alų“, – tyrimo duomenis analizavo „Kantar TNS“ rinkos tyrimų vadovė Skaistė Varnienė.

Maždaug ketvirtadalis apklaustųjų (27 proc.) sako per pastaruosius dvejus metus nealkoholinio alaus pradėję vartoti daugiau, ypač suaktyvėjimas matomas 30-35 m. amžiaus kategorijoje. Rinkos tyrėjai pastebi, kad laiko ribojimai nėra tas akstinas, kuris skatina rinktis nealkoholinius gėrimus.  

„Tik 9 proc. apklaustųjų teigia perkantys nealkoholinį alų, kuomet nespėja tinkamomis valandomis nusipirkti alkoholinio alaus. Tai rodo, kad gyventojai apsisprendžia sąmoningai, o ne spontaniškai renkasi tokį produktą“, – sako S. Varnienė.  

Pardavimai auga 2,5 karto

Nealkoholinių gėrimų populiarėjimą fiksuoja ir prekybos centrai.

„Nealkoholinio alaus, sidro ir vyno gaminių pasiūla per pastaruosius trejus metus išaugo maždaug 5 kartus. Mūsų duomenimis, nuo šių metų pradžios, palyginus su pernai, nealkoholinio alaus pardavimai padidėjo beveik 2,5 karto, o nealkoholinio vyno nuperkama 50 proc. daugiau. Populiarėjimo tendenciją stebime pastaruosius kelerius metus. Jai įtakos turi įtakos ne tik augantys alkoholinių gėrimų akcizų tarifai, bet ir išaugęs gyventojų dėmesys sveikai gyvensenai. Rinktis nealkoholinius gėrimus skatina ir praktiniai sumetimai, nes taip neužkertama galimybė sėsti prie vairo ar dirbti. Be to, gerti tokias alternatyvas tampa savotiškai madinga“, – sako „Iki“ prekybos tinklo komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė.  

Sveiko gyvenimo būdo įtaką renkantis nealkoholinius gėrimus rodo ir tyrimas: per trečdalį vartojančių nealkoholinius gėrimus (34 proc.) nurodė, jog propaguoja sveiką gyvenseną, atidžiai planuoja savo mitybą ir riboja alkoholio vartojimą.

Nealkoholinių gėrimų reklamos padaugėjo kone 3 kartus

Iš įvairių nealkoholinių gėrimų – sidro, vyno, putojančio vyno, alaus, kokteilių – alus turi daugiausia gerbėjų. Nealkoholinį vyną bent kartą į mėnesį vartoja 17 proc. visų amžiaus grupių atstovų, panašiai kaip nealkoholinį sidrą (14 proc.), kai tuo tarpu nealkoholinio alaus bent kartą per mėnesį ragauja 43 proc. – palyginimui, bent kartą alkoholinio alaus per mėnesį paragauja 53 proc. apklaustųjų.

Kintantiems vartojimo įpročiams įtakos gali turėti pastaruoju metu vykdytos intensyvios nealkoholinio alaus gamintojų reklaminės kampanijos. „Kantar TNS“ reklamos monitoringo skyrius fiksuoja, jog per pirmuosius dešimt šių metų mėnesių nealkoholinių produktų reklamos padaugėjo 2,8 karto palyginti su pernai tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Nealkoholinių gėrimų tyrimas „Kantar TNS“ atliktas 2018 m. spalį. Internetinio tyrimo metu apklausti 1437  Lietuvos gyventojai, 15–64 metų amžiaus.

Apie „Kantar TNS“

„Kantar TNS“ yra viena didžiausių pasaulyje tyrimų bendrovių, kurios ekspertai dirba daugiau nei 80 šalių. „Kantar TNS“ yra ekspertai inovacijų, prekės ženklų, komunikacijos, vartotojų elgsenos ir kitose srityse. Savo klientams bendrovė padeda identifikuoti svarbiausius jų veiklos aspektus, atskleisti dar neišnaudotą potencialą ar pastebėti kritinius momentus bei tinkamai į juos reaguoti.

Bendrovė priklauso vienai pasaulyje pirmaujančių duomenų, tyrimų ir konsultacijų kompanijų „Kantar“.
Grupė veikia 100 šalių ir vienija 30 tūkst. tyrimų specialistų, teikiančių prasmingas įžvalgas ir verslo strategijas „Kantar“ įmonių klientams. „Kantar“ yra WPP dalis. Tarptautinės „Kantar“ grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė „Fortune Top 500“ kompanijų.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Tiltai
Skaityti

Susisiekimo ministerija ir Lietuvos automobilių kelių direkcija dar šiemet planuoja atnaujinti tiltų techninės priežiūros taisykles, tariasi su ekspertais ir mokslininkais

elektromobilių įkrovimo stotelių plėtra
Skaityti

„Ignitis“ ruošiasi elektromobilių įkrovimo stotelių plėtrai Baltijos šalyse – prie komandos prisijungė Eimantas Balta

Elektromobilio įkroviklis
Skaityti

(Ne)žinomi elektromobilių įkrovimo pajėgumai: nuo efektyvesnio energijos naudojimo iki papildomų pajamų

parkingai avarijos
Skaityti

Incidentai požeminėse stovėjimo aikštelėse: kokių taisyklių geriau nepamiršti

Elektromobilio krovimas
Skaityti

Elektromobilio krovimas namų sąlygomis: patogumas ar padidinta įtampa?

