• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Nealkoholinį alų 43% renkasi žinodami sėsią prie vairo

Vairuotojai tampa atsakingesni – renkasi gėrimus be laipsnių

Sociologai pastebi stiprėjančią tendenciją vengti vairavimo išgėrus ir apskritai saikingiau vartoti alkoholį. Sveikatingumo ir pilietinės apraiškos populiarina ir nealkoholinių gėrimų kategoriją. Kartą per mėnesį nealkoholinio alaus paragauja beveik pusė gyventojų. Dažniausiai tokį gėrimą renkamasi, nes teks sėsti prie vairo.

Apie 43 proc. iš vartojančių nealkoholinius gėrimus stipriai pritarė teiginiui (8 ir daugiau balų iš 10), kad renkasi nealkoholinį alų, nes žino, jog teks vairuoti.

„Iš tyrimo matome, kad pilietiškumas stiprėja – ilgalaikis skatinimas vairuoti blaiviai ir prevencinės priemonės padarė poveikį, kuris keičia vartotojų įpročius. Taip pat prisideda ir reklamos bei socialinės reklamos. Būtent tai, kad teks vairuoti, dažnai lemia nealkoholinio gėrimo pasirinkimą. Beje, ketvirtadalis vartotojų sako pastebintys ir tai, jog jų aplinkoje daugėja žmonių, dažniau besirenkančių nealkoholinį alų“, – tyrimo duomenis analizavo „Kantar TNS“ rinkos tyrimų vadovė Skaistė Varnienė.

Maždaug ketvirtadalis apklaustųjų (27 proc.) sako per pastaruosius dvejus metus nealkoholinio alaus pradėję vartoti daugiau, ypač suaktyvėjimas matomas 30-35 m. amžiaus kategorijoje. Rinkos tyrėjai pastebi, kad laiko ribojimai nėra tas akstinas, kuris skatina rinktis nealkoholinius gėrimus.  

„Tik 9 proc. apklaustųjų teigia perkantys nealkoholinį alų, kuomet nespėja tinkamomis valandomis nusipirkti alkoholinio alaus. Tai rodo, kad gyventojai apsisprendžia sąmoningai, o ne spontaniškai renkasi tokį produktą“, – sako S. Varnienė.  

Pardavimai auga 2,5 karto

Nealkoholinių gėrimų populiarėjimą fiksuoja ir prekybos centrai.

„Nealkoholinio alaus, sidro ir vyno gaminių pasiūla per pastaruosius trejus metus išaugo maždaug 5 kartus. Mūsų duomenimis, nuo šių metų pradžios, palyginus su pernai, nealkoholinio alaus pardavimai padidėjo beveik 2,5 karto, o nealkoholinio vyno nuperkama 50 proc. daugiau. Populiarėjimo tendenciją stebime pastaruosius kelerius metus. Jai įtakos turi įtakos ne tik augantys alkoholinių gėrimų akcizų tarifai, bet ir išaugęs gyventojų dėmesys sveikai gyvensenai. Rinktis nealkoholinius gėrimus skatina ir praktiniai sumetimai, nes taip neužkertama galimybė sėsti prie vairo ar dirbti. Be to, gerti tokias alternatyvas tampa savotiškai madinga“, – sako „Iki“ prekybos tinklo komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė.  

Sveiko gyvenimo būdo įtaką renkantis nealkoholinius gėrimus rodo ir tyrimas: per trečdalį vartojančių nealkoholinius gėrimus (34 proc.) nurodė, jog propaguoja sveiką gyvenseną, atidžiai planuoja savo mitybą ir riboja alkoholio vartojimą.

Nealkoholinių gėrimų reklamos padaugėjo kone 3 kartus

Iš įvairių nealkoholinių gėrimų – sidro, vyno, putojančio vyno, alaus, kokteilių – alus turi daugiausia gerbėjų. Nealkoholinį vyną bent kartą į mėnesį vartoja 17 proc. visų amžiaus grupių atstovų, panašiai kaip nealkoholinį sidrą (14 proc.), kai tuo tarpu nealkoholinio alaus bent kartą per mėnesį ragauja 43 proc. – palyginimui, bent kartą alkoholinio alaus per mėnesį paragauja 53 proc. apklaustųjų.

Kintantiems vartojimo įpročiams įtakos gali turėti pastaruoju metu vykdytos intensyvios nealkoholinio alaus gamintojų reklaminės kampanijos. „Kantar TNS“ reklamos monitoringo skyrius fiksuoja, jog per pirmuosius dešimt šių metų mėnesių nealkoholinių produktų reklamos padaugėjo 2,8 karto palyginti su pernai tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Nealkoholinių gėrimų tyrimas „Kantar TNS“ atliktas 2018 m. spalį. Internetinio tyrimo metu apklausti 1437  Lietuvos gyventojai, 15–64 metų amžiaus.

Apie „Kantar TNS“

„Kantar TNS“ yra viena didžiausių pasaulyje tyrimų bendrovių, kurios ekspertai dirba daugiau nei 80 šalių. „Kantar TNS“ yra ekspertai inovacijų, prekės ženklų, komunikacijos, vartotojų elgsenos ir kitose srityse. Savo klientams bendrovė padeda identifikuoti svarbiausius jų veiklos aspektus, atskleisti dar neišnaudotą potencialą ar pastebėti kritinius momentus bei tinkamai į juos reaguoti.

