• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Ford“ pristato dar solidžiau atrodantį „Fiesta“ hečbeką bei sportiškąjį „Fiesta ST“

„Ford“ pristato solidesnį atnaujinto dizaino „Fiesta“ modelį. Automobilyje įdiegta dar daugiau pažangiausių technologijų ir modernios švelniojo hibrido jėgainės, o tai reiškia, kad šis kompaktiškas hečbekas tobulai paruoštas ateičiai.

Naujoji „Fiesta“ gaminama ant patikrintos gamintojo B modelių platformos, ant kurios taip pat sukonstruotas ir stilingasis „Ford Puma“ krosoveris. Klientams bus siūlomi trejų ir ketverių durų hečbekai, kurių įrangos lygį ir apdailą kiekvienas galės rinktis pagal savo stilių bei gyvenimo būdą.

Visi gamos modeliai išsiskirs nauju priekinės dalies dizainu, kuriame labiausiai pastebimas aukštesnis variklio dangtis ir didesnės radiatoriaus grotelės. Ovalo formos mėlynas „Ford“ logotipas nuo variklio skyriaus apdailos juostos perkeltas ant radiatoriaus grotelių. Taip formuojamas užtikrintas automobilio charakteris.

Dar didesnio solidumo „Fiesta“ suteikia ir standartinėje įrangoje siūlomi vientisą priekinės dalies profilį pabrėžiantys elegantiški LED žibintai. Standartiniai galiniai žibintai su juodu rėmeliu atrodo rafinuotai, o papildomai siūlomos LED šviesos įrėminamos analogiškos stiliaus aukščiausios kokybės juodos spalvos apdaila.

Naujos jėgainės, turinčios švelniojo hibrido technologiją

Naujoje „Fiesta“ gamoje efektyvumu išsiskiria „EcoBoost Hybrid“ versijos, sukurtos siekiant sumažinti eksploatacijos sąnaudas ir kartu užtikrinti šiam modeliui būdingą vairavimo malonumą. Sistemos pagrindas – įprastą generatorių pakeitęs integruotas, diržu varomas, pažangesnis jo analogas, kuris taip pat veikia ir kaip starteris. Drauge su oru aušinama 48 voltų ličio jonų baterija jis leidžia kaupti stabdymo metu įprastai prarandamą energiją.

Integruotas generatorius taip pat veikia kaip elektros variklis, išnaudojantis sukauptą energiją ir suteikiantis papildomą sukimo momentą įsibėgėjant. Regeneruojama elektros energija gali būti naudojama ir automobilio įrangai maitinti. Naujoji technologija taip pat leidžia itin greitai, vos per 350 milisekundžių, aktyvuoti variklį, todėl jis gali būti automatiškai išjungiamas riedant mažesniu nei 25 km/val. greičiu. Spaudžiant sankabą ši funkcija veikia net ir įjungus pavarą.

„Fiesta“ siūlomi naujieji 1 litro „EcoBoost Hybrid“ varikliai išvysto 125 ir 155 AG galią. Vidutinės silpnesnės versijos su mechanine 6 laipsnių pavarų dėže degalų sąnaudos pagal WLTP bandymų ciklą siekia 4,9 l/100 km, o CO2 emisija – 111 g/km. Palyginti su įprastu 125 AG galios 1 litro „EcoBoost“ varikliu, švelnusis hibridas yra 5 proc. ekonomiškesnis ir tiek pat mažiau taršus. Miesto sąlygomis šis skirtumas siekia iki 10 proc.

Papildomai siūloma dvigubos sankabos automatinė „Powershift“ pavarų dėžė palaiko optimalius variklio sūkius ir taip sumažina degalų sąnaudas. Esant mažesniam nei 12 km/val. greičiui, dėl veikiančios automatinio variklio išjungimo sistemos padidėja ekonomiškumas vairuojant mieste. Vairavimo malonumą sustiprina automatinės pavarų dėžės teikiama galimybė greitai atlikti trigubą perjungimą  į žemesnę pavarą. Tai itin praverčia ruošiantis lenkti.

Kukliausias gamoje 1 litro „EcoBoost“ variklis išvysto 100 AG. Vidutinės šio motoro degalų sąnaudos pagal WLTP ciklą siekia 5,2 l/100 km, o CO2 emisija – 118 g/km. Moderniame variklyje įrengta aukšto slėgio tiesioginio įpurškimo sistema, pritaikytas dvigubas kintamas paskirstymo velenų valdymas ir su alkūninio veleno sukimosi ašimi nesutampantis stūmoklio piršto tvirtinimas. Itin sklandžiai veikiantis variklis komplektuojamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže.