Skuodis
Skaityti

M. Skuodis Ženevoje diskutuos apie transporto sektoriaus transformaciją

Automobilių gadinimas
Skaityti

Nuo meilės iki neapykantos: automobilius niokoja ir iš keršto, ir iš pavydo

Duobės keliuose
Skaityti

Žiemai baigiantis duobės keliuose be gailesčio kapoja automobilių padangas

Moller auto
Skaityti

„Moller Auto“ ekspertai apie tai, kokius naudotus automobilius renkasi vairuotojai

driftas
Skaityti

Gera žinia auto sporto mėgėjams – prasideda ir drifto sezonas!

carVertical
Skaityti

“carVertical” – “Financial Times” greičiausiai augančių Europos įmonių sąraše

Automobilių apgadinimai
Skaityti

Naudotų automobilių rinka 2022: nuo dažniausiai vogtų automobilių iki didžiausių apgadinimų

Autoservisai
Skaityti

Autoservisai – lyg Lietuvos verslo rizikingumo veidrodis

Starinskaitė
Skaityti

Dainininkė Justė Starinskaitė apie vairavimą ir mylimą automobilį: “Jis yra neatsiejama mano kasdienybės dalis”

skalbimo mašinos
Skaityti

Skalbimo mašinos – ir skalbimas nebėra daug laiko reikalaujantis procesas!

Audi e tron
Skaityti

„Moller Auto“: praėjusių metų populiariausi automobilių modeliai Baltijos šalyse – „Volkswagen Tiguan“ ir „Audi e-tron“

Bentley atstovybė
Skaityti

Naudotus automobilius „Bentley Vilnius“ pirkėjams parduoda tik po griežčiausių patikrų

Elektromobiliai suklastota rida
Skaityti

Kas septintas naudotas elektromobilis gali turėti suklastotą ridą

NAUJIENOS

suklastota automobilio rida

Kas septintas naudotas elektromobilis gali turėti suklastotą ridą

Driftas žiemą

Kelių chuliganai už nebrangių automobilių vairo šiurpina miestiečius ir gatvėse, ir kalėdinėse aikštėse

alyva automobiliams

Ar variklio alyvai gresia išnykti?

moller auto

„Moller Auto“: šiemet naudotų automobilių paklausa išaugo 20 proc.

Naudoto automobilio pirkimas pardavimas

Naudotų automobilių rinka labai globali – lietuviui pirkti iš Vokietijos ar vokiečiui iš Lietuvos tapo normalia praktika

Iki 2035 m. valstybinės reikšmės kelių tinkle turėtų nelikti prastos būklės tiltų ir viadukų

Iki 2035 m. valstybinės reikšmės kelių tinkle turėtų nelikti prastos būklės tiltų ir viadukų

PATARIMAI

Audi a8

Atskleisti automobiliai, kurių rida 2022 m. klastota dažniausiai: sąrašo viršuje – Audi A8

Kuo naudingi tranzitiniai sandėliai?

Kodėl verta pirkti originalias vokiškų automobilių dalis

automobilio paruošimas žiemai

Svarbiausi dalykai ruošiant automobilį žiemos sezonui

Blogas kvapas

Kaip paruošti automobilį žiemai

PARTNERIO TURINYS

Ekonomikos nuosmukis tapo „Cordiant Prefessional“ tramplinu

Kada keičiamos padangos?

Automobilis ir žiema – tai ne tik žieminės padangos

Taxi Vilniuje: mobiliųjų programėlių privalumai

Kemperių remontas Vilniuje

Automobilio gedimo priežastys ir kaip jų išvengti

STRAIPSNIAI

Greičiausi ir lėčiausi automobiliai

Padangų dydžiai

„Mercedes“ paruošė šešiaratį bekelės monstrą

Tvarka garaže

automobilio oro filtro keitimas

Kaip žinoti, kad laikas keisti oro filtą?

Chevrolet pristato Corvette Stingray kabrioletą

Saugos pagalvių servisas
Vairavimo mokykla Vilniuje
Padangos, ratlankiai
  • dideli ratlankiai
    Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?
  • „Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  Epadangos24.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.