Bendrovė priklauso vienai pasaulyje pirmaujančių duomenų, tyrimų ir konsultacijų kompanijų „Kantar“.
Grupė veikia 100 šalių ir vienija 30 tūkst. tyrimų specialistų, teikiančių prasmingas įžvalgas ir verslo strategijas „Kantar“ įmonių klientams. „Kantar“ yra WPP dalis. Tarptautinės „Kantar“ grupės paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė „Fortune Top 500“ kompanijų.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Kartlandas Max
Skaityti

Vilniuje įvyko oficiali ,,Kartlandas Max” kartodromo atidarymo šventė. Pamatykite kaip atrodo didžiausias vidaus kartodromas Baltijos šalyse!

Augintinis automobilyje
Skaityti

Lietuvos vairuotojai dažniau nei latviai ir estai augintinius automobiliuose palieka vienus

miegas prie vairo
Skaityti

Miegas prie vairo: kokie pagrindiniai ženklai ir kaip išvengti nelaimės?

Saugumas kelyje
Skaityti

Lietuvos automobilių kelių direkcija primena saugaus eismo taisykles: svarbiausia dalyvaujant eisme yra atidumas ir dėmesingumas

Nauji mokslo metai eismas
Skaityti

Nauji mokslo metai prasideda ir keliuose: kaip apsaugoti vaikus nuo nelaimių

Būk saugus, atidus ir sveikas
Skaityti

Lietuvos automobilių kelių direkcijos organizuotoje akcijoje „Būk saugus, atidus ir sveikas“ apsilankė daugiau kaip 5 tūkst. dalyvių

Plikos padangos pavojus kelyje
Skaityti

Kelyje paslysti galima ir vasarą: kaip saugiai važiuoti pilant lietui

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Renkantis naują automobilį jo poveikis aplinkai svarbus tik 17 proc. gyventojų

Elektromobiliai Lietuvoje
Skaityti

Naujausia statistika: Lietuvos keliais rieda daugiau nei 16 tūkst. elektromobilių

Juodosios dėmės keliuose
Skaityti

Juodąsias dėmes Lietuvos keliuose trina ir žiedinės sankryžos, ir greičio matuokliai

M. Švaikauskas
Skaityti

Vilnių ir Uteną jungianti „betonkė“ per dvejus metus virs vienu moderniausių šalies kelių: papasakojo apie vykstančius darbus

autobusų ir troleibusų parkų atnaujinimas
Skaityti

Lietuvos miestai atnaujina autobusų ir troleibusų parkus: dėmesys – keleivių patogumui ir ekologijai

Elektromobiliai parama
Skaityti

Viešąjį sektorių rinktis elektromobilius skatins 38 mln. eurų ES investicijos

Dviračių takų plėtra
Skaityti

Pėsčiųjų ir dviračių takų plėtra: gyventojai dviratį ima matyti ne tik kaip laisvalaikio priemonę

Ignitis ON
Skaityti

„Ignitis ON“ elektromobilių įkrovimo tinklo plėtra: pirmosios įkrovimo stotelės prie „Maxima“ parduotuvių

Sustojimai pagal pareikalavimą
Skaityti

Kauno viešajame transporte startavo naujovės – sustojimai „pagal pareikalavimą“

Auto įvikio draudimo išmoka
Skaityti

užmiesčio keliai
Skaityti

Siauri užmiesčio keliai žaloja automobilius ir kelia grėsmę žmonių sveikatai

NAUJIENOS

Lietuvos vairuotojai

Lietuvos vairuotojai pažeidėjus bando tramdyti patys, nesikreipdami į policiją

Kuro kainos

Saugokite gamtą ir piniginę: vos keliais paspaudimais jūsų išmanusis telefonas gali padėti sutaupyti išlaidas degalams

Elektriniai paspirtukai

Artėja paspirtukininkų nebaudžiamumo saulėlydis, bet ekspertai pasigenda būtiniausio sprendimo

Ignitis elektromobiliai

„Ignitis“ investuos iki 115 mln. eurų į elektromobilių tinklo plėtrą Baltijos šalyse 

Kelių naudotojo mokečių pakeitimai

Vyriausybė pritarė kelių naudotojo mokesčio pakeitimams

Navigacinės programėlės

Nepasimeskite eismo ribojimuose: 5 navigacinės programėlės užtikrinsiančios sklandų judėjimą gatvėmis NATO viršūnių susitikimo metu

PATARIMAI

vairuotojo pažymėjimas privalumai

Kodėl vairuotojo pažymėjimas būtinas: penki teisės vairuoti privalumai?

Automobilio žibintai, ką reikia žinoti perkant?

Ar gera investicija – klasikinis rusiškas automobilis?

Kaip šaltą rytą užvesti automobilį

Patarimai, Kaip vasara taupyti degalus

Ką daryti, kad rankinis stabdis neprišaltų?

PARTNERIO TURINYS

ĮVARDIJO GUDRYBES, KAIP IŠLAIKYTI VAIRAVIMO EGZAMINĄ

Automobilių nuoma Vilniuje ir kitur

Sėdynių užvalkalai internetu. Kaip ir kur juos pirkti?

„CityBee“ turimų „Mini One“ automobilių skaičių didina beveik dvigubai

Stogo skersiniai

Automobilio gedimo priežastys ir kaip jų išvengti

STRAIPSNIAI

Techninė pagalba– būdas kaip apsidrausti nuo nemalonių situacijų kelyje

Padangų keitimas nelogiškas?

Pavarų dėžių konstrukcijos, tipai

Vairuotojai turi saugotis stipraus vėjo

Stabdžių suportų dažymas

Automobilių padangos irgi sensta

Saugos pagalvių servisas
Padangos
Padangos, ratlankiai
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
  • UltraGrip Performance 3
    „Goodyear“ pristato „UltraGrip Performance 3“
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.