• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Lenktynių trasoje pasivaržyti nusprendė istorinių automobilių vairuotojai

Kol visos Lietuvos žurnalistai ruošiasi gegužės pabaigoje vyksiančiam „Viada Press Raliui“, dar kitaip vadinamu žurnalistų raliu, savo techniką blizgina ir trečią kartą drauge su šiuo renginiu vyksiančio istorinių automobilių ralio dalyviai. Pastariesiems, sako organizatoriai, gal ir nereikės trūktelėti „rankinio“ lenktynių trasoje, tačiau varžytis tikrai bus dėl ko.

Per dvi dienas – gegužės 31 ir birželio 1, apie 30 „Continental istorinių automobilių ralio“ dalyvių spės aplankyti du regionus: pasivažinėti Lietuvos pamaryje ir nukeliauti iki Latvijos, Liepojos apylinkių.

„Lietuvoje laukia pažintis su Mažąja Lietuva. Aplankysime prūsiškus, vokiškus ir lietuviškus miestelius, susipažinsime su jų istorija. Tačiau ralio dalyviams teks ne tik įveikti įvairias akylos akies ar guvaus proto reikalaujančias užduotis, bet ir išbandyti paspirtukus ar dviračius, lenktyniaujant sportinėse rungtyse“, – aiškino Valdas Juozas Vilūnas, istorinių automobilių ralio organizatorius ir trasų sudarytojas.

Prie šio ralio dalyviams tinkamų užduočių sudarymo prisidėjo ir šalies automobilių registrą valdanti VĮ „Regitra“. Įmonės paskolintu automobiliu lenktyniaujantiems reikės nurodytoje vietoje tiksliai pastatyti automobilį. Be to, pasakojo V. J. Vilūnas, pasukti galvą teks ir daugiau: istorinių automobilių ralio dalyviams reikės įveikti nurodytą greičio ruožą per tam tikrą laiką. Kitaip tariant, teks apskaičiuoti greitį, kokiu teks važiuoti, ir tiksliai šio greičio laikytis.

Iššūkis – žvyrkeliai

Antrąją ralio dieną visi jo dalyviai pajudės į Latvijos pusę, Liepojos link. Čia, atviravo „Continental istorinių automobilių ralio“ organizatorius, laukia ir lenktynės kartodrome, ir slalomo trasa, ir netgi muziejus bei užduotys pajūryje.

„Didžiausias iššūkis dėliojant maršrutą ir rungtis Latvijoje buvo tinkamų kelių suradimas. Atrodytų, šiame krašte yra daugybė gražių vietų, įdomių objektų, daug kur norėtumei nuvažiuoti, tačiau iki ten veda žvyrkeliai. Teko apie daugelį įdomybių pamiršti“, – neslėpė pašnekovas.

Pasak jo, jeigu standartiniai automobiliai žvyro kelių nesibaido, o kai kurie „Viada Press Ralio“ dalyviai, į lenktynes leidęsi specialiai raliui paruošta technika, tokių kelių netgi laukia, prabangių istorinių automobilių savininkai į dulkėtus kelius važiuoti nenori – pernelyg brangina turimą techniką.

„Nepaisant to, pavyko atrasti įdomių vietovių. Pavyzdžiui, Liepojoje teks užsukti netgi į buvusį kalėjimą ir ten papietauti. Galbūt, jeigu kažkas elgsis blogai, imsim ir ten paliksim“, – juokavo V. J. Vilūnas.

Važiuoja ir draugų atsiveda

Nors istorinių automobilių ralio organizatorius pasakojo, kad kasmet stengiasi, jog nesikartotų nei užduotys, nei lankomos vietovės, tą patį sunku pasakyti apie ralio dalyvius. Mat dalis jų yra ištikimi ralio gerbėjai, o patys nuoširdžiai trokšdami dalyvauti, dar ir draugų kartu lenktyniauti prisikalbina.

„Tarp nuolatinių ralio dalyvių – senuko „Volvo P1800“ savininkai, taip pat seno „Jaguar“ bei istorinio BMW vairuotojai. Iš viso ralyje dalyvaus apie 30 įvairių automobilių šeimininkų“, – kalbėjo pašnekovas.

Jis akcentavo, kad istorinių automobilių ralio dalyviams nėra būtinas istorinis valstybinis numerio ženklas. Svarbu, kad automobilis būtų originalus, turėtų visas reikiamas detales, be to, galiojančią techninę apžiūrą, civilinės atsakomybės draudimą.

Prireikus – ir techninė pagalba

Anot V. J. Vilūno, nepaisant to, kad visi varžosi dėl prizinių vietų, ralio dalyviai be menkiausios dvejonės ištiesia pagalbos ranką, jei tik šios prireikia.

„Niekas nepravažiuoja pro šalį, jei kažkam nutiko bėda – tuojau stoja ir gelbėja. Kaip sako patys ralio dalyviai, jie į šį renginį atvažiuoja ne tik lenktyniauti, bet ir tam, kad susitiktų su bičiuliais bei aplankytų įdomias vietas“, – aiškino ralio organizatorius.

Tuos, kurie baiminasi, kad turima istorinė technika nėra sutverta lenktynėms, V. J. Vilūnas ramina. Pasirodo, spausti akceleratorių iki dugno gali tik tie, kurie yra visiškai tikri, kad jų turimas automobilis tinkamas sportui ir atlaikys greitesnį tempą. Kitiems užtenka nerakinėti nosies ir, pabrėžė organizatorius, spėti užduotis atlikti per nurodytą laiką.