Komfortą užtikrinančios išmaniosios technologijos

„Fiesta“ modeliuose nuo šiol montuojamas 12,3 colio skystųjų kristalų prietaisų skydelio ekranas suteiks vairuotojams galimybę pagal poreikius pasirinkti rodomą informaciją, įskaitant navigacijos nuorodas. Taip pat jos numatytos svarbiausioms parinktims, pavyzdžiui, vairavimo pagalbų informacijai skirta speciali sritis.

Tarp pagrindinių diegiamų naujovių bus prisitaikančioji pastovaus greičio palaikymo sistema, turinti „Stop & Go“ funkciją, ir kelio ženklų atpažinimo sistema. Kartu veikdamos jos palaikys pasirinktą greitį ir saugų atstumą nuo priekyje važiuojančios transporto priemonės. Spūstyje ši įranga taip pat automatiškai sustabdys automobilį, o transporto srautui pradėjus važiuoti – pajudins jį iš vietos.

Mieste vairuotojams taip pat padės aktyvioji parkavimo pagalba. Ši sistema užfiksuos laisvas tinkamo dydžio stovėjimo vietas ir automatiškai įvairuos automobilį vairuotojui tik valdant akceleratorių, stabdį ir įjungiant reikiamą pavarą.

Į bendrą technologijų, leidžiančių išvengti susidūrimų arba sušvelninančių jų pasekmes, komplektą įeina nematomų zonų stebėjimo sistema, veikianti važiuojant atbuline eiga, aktyviojo stabdymo ir eismo juostos palaikymo sistemos bei pagalba, padedanti išvengti susidūrimų su priekyje esančia transporto priemone ar pėsčiuoju.

Siūloma naujos kartos SYNC 3 multimedijos įranga leis vairuotojams valdyti garso sistemą, navigaciją ir susietus išmaniuosius telefonus naudojantis paprasčiausiomis balso komandomis. Su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ platformomis suderinama technologija per 8 colių centrinį jutiklinį ekraną gali būti valdoma tokiu pat būdu kaip ir išmanusis telefonas.

SYNC 3 įrangą turinčiuose naujuosiuose „Fiesta“ modeliuose nuo šiol taip pat veiks speciali įspėjimo funkcija, neleidžianti vairuotojams pamiršti ant galinės sėdynės palikto vaiko ar augintinio. Ši sistema automatiškai suveiks tuo atveju, jei kelionės pradžioje bus atidarytos galinės durys.

Norintiems papildomo komforto bus galimybė įsigyti belaidį išmaniųjų telefonų įkroviklį ir „Bang & Olufsen“ garso sistemą su 10 garsiakalbių, integruota žemųjų dažnių kolonėle ir 575 vatų galios skaitmeninį signalą apdorojančiu stiprintuvu.

Dar sportiškesnis karštas „Fiesta ST“ hečbekas

Drauge su standartinėmis modelio versijomis debiutavo ir „Ford Performance“ specialistų paruoštas sportiškas „Fiesta ST“ hečbekas.

Naujame išorės dizaine išsiskiria agresyvesnė priekinė galis su korio struktūros viršutinėmis ir apatinėmis radiatoriaus grotelėmis bei didelėmis šoninėmis oro įsiurbimo angomis. Pagrindinės „Fiesta ST“ radiatoriaus grotelės ir šoninės įsiurbimo angos dažomos išskirtine „Chrystaline Grey“ pilka, o aerodinamiškas priekinis aptakas, slenksčiai, galinis sparnas ir difuzorius – kėbulo spalva. Nuo šiol galima rinktis ir ryškiai „Mean Green“ žalios spalvos kėbulo apdailą.

Automobilyje įmontuotas 1,5 litro „EcoBoost“ variklis išvysto maksimalią 200 AG galią, esant 6 000 aps./min., o didžiausias sukimo momentas, gaunamas nuo 1 600 iki 4 000 aps./min. diapazone, padidėjo nuo 290 iki 320 Nm. Pagal jėgos veikimo kryptį susispaudžiančios spyruoklės ir dvigubos vamzdinės konstrukcijos priekiniai amortizatoriai leidžia važiuoti itin dinamiškai, o mėgstantys ypatingą tikslumą galės rinktis „Quaife“ mechaninį ribotos trinties diferencialą.

Naująjį „Ford Fiesta“ Lietuvoje bus galima įsigyti 2022 m.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Bmw vertė
Skaityti

Atskleisti labiausiai ir mažiausiai nuvertėjantys „BMW“ modeliai

Automobiliai
Skaityti

Automobilių kultūros ir pramogų sankirta: Automobilių parodos ir lenktynės Lietuvoje

Krunos tiltas
Skaityti

Lietuvos automobilių kelių direkcija priėmė sprendimą: automagistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda statys laikiną tiltą per Kruną

Techninė pagalba kelyje
Skaityti

Vairuotojai techninės pagalbos šaukiasi ne tik žiemą: tenka gelbėti ir automobilius, ir keleivius

Vievio viadukas
Skaityti

Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja: Vievio viaduku bus leidžiamas eismas

Naudoti automobiliai Vokietija
Skaityti

Vokietijos naudotų automobilių rinkos paradoksas: dalis transporto priemonių importuojamos pardavimui

RS service
Skaityti

Medicinos bankas finansuoja automobilių priežiūros infrastruktūrą: 1,1 mln. eurų paskolino „RS service“

Būk saugus akcija
Skaityti

Startuoja saugaus eismo akcija „Būk saugus, atsargus ir sveikas“

Kasko draudimas
Skaityti

Tyrimas: kasko pernai draudėsi kas trečias lietuvis, išmokų prireikė kas dešimtam

kelių būklė
Skaityti

Lietuvos automobilių kelių direkcija: opiausios kelininkų problemos šiandien – besikeičiantys prioritetai, lėšų trūkumas ir riboti rangovų pajėgumai

Automobilių spalvos
Skaityti

Tyrimas: kokios spalvos automobiliai Lietuvoje parduodami greičiausiai?

A1 kelias
Skaityti

Kelyje A1 ties Survilų kaimu viaduko prieigose atsirado pažaidos – vairuotojai gali teikti prašymą žalos atlyginimui

Lietuvos kelių direkcija
Skaityti

Lietuvos automobilių kelių direkcijos pokyčių valdymo vadove tapo Renata Saulytė

KET pakeitimai
Skaityti

Gegužės 1 d. įsigalios keletas Kelių eismo taisyklių patobulinimų

Policija motociklai
Skaityti

Klaipėdos apskrities keliuose patruliuoti pradeda kelių policijos motociklai

važiuoklės patikra
Skaityti

Ekspertų patarimai: kodėl pavasarį tikrinti automobilio važiuoklę – gyvybiškai svarbu

Paspirtukai
Skaityti

Į gatves grįžę paspirtukininkai toliau žalojasi: susiduria kaktomuša, kenčia pėstieji

Skuodis
Skaityti

Susisiekimo ministras Marius Skuodis išvyksta į Pietų Korėją: tarsis dėl glaudesnių transporto ryšių

NAUJIENOS

Elektromobiliai

Palygino elektromobilius ir automobilius su vidaus degimo varikliais: kurie turi daugiau privalumų?

Dviračiai

Savarankiškas vaikų važiavimas dviračiu: ką akcentuoti prieš išleidžiant juos į kelią

Savavaldžiai automobiliai

Autobusai be vairuotojų ir dirbtinis eismo intelektas: ar bus vystomos naujos technologijos?

Vilkikai registracija

TTLA: dėl Mobilumo paketo Lietuvos verslas naujus vilkikus registruoja užsienyje

Eismo įvykiai

Ginčytini eismo įvykiai: kaip neprisiimti svetimos kaltės

Mercedes Benz CLA 250

Naujasis „Mercedes-Benz CLA“ – tvirtas charakteris kompaktiškų automobilių klasėje

PATARIMAI

Vairavimas per balas: ką daryti, kad automobilis netaptų skenduoliu

Kaip pasirinkti tinkamas žiemai padangas?

Kaip panaikinti blogą automobilio kvapą?

Hibridinių automobilių gidas: kuo skiriasi „mild“ nuo „plug-in“?

10 būdų išvengti streso už vairo

Sėkmės istorijos tęsinys: pristatyta naujoji „Mercedes-Benz“ E klasė

PARTNERIO TURINYS

Profesionalus važiuoklės remontas

Automobilių stiklų keitimas, įdaužų remontas, poliravimas

Patarimai planuojantiems išsinuomoti automobilį

„CityBee“ pradeda veiklą Alytuje

Profesionalūs vairavimo mokymai. Nuo motociklo iki traktoriaus

GREGAUTO – NAUJAS AUTOELEKTRIKONIKOS SERVISAS VILNIUJE!

STRAIPSNIAI

Kuo “pagirdyti” aušinimo sistemą?

10 būdų kaip išvengti problemų

Dujinės įrangos modernizavimas

Vandens pagrindu pagaminti dažai

automobilio oro filtro keitimas

Kaip žinoti, kad laikas keisti oro filtą?

Per senas vairuoti

Saugos pagalvių servisas
Vairavimo mokykla Vilniuje
Padangos, ratlankiai
  • Padangos
    Patarimai, kurie padės tausoti padangas
  • Padangų keitimo laikas
    Vėl atėjo padangų keitimo metas: ar žinote, kaip jas tinkamai sutvarkyti?
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.