„Gadinti automobilių čia tikrai nereikia, mes ir patys stengiamės, kad dalyvių technika būtų tausojama. Žinoma, nuo netikėtumų niekas nėra apsaugotas, tad jeigu kartais nutiktų taip, kad kelyje kažkas sugestų, į reikiamą vietą atvažiuos techninė pagalba. Jeigu šios specialistai nesugebės pataisyti automobilio, tai bent jau galės jį pervežti į reikiamą vietą“, – akcentavo pašnekovas.

Apie „Viada Press Ralį 2019“

Tai Lietuvos žurnalistų autoklubo nuo 1996 m. organizuojamas renginys, skirtas greičiausiems žurnalistams ir su jais pasivaržyti norintiems mėgėjams bei profesionaliems lenktynininkams. „Viada Press Ralyje 2019“ bus organizuojama sportinė, turistinė bei istorinių automobilių įskaita, viso jame laukiama apie 80 ekipažų. Visi jie bus matomi Klaipėdoje, Palangoje, Kretingoje, Liepojoje ir kituose Lietuvos bei Latvijos pajūrio zonos miestuose.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?

Aurum 1006 km lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ – jauniausia per visą jų istoriją komanda

Porsche 911 GT3
Skaityti

Giedrius Notkus su komanda į „Gintarinį pragarą“ sugrįš prie „Porsche“ vairo

Aurum lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynių“ pristatymas sostinės Gedimino prospekte

ralis
Skaityti

Priešpaskutinę ralio dieną dalyviams teko plaukti per balas

ralis
Skaityti

Ketvirtoji Albanijos ralio diena: teko važiuoti taupant degalus

ralis
Skaityti

Penktoji ralio diena: pasirodo, lengvų dienų Albanijoje būna

žurnalistu ralis
Skaityti

Žurnalistų ralio rezultatus analizuojant: greiti ir greičiausi SUV

press raly
Skaityti

Pajūryje finišavo 27-asis „Press ralis“: po dviejų azarto kupinų dienų paaiškėjo greičiausi ekipažai

press ralis
Skaityti

Duotas startas „Press raliui“: į dvi dienas truksiančias lenktynes po Lietuvą leidosi 90 ekipažų

Press ralis
Skaityti

Po dviejų metų į Press ralį grįžta elektromobiliai

Lietuvos ralis
Skaityti

D. Butvilo ir R. Vaitkevičiaus ekipažo ralio sezonas: 3 startai – 3 pergalės

Ralis
Skaityti

Į Rokiškio apylinkes ralis šiemet sugrįš nauju vardu

rally cup Visaginas
Skaityti

„Rally Cup Visaginas“ sugrąžins tai, ko Lietuvos ralio gerbėjai laukė beveik dešimtmetį

Skaityti

„CFMOTO RACING TEAM“ tapo čempionais „Fenix“ ralyje

Skaityti

Įtemptas „Formulės-1“ sezono startas: Leclerco triumfas, „Ferrari“ dublis ir Verstappeno pasitraukimas

Skaityti

Priešpaskutinė „Fenix“ ralio diena: pramuštas ratas pirmame kilometre

NAUJIENOS

Audi e tron

„Moller Auto“: praėjusių metų populiariausi automobilių modeliai Baltijos šalyse – „Volkswagen Tiguan“ ir „Audi e-tron“

Bentley atstovybė

Naudotus automobilius „Bentley Vilnius“ pirkėjams parduoda tik po griežčiausių patikrų

suklastota automobilio rida

Kas septintas naudotas elektromobilis gali turėti suklastotą ridą

Driftas žiemą

Kelių chuliganai už nebrangių automobilių vairo šiurpina miestiečius ir gatvėse, ir kalėdinėse aikštėse

alyva automobiliams

Ar variklio alyvai gresia išnykti?

moller auto

„Moller Auto“: šiemet naudotų automobilių paklausa išaugo 20 proc.

PATARIMAI

Ką reikėtų patikrinti naudoto automobilio variklyje?

Dar šis tas apie valytuvus

10 būdų išvengti streso už vairo

Stabdymo įgūdžius būtina tobulinti

Vairavimo slidžiame kelyje ypatumai

Verta žinoti: kiek kainuoja susidūrimas su gyvūnu kelyje?

PARTNERIO TURINYS

Ekonomikos nuosmukis tapo „Cordiant Prefessional“ tramplinu

SUNKVEŽIMIŲ NAVIGATORIUS Galaxy TAB Primo TRUCK 2013

Patarimai planuojantiems išsinuomoti automobilį

Automobilių kabliai

„CityBee“ pradeda veiklą Alytuje

Taxi Vilniuje: mobiliųjų programėlių privalumai

STRAIPSNIAI

automobilio oro filtro keitimas

Kaip žinoti, kad laikas keisti oro filtą?

Vokiečiai paskelbė dažniausiai gendančių automobilių sąrašą

Garsas automobilyje: nuo A iki Ž

Vairuotojo pažymėjimų galiojimas

Automobiliai tyliai saugo vienas kitą

Dujinės įrangos modernizavimas

Saugos pagalvių servisas
Padangos
Padangos, ratlankiai
  • dideli ratlankiai
    Ar automobilis su įspūdingais ratais – vis dar grožis, reikalaujantis aukų?
  • „Continental“ padangos stambiausiems elektromobilių gamintojams
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  Epadangos24.